לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

3/2017

דבר איתי יותר


אני יודעת את הקו מחשבה שלך, כבר למדתי מספיק. אני יודעת והבנתי מה אתה חושב. אבל אני לא יודעת מה אתה חושב עלי כרגע... לא דיברנו כבר חודש שלא דיברנו והאמת שזה כואב כי אני מתגעגעת אליך. אל מישו שאשכרה היה מוכן להיות לצידי. נעלמו לי כל החברים, ולרגע חשבתי שבאמת נהיה חברים לנצח. יש לך גם עכשין חברה מה כבר יכול להיות רע? אני יצאתי הדבר הכי פתטי רק כי רציתי לדבר איתך. "את נראת נואשת" כך אמרת. ולי? פחות אכפת כי אם זה מה שיעזור לי אז לא אכפת לי. רק להיות איתך  עוד קצת. אנמ יכולה לשבת ולהתמרמר ולהתחמק מאחריות שלא דיברנו והאמת שהסתכלתי בזמן האחרון בשיחות שלנו עעל מה זה היה? קצת אגו. "לא נו אני לא יכולה לדבר עכשיו" "אמרת שתמיד תגידי לי לילה טוב" ועוד כל מיני דברים שבתכלס במקום לדבר כמו בני אדם ניסינו להראות לשני כמה הוא לא בסדר אני אם הרחמים שעצמים ואתה בתור אתה. כמה אני רוצה שעכשיו כשיש לך חברה תשלח לי הודעה תשמעי אני מאוהב בה אבל וואלה גם חסרה לי את כי איתך העברתי תזמן גם. וכשלא היה לי עם מי לדבר את דיברת איתי... ואלו מילים שלך לא שלי. אני חושבת שגם כל הסיפור העלה לל את הביטחון יותר נכון אני בטוחה בכך. אבל זה כבר נושא אחר כל המוח ועל צורות חברתיות שמתפתח גם אם אנחנו לא באמת שמים לכך לב. לא כל היום ולא כל הזמן אבל אני חןשבת ששיח אם הבנאדם עשויה לעשות לי טוב. בכל אופן כל הכתיבה כאן עשתה דבר אחד מפוצל לשני דברים: או שהוא באמת ישלח הודעה וירצה שנדבר שוב כי עכשיו זה נטו דבר שנקרא חברות ולא מעבר כי יש לו חברה. או שהדבר יעלה לו את הביטחון של היי יש מישי שנואשת לדבר איתי אני כזה מגניב וטוב שרוצים לדבר איתי גם אם אני לא רוצה. שכן זה עשוי להיות מאוד נכון מצד אחד מצד שני מז אומר עליך כבנאדם? בכל אופן המילים נכנסו כבר למוח אז אם זה יצא מהצד שני וישפיע קצת או ישםיע הכל זה כבר תלוי בטיב יחסנו. 
נכתב על ידי לילי בלו , 31/3/2017 23:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)