לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

4/2017

שגרה עכשיווית ועתידית


בוקר טוב 

היה אתמול לאחותי התקף. היה לי קשה ואני יותר עייפה היום אני לא יודעת להסביר את זה אבל זה משפיע ג עלי. זה התקף חרדה או לא אני לא יודעת להסבחר את זה אבל אני יודעת שהיא צעקה שהיא ביקשה עזרה שהיא בכתה עד שהורים הכריחו אותה לקחת כדור. הם חושבים שאני משקרת להם אבל לצערי אני באמת לא אם אני הייתי משקרת להם יותר אולי אני הייתי יכולה לקבל עוד מהחיים האישים שלי וככה אני לא יכולה לעשות כלום או לפחות מספיק בשביל להיות אני. אני לא בטוח עם קמתי עם כאב ראש או שזה הסירחון שעולה ממני. אני יודעת שכרגע אני מאוד מסריחה. אני כל כך רוצ כבר חדר ושירותים ומקלחת נורמלים. שאני אוכל לקום בבוקר להתקלח לשטוף פנים לצחצח שיניים להסתרק לשים קרם לחות. לשתות כוס תה על המרפסת ולהתלבש. זה יהיה יום שישי בבוקר לקחת אוטו של ההורים (ברגע אמן שיהיה לי רישיון) ללכת לבקר מישו אולי לצאת בערב לבר עם המושב אני בעיקר אהיה רגוע יותר כשיהיה ל חדר לבד זה יתן לי פרטיות שלא היתה לי מעולםואני רוצה את הפרטיות הזו. קצת לעצמי זה בהחלט לא יזיק אני מדמיינת גם את החיים שלי למעלה. כשגם דרו יוכל לבוא לישון אצלי ע עדין נהיה יחד. מפחיד אותי שנה הבאה כי אם לא נוכל לתחזק את היחסים שלנו? מה אז נעשה? 

when Iwas your man?

זוכר את זה הדוב הכחול שלי? טוב כרגע אני שומעת אותו. מצחיק ששנה הבאה אני אחיה קרוב אלי ואנחנו אפילו לא נדבר וחלמנו על הרגעים האלה שנחיה קרוב ונבוא אחד לשני ונראה סרטים ונאכל ונעשה שטויות. זוכר את זה? מצחיק שבקטע מסוים פשוט נעבר לי השיר למשהו שאני אהיה שמחה בלעדיך לא נורא אני צריכה לעבור הלאה ולדעת דלא תהיה יותר בחיים שלי אני מנסה באמת לקבל את זה השאלה איך אני יעשה את זה? אשמור הכל בפנים או אשחרר כאן? איך אני אשכח יותר טוב?

 

אני צריכה ללכת לעשות את המטלות האישיות שלי:

להתקלח

להתלבש

ללמוד למתכונת

לעשות עבודת סיום

לראות סדרה אחרי שאני אסיים מינימום את החומר של היום  

נכתב על ידי לילי בלו , 14/4/2017 12:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)