לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

5/2017

טור דעה-שינוי


שינוי הוא בעצם תהליך שאנו עוברים ממצב אחד למצב אחר.

 

החיים מלאים שינויים. אנחנו כמובן לא רגילים לשינויים אלה ןאם אנחנו מתרגלים אז זה כבר לא שינוי. לדוגמה אנשים שעוברים המון דירה על פניו זה נראה כאילו הם מלאים שינויים אך למעשה הם כבר רגילים לשינויי מקום והשינוי האמיתי יקרה כאשר הם ישארו באותו מקום למשך המון שנים. 

 

להמון אנשים במיוחד לבני נוער קשה לצאת מאזור הנוחות שלנו. כשאנחנו ףלא באזור הנוחות שלנו אנחנו לא מרגישים ביטחון שאנו רוצים להרגיש מידי יום ומידי שעה. אנו חושבים ישירות על הדברים הרעים העלולים לפגוע בנו כאשר נצא מאזור הנוחות, אם נתפטר מהעבודה אולי לא נמצא חדשה ואז לא יהיה לנו בכלל כסף אז עדיף להישאר עם המשכורת הפחותה ללא התנאים. 

 

כשאנחנו לא רוצים שינוי אנחו משתדלים להישאר באותו מצב ולא לעשות דברים חריגים קטנטנים על מנת לא לגרום לאפקט הפרפר. אנחנו מנסים המון בכדי לא לשנות כלום אבל אז אנו מבינים שכשאנחנו מנסים אנחנו רק משבשים יותר, וזה השינוי בהתנהגות שלנו עצמנו שגורם לשינוי הכללי ובכך אנחנו גורמים לאפקט הפרפר, בגלל הניסוי עצמו. 

 

כשאנחנו רוצים שינוי קשה לנו לחשוב מה באמת יביא לתוצאה הרצויה ואנחנו מתחילים לעשות מחקרים. אנחנו גם מאוד מושפעים מהסביבה כשאנחנו רוצים שינוי מםני שכשאנחנו משתנים אנחנו יכולים לקבל הערות מסוימות מאנשים שונים שלא בהכרח משמחות אותצנו מה שגורם לנו אולי להיפגע קצת מהשינוי.

 

אני עוברת כרגע שינוי, בשיער, בכך שהתחלתי להתאפר, וזה כמובן משפיע לי גם קצת על המוזיקה אני מקווה רק שזה לא ישפיע לי על ההתנהגות שלי עם אנשים שהם לא ההורים שלי. אני לא יודעת מה אני עוד יעשה כדי להפחית את המילים ואת מה שאומרים לי, בואו נגיד שלא תמיד זה כיף לשמוע, זה פעם השיער שלך ממש יפה ופעם אחרת זה שהצורה הקודמת היתה מתאימה יותר. זה כואב, במיוחד כשזה מגיע מאנשים קרובים. 

 

עוד שינוי שאני עוברת כרגע זה במשפחה המצומצמת, סבא שלי נפטר, המשפחה כאובה, לסבתא קשה, לכל הצד השני קשה, ואני לא יודעת מה אני יכולה לעשות כדי לגרום לחלק מהאנשים קצת יותר שמחה כשלי בעצמי קשה, ואני מרגישה שזה גדול עלי השינוי הזה. לפחות כרגע כשאני מנסה לשעות את השינויים בעצמי

נכתב על ידי לילי בלו , 12/5/2017 13:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)