לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

4/2017

כותבת ולא עושה


זה השבוע שבין לבין. בין יום הזיכרון לשואה ולגבורה ובין יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ליום העצמאות. זה קשה להעביר את הסוויצ הזה בראש. סיפרתי כבר שיום השואה היה השנה מוזר. ואם הזמן והטקסים גם יום הזיכרון נהיה מוזר.
ביקשו שאגיע לטקס עם הרמטכל. הגעתי לשם ולאחר הטקס דיברנו על חללים שנפלו, דיברנו על אסון המסוקים ועל גלעד מישייקר. 
גלעד מישייקר היה חייל שנכתב בשני המסוקים באסון ובכך שנרשם פעמים היה אדם שלא עלה למסוק ובכך חייו של חייל אחד ניצלו. 
אני נזכרת בתוכנית של ערוץ הילדים על הדולפינריום, המחשבה שלי היתה עצובה, ביקרתי שם השנה בקיץ עם הבני דודנים שלי מחול.
השבוע התחלתי לסדר את הגלריה שלי ואני רואה תמונות שיוכלו לעזור לי עם העסק ושזה מאוד מרגש כי אני אוכל לעבוד על העסק שלי. אני רוצה לקדם אותו יותר. נשארו לי עוד שתי בגרויות וחצי ועבודת גמר. האמת שאין לי כוח לאף אחת מהן אני רוצה לסיים כבר ולעשות דברים שאני ארצה. לדוגמה לסיים לסרוג, לסיים לכתוב ספר, לסיים לעשות את המחוייבות שלי לדברים שלי. אני רוצה כבר לסיים עם כל החרא. מה שמשעשע כאן זה שאני כותבת על כך רבות ועושה פחות. ואני צריכה כבר להתחיל לעשות את הדברים האלה. 
זה השבוע שבין לבין. בין יום הזיכרון לשואה ולגבורה ובין יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ליום העצמאות. זה קשה להעביר את הסוויצ הזה בראש. סיפרתי כבר שיום השואה היה השנה מוזר. ואם הזמן והטקסים גם יום הזיכרון נהיה מוזר.ביקשו שאגיע לטקס עם הרמטכל. הגעתי לשם ולאחר הטקס דיברנו על חללים שנפלו, דיברנו על אסון המסוקים ועל גלעד מישייקר. 
גלעד מישייקר היה חייל שנכתב בשני המסוקים באסון ובכך שנרשם פעמים היה אדם שלא עלה למסוק ובכך חייו של חייל אחד ניצלו. 
אני נזכרת בתוכנית של ערוץ הילדים על הדולפינריום, המחשבה שלי היתה עצובה, ביקרתי שם השנה בקיץ עם הבני דודנים שלי מחול.
השבוע התחלתי לסדר את הגלריה שלי ואני רואה תמונות שיוכלו לעזור לי עם העסק ושזה מאוד מרגש כי אני אוכל לעבוד על העסק שלי. אני רוצה לקדם אותו יותר. נשארו לי עוד שתי בגרויות וחצי ועבודת גמר. האמת שאין לי כוח לאף אחת מהן אני רוצה לסיים כבר ולעשות דברים שאני ארצה. לדוגמה לסיים לסרוג, לסיים לכתוב ספר, לסיים לעשות את המחוייבות שלי לדברים שלי. אני רוצה כבר לסיים עם כל החרא. מה שמשעשע כאן זה שאני כותבת על כך רבות ועושה פחות. ואני צריכה כבר להתחיל לעשות את הדברים האלה. 

נכתב על ידי לילי בלו , 30/4/2017 11:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)