לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

3/2017

איך את מרגישה?


בוקר טוב, 

מה שלומך לילי?

איך את מרגישה?

האמת קצת כבדה נו מה חדש? אבל אני אוכלת מלא זבל ובקרוב יש גם בית ספר.. אחך את רוצה שיהיה היום שלך? אני לא יודעת! 

למעשה אני יודעת, אני רוצה לקום בבוקר ולשתות תה ולראות טלוויזיה, לדפוק מקלחת טובה, לשמוע מוזיקה על פול ווליום לקחת את החפצים שלי וללכת לבית הספר כשאני יודעת שסיימתי את כל המטלות שלי, כשאני מסתכלת על הלוח ומבינה את החומר. שאני מספיקה לעשות את כל מה שיש לי ביומן. שאני שמחה מהיום הזה ומלאה בחברים שיש לי, שאני נושמת אוויר צח, שאני שמחה ללכת לבית הספר ולא ררק להישאר בחדר.. אני רוצה להיות אני המשופרת בלי להסתכל על כל אד אחר אלא להיות אני ולחייך בזכות עצמי. לרקוד ברחוב מרוב אושר לשים מוזיקה על פול ווליום ולצחוק עם הבנות ולצאת איתן ולסיים את כל מה שאני רוצה לעשות באותו יום. אני רוצה אולי להתלבש טוב יותר, ואולי אני גם ארגיש טוב יותר. ככה אני רוצה לעבור מהבית ואני חושבת שאני יעשה את זה לבדי בלי יותר מידי חוכומת... אם נשאר לי דברים בבית אני הולכת בפסח לקחת אותם וזהו אני עוברת לבית של סבתא קשה לי מידי בבית ואם הם לא מאשרים לי ללכת לשנת שירות אז זהו... נגמר אין לי מה לחפש שם. הםא אולי זו נקודת המפנה לחייך? או להרגיש את הפספוס בחדר לבד?
אני מקווה שאני ארגיש טוב ושייכת... 

נכתב על ידי לילי בלו , 22/3/2017 09:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)