לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

4/2017

מה אני יעשה?


עוד יומים נגמרת חופשת הפסח אני רוצה עוד זמן אבל אני יודעת שאין והוא נעלם. 

מה נאי לוקחת להשך השנה הזו עד הסוף? אני רוצה לעשות דברים בשביל עצמי.

אני אומרת את הז כל פעם אבל באמת אני רוצה לעשות משהו שאני אשקיע, מחוייבות כלשהי.

מה נעשה אבל עוד רשימת ציפיות שלא יתגשמו? אני עוד צריכה לחשוב על זה ועל איך אני עושה את זה. אני רוצה להיות יותר כאן זה עושה לי טוב. בחופשה הייתי כאן רוב הימים וה עשה לי טוב לבוא ולסתכל ולהיות מחוברת למקום שהוא בהחלט שלי. עכשיו רק אסור לי להרוס את זה. הכבשה התחילה לדבר עם עוד ידיד שלי ואני מפחדת שהז ירחיק אותי ממנו כמו שזה הרחיק את ילד, אחלה, ריקוטן, עוד כמה ילדים מהכנסים ואני מניה שגם את הדוב הכחול שלי. אני צריכה לכתוב לספר מחזור של הפנימיה ולספר מחזור של הבית ספר. אני צריכה היום לעשות מינימום מבן אחד בספרות וזה אומר שלוש שעות בלי הפסקות של לסיים את זה. לבוד אחר כך על העבודה באזרחות ואז כבר נלך למימונה או משהו. צריך לראות בכלל מה אני יעשה. אני לא יודעת גם לאן ללכת אני חושבת ללכת אולי לכבשה וזהו. צריך לראות

נכתב על ידי לילי בלו , 17/4/2017 13:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)