לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

4/2017

יום השואה שלי


יום השואה הזה מוזר יותר. אחרי שהייתי בפולין אני לא יודעת איך לקחת את היום הזה. זה קשה לקחת את היום הזה ככה בצורה יבשה יותר. אני חשבתי מה לעשות היום? לקרוא על שורדים, לראות סרט, אבל לא הצלחתי להניח על זה את האצבע. אז אני הייתי בפייסבוק רוב היום קראתי על חוויות של אנשים אחרים מהיום הזה. פרסמו את מה שכתבתי בפולין בפייסבוק בעמוד מצליח והאמת שהתרגשתי קצת. כבשה קצת הרס לי תמוד היום באולי פינת באסה כזאת של "אני טועה.

 

ראיתי יהום סרט דוקומנרטי על אישה שהלכה לחפש את בעלה. נתקלתי בז בפייסבוק והתחלתי לראות את זה עם כמה ילדים. זה היה מרגש, סיפור אהבה גדול שהסתיים עם המלחמה והמסע בעקבותיו. אני שמחתי שראיתי את זה. חשבתי על איך אפשר לאבד המון דברים וגם עכשיו כשאנחנו מפרסמים הכל באינטרנט זה לא כמו הספר האמיתי. 

 

אני יוצאת עם היום הזה עם מסר מחודש. לשמר. לזכור אני אזכור לתמיד ואמשיך להזכיר וכמובן אמשיך לחיות ועם חיוך על כישלון הנאציפ. אבל צריך לשמר את הזיכונות שלי ואת זיכרונות העבר שלי.

נכתב על ידי לילי בלו , 24/4/2017 19:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)