לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

5/2017

הסופש ועיצוב מחדש


לפעמים לבכות זה םשוט נהדר ואני מאוד רוצה לבכות יום אחד. אני רוצה לשבת ולבכות לאיזה יום אחד. אני מאוד רוצה כבר להתקדם עם החיים שלי. ובאמת להחליט מה לעשות, לקבוע לעצמי את הלוז ולעמוד בו. סיימתי ללמוד וזהו אני כרגע באחריות עצמי והצלחתי להשיג משהו שרציתי המון ודי הגביל אותי. הביאו לי כרגע חופש... כלומר הפנימיה מכירה את מה שאני רוצה לעשוות והיא מקבלת את זה אנחנו חופשיים לעשות דברים ללא צורך בלחרטט או לעשות דברים שאולי שונים מרוח הפנימיה כי כרגע אננחנו יכולים לעשות הכל. אני צריכה גם ללמוד וגם להמשיך לעושת את הדברים שאני אוהבת. מוזר שאני פתאום לא כלכך עייפה וזה אחרי לילה יציאה ולילה חצי לבן. 

 

בקשר לתחושות האישיות והחוויות שלי הן למעשה קצת שונות. לקחתי את הכבשה שלי למסיבה והאמת שהרגשתי ממש טוב כי אני הצלחתי להרגיש כמו שאני מרגישה תמיד, חופשייה. רקדתי כמו שרציתי, לפעמים קצת השתרמטתי אבל אני הרגשתי טוב באותו הזמן. כאבה לי גם הרגל ועכשיו גם המון הגב ואני לא בטוחה מה בדיוק קרה שם.

 

אני והכבשה שלי המשכנו לדבר שעה ארוכה אחרי שהעז שלנו הלכה ונשארנו רק שתינו. דיברנו על הדוב הכחול שלי והשתחררתי. ואחכ הלכתי ללוז פנימיה שבאופן מפתיע הכבשה ממש התחברה אליו ואני חושבת שלי זה עשה גם מאוד מאוד טוב. אני שחררתי את הקנאה שלי בה ואני חושבת שזה די פייר, היא מקנאה בחלקים מהגוף שלי וביחס שלי לגוף שלי שאני אוהבת אותו ויכולה לשחרר אותו. אז נראלי שזה די בסדר אם אני אתפרק על הקנאה שלי. התקלחנו גם יחד והרגשתי טוב ויחד כמובן עם הדבר שאנחנו שתינו מאוד אוהבות לעשות אני ממש שמחה ואני אוהבת את זה מאוד. זה גורם לי להרגיש... לא שונה. אני לא שונה כי אף אחד לא מושלם וזה היה הדיבור על המגרעות שלך. 

 

בחמישי אני ועוד כמה בנות יצאנו לברים. ביציאה לברים היה לנו שמח. אנחנו צחקנו שתינו עישנו ובתכלס היה לנו ממש ממש טוב. וכמובן פגשתי חלק מהחברים שלי שלא מהפנימיה וזה היה לי נחמד.אני חושבת שאני רוצה לעשות את זה עוד ועוד. אני רוצה להמשיך להיות גדולה יותר. לצאת לזוז ולא להישאר במקום שאני כבר מזמן לא. אני כל כך שמחה שיש לי את סבתא שלי שאני יכולה לסמוך עליה תמיד. היא האדם הקרוב אליי בעולם. מחר לדוגמה אני יודעת שזה טיפשי אבל מחר אני לראשונה הולכת לקנות איפור וכמובן לדעת איך להשתמש בו כי היא תעזור לי ללמוד. אני באמת לא יודעת מה אני יכולה לעשות בשבילה על כל מה שהיא עושה לי. 

 

אני רוצה לעצב לעצמי לוק חדש, לוק בוגר יותר, אני רוצה שינוי, אני עוד חושבת לעשות אותו בצורה מסויימת. אני רוצה לקנות תיק קטן שאני יוכל לצאת איתו, גקט שאני אוכל לצאת איתו. אני חושבת שאני רוצה מלתחה שונה וחדשה ומרעננת. איפור אני כבר מקבלת. אני רוצה לעשות עוד כל מיני דברים. אני מחליפה כבר משקפיים ואני מתאפרת. ואני מרגישה יותר גדולה לאט לאט. ואני רוצה באמת להתבגר המון בצורה שונה אחרת. 

 

שורה תחתונה אני רוצה לעצב את עצמי מחדש.

נכתב על ידי לילי בלו , 6/5/2017 21:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)