לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

4/2017

טור דעה שבועי- תנועות נוער


מהי בעצם תנועת נוער? למעשה זו קייטנה. ילדים ובני נועק משלמים המון כדי להיות חלק מן התנועה. להגיע פעמיים בשבוע אחרי בית הספר להיות עם ילדים ובני נוער בגיל שלהם או לתת את ההרגשה לגדולים יותר שהם גדולים ויכולים לשמור על ילדים קטנים יותר. למעשה תנועות נוער נוצרו בכדי לטפוח על השכם של הנערים הגדולים יותר, אך לא רק זה. מפני שחוץ מלטפוח על השכם הנערים הגדולים בתנועות הנוער יודעים לקחת אחראיות, לעבוד בצוות, עמידה טובה יותר בזמנים, עבודה מול קהל ועוד סגולות חיוניות לצה"ל ולחיים. אתה תוכל לרכוש את הידע אך לא תוכל לרכוש ניסיון ממשי ללא התמצאות בתנועת נוער. 
מלבד התכונות שבני הנוער מקבלים בגיל מבוגר הם עוברים גם תוכן בגיל צעיר לפי אופי התנועה. עם הדגש על טיולים ואהבת הארץ ובין עם הדגש על כבוד הדדי ועזרה לזולת. אם מישהו ירצה שהילד שלו יגדל במקום טוב ויתפתח זה המקום בשבילו. כמובן שזה שונה מאחד לשני ותמיד עלול הילד להיות מבוריין על ידי ילדים אחרים שאינם בתנועה או על ידי אנשים שבתנועה עצמה אבל עם זה יקרה הילד יסתלק משם במהירות. 
בני הנוער בתנועות הנוער לומדים מנהיגות וכריזמה כיום במאה ה21 לא משנה כמה אדם ריאלי יהיה הוא יוכל להיות מתכנת, אבל לא יוכל להיות מנהל. ואדם הומני שלא יודע להציג את רעיונותיו היצירתיים, יכול לזרוק אותם לפח כי ללא טריילר טוב אף אחד לא יקנה כרטיסים לסרט והוא רק יפסיד. לכן כיום במאה ה21 השילוב בין הריאלי להומני הוא שילוב מנצח. בתנועות נוער אתה יכול לראות את מגוון הנוער בין החכמים לבין ההומנים יותר כאשר תוך היכולת האישית הם מפתחים גם יכולת דיבור, מנהיגות וכריזמה ובכך יש להם את היכולת להצליח במאה ה21.
תנועות נוער זה חשוב לא רק כהתפתחות האישית של הילדים, זה תורם רבות גם למדינה. בתנועות נוער לומדים לתרום המון ולעזור איפה שצריך. מתוך זה, נוצרים המוני בני נוער מסיימי יב שרוצים לתרום מעצמם וכך נוצר גם הילדים שמתנדבים מעל השעות של המחויבות אישית. המדינה למעשה מתבססת על בני הנוער של תנועות הנוער מפני שאלה האנשים אשר מקימים פרויקטים לתרומה לידיעה ולכל מה שהמדינה לא מצליחה לדאוג לו, הם מתגייסים בתור מורות חיילות, מורעלים יותר לעזור לפני צהל ולעשות תפקידים משמעותיים בצה"ל ומוכנים לעשות ולהיות גורם משפיע למדינה. 
כאשר מבוגרים אשר אינם גדלו בתנועות נוער או היו באחת הם חושבים שתנועת נוער=קייטנה. לא כולם יוכלו להבין את התרומה הענקית לאישיות ולהתפתחות ילדיהם, להצלחה האישית ולמדינה. לכן אם הנכם רוצים באמת שלילד תהיה הזדמנות וניסיון, נסו לשכנע אותם להצטרף לתנועת נוער, אך עם כל ההטבות לא כולם מסוגלים להתחייבות לתנועה. 
נכתב על ידי לילי בלו , 28/4/2017 16:19   בקטגוריות צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)