לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

3/2017

זמן לשינוי


הימים האחרונים שלי היו עם קנאה קלה אך גם עם חברות אני והחצי כבשה שלי נהנו. או לחות אני היה י נמד לנקות איתהלקראת פסח את החדר שלנו. מזג האויר בחוץ חמים ואני שוקלת לצאת להיות קצת עם מוזיקה מתחת לשמש בכל זאת אני שמינסטית והשעה עכשיו 12:10 וסיימתי ללמוד לפני בערך שעה. בימים האחרונים לא יצאתי אבל אני יודעת שאני אצא מחר לפגישה מסויימת. דיננעלתי על שנת שירות בתנועת נוער אני רק מקווה שההורים יסכימו כי כרגע הם לא בעד אבל עכשיו זה רק חצי מאבקי כוח. אני פרשתי ממגמה אחת, כן זה הסו אבל כמה אפשר? עכשיו אני צריכה כוחות כדי לעבור מגמה אחת ןלא שתים. אני רוצה אולי לעשות משהו נוסף בפסח חו מטיולים אבל אני לא יודעת מה אני עוד חושבת על זה ואני עושה תוכניות, מה שכן ברוך ה' יתחיל להיבנות לי החדר ואני רוצה להפוך אותו למשהו שאני אהנה ממנו. אני רוצה לשנות הרבה דברים. אני רוצה לשנות את החדר שלי, את הבגדים שלי להתאי יותר אליי, אני חושבת שאם אני אשנה את החדר שלי יהיה לי יותר אפשרויות לשנות את ההרגלים שלי. גם יהיה לי את החופש שלי בלי לדאוג לצרכים של אחותי שאיתי בחדר בבית. בפנימיה.. אני עוד רגע יוצאת אין לי כבר רצון לשנות אותו כי אני תכף יוצאת וזה לא שלא ניסיתי! אבלהיו לי מגבלות חברתיות קצת אפשר לומר. טוב אבל הגיע הזמן קצת קצת לשינוי

 

רעיונות לעיצוב חדר חדש:

1. הקיר מראה ביני לבין החדר השני.
2. המיטה ליד הקיר עם השסע.

3. ליד המיטה ומתחת לחלון יהיה השולחן

4. ליד השולחן יהיה הארון

5. כל הקירות יהיו מגנטים.

- עכשיו כשכל הבסיס במקום אפשר לדאוג לדברים הקטנים יותר.

6. מתוך השסע שיש לי אני אכין בין בר מדף שיהיה בגובה הראש בישיבה, על הבר:

   6.1 יהיה שם מבשם בגדים

   6.2 יהיה שם 2 שקעים

   6.3 בתוך הבר יהיה:

       6.3.1 קוספלייז
       6.3.2 פרופס

       6.3.3 מחברת קוספליי עם רעיונות. 

7. בתקרה יהיו לדים מפוזרים כמו כוכבים שבלילה אוכל להדליק לכמה זמן כמו כוכבים.

8. כל הקירות יהיו בצבע שאחליט אר ורק אחרי שאלמד קצת על תורת הצבעים ואיך הם משפיעים על המוח

9. יהיה לי רמקול גדול שמתחבר באמצעות בלוטוס 

10. יהיה לי ציטוטים ותמונות על הקיר

11. אני רוצה שיהיה לי קיר מפוצץ, משהו שאני אסתכל ואגיד וואו, כלומר ציור קיר.

 

נכתב על ידי לילי בלו , 28/3/2017 13:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)