לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

4/2017

ציפיות ודי


סוף סוף חזר לי הווי פי בבית. בטיול פנימיה מתחתי תגידים ועכשיו כואב לי. הלכתי לסבתא שלי ודי באה אליי כמה פעמים ואני הבנתי שאני מתה עליה... היא החברה הטובה שלי לנצח. עם אנשים אחרים לפעמים צבועעים אליך, משקרים, חולפים היא תמיד נשארת. היא מישי שאני דבר איתה אראה איתה סרט יחד וסבתא וסבא יחשיבו אותה כבת בית ויעלבו עם לא תישאר לארוחה, ידאגו ויסתכלו מהחלון כל פעם עד שתגיע הביתה וזה לא רחוק, כי היא גרה בניין ליד. היא הבנאדם שאני יואהב לנצח ושהילדים שלי ישחקו עם שלה ואז החברות שלנו תהיה בעצם שושלת. 

 

המיטה שלי מיוחדת במינה מדהים כמה היא לא תאכזב ותמיד תיקח אותי אליה כמחבקת. אני איתה מאז שאני בת 3 ואני והיא זה נצח או פחות עד שאגדל עוד. יהיה לי קשה להיפרד ממנה כ זה חפ שניקשרתי אליו. בימים הקרובים אני ויא נבלה יחד בגלל הרגל.

 

יש לי המון פרפרי ניר מעל היטה שכתבתי עליהן ציפיות בתחילת שנה ואני רוצ לראות אם הגשמתי את כ מה רציתי ומה אני לא גשים עוד לעולם ומה הגשמתי ומה עוד יש לי לעשות. אני חושבת שאני גם מפחדת לפתןח אותם. 

 

אני מוקפת במוזיקה שלי ופשוט נהנת ונרגעת כשאני יודעת שבערב אני אכין סוי ויהנה מאוד

נכתב על ידי לילי בלו , 9/4/2017 17:29  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)