לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

3/2017

הנשמה של מחר


שחורה,מזוהמת, מחוללת.
מה נמצא בתוכך כרגע? ריק, לחץ ותחושה נוראית
תחושה של זיהום שלא מתקדמת תחושה שאת רק רוצה לסיים הכל. מתת כבר פעם אחת ואת חזקה לאחרים כי לא כולם רואים את מה שקורה בפנים. מקום אחד הוא בטוח והאם הוא עדין קיים? או שעל הדרך הרסת אותו גם?
מחר יום חדש האם הוא יהיה כמו קודמיו או שתמצאי את הכוח להצליח בו ולא לוותר עליו, לא לויתר על יום שיהיה טוב, יום שתיכלי לומר אני הצלחתי. מחר יהיה יום שיהיה בו כוח בשבילך? בשביל עצמך? יום שתוכלי לומר זה היה יום נהדר? מחר יהיה יום שאנסה לא לחזור למיטה ולקבור את עצמי יחד עם חלומותיי
שחורה,מזוהמת, מחוללת.מה נמצא בתוכך כרגע? ריק, לחץ ותחושה נוראיתתחושה של זיהום שלא מתקדמת תחושה שאת רק רוצה לסיים הכל. מתת כבר פעם אחת ואת חזקה לאחרים כי לא כולם רואים את מה שקורה בפנים. מקום אחד הוא בטוח והאם הוא עדין קיים? או שעל הדרך הרסת אותו גם?מחר יום חדש האם הוא יהיה כמו קודמיו או שתמצאי את הכוח להצליח בו ולא לוותר עליו, לא לויתר על יום שיהיה טוב, יום שתיכלי לומר אני הצלחתי. מחר יהיה יום שיהיה בו כוח בשבילך? בשביל עצמך? יום שתוכלי לומר זה היה יום נהדר? מחר יהיה יום שאנסה לא לחזור למיטה ולקבור את עצמי יחד עם חלומותיי
נכתב על ידי לילי בלו , 14/3/2017 22:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)