לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

5/2017

תחזורו כבר


בבקשה אל תשכנעי אותו לא לדבר איתי. אני רוצה לדבר איתו אני רוצה לדבר איתך הדוב הכחול שלי. אבל מה אני יעשה. אני לא יודעת עם הכבשה תשקר לי או לא אני יודעת שאתה הדוב הכחול שלי מדוכדך. זה כל מה שאני יודעת. ואני רוצה לדבר איתך. מכל הלב רוצה לדבר איתך לסגור תעניין כמו אנשים בוגרים. מחר יום חמישי בערב בטח אתה תצא או משהו או שאני אצא בכלל. אוף לא יודעת כבר מה לעשות. אני רוצה לדבר איתך ולא יכולה לדבר איתך כי פגעת בי. פגעת בי כמו שאף אדם לא יכול. אני מקווה שאין לי חרדת נטישה כבר אבל אני ללא יכולה ללכת ולהחזיק את עצמי בקטע הזה. בבקשה שהיא תחזור ותספר לי מה עובר עליך.... אני רוצה לדעת הכל. אני רוצב שתחזור להתקשר כשעצוב לך. אני רוצה לחזור לדבר איתך כשאני יכולה.  אני מפחדת שאתה לא תואהב את לילי של עכשיו. אני יודעת שאני עדין אוהב אותך כי אני מכירה את הדפוס התנהגות שלך. אוף תחזרו כבר...
נכתב על ידי לילי בלו , 4/5/2017 00:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)