לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

5/2017

סבא נפטר


זה הזמן שאנחנו לא תמיד יודעים מה לעשות, שישי בערב מה כבר נעשה? יש את היוצאים ויש את אלה שנשארים בבית לבד, בית ריק בשישי זו פריווילגיה לאנשים שחיים לבד וגם זה צריך להתחשב בשכנים כי שישי ובכל זאת, מרכז העיר כנראה שוממת מאוד,מי יבקר בה כשאין תחבורה ציבורית בשבת


מה אני אגיד? אני מרגישה ריקנות, סבא שלי נפטר, אותו אחד שלקח אותי מבית הספר, זה ששמע רדיו דרך הטלוויזיה, זה שהלך עם סוודר וכובע ובקיץ עם ברמודה, פאוץ וחולצה קצרה. אני עוד לא יודעת איך להגיב על זה, קשה לי לחשוב על הבית של סבתא וסבא ריק. כלומר שרק סבתא נמצאת שם. היא כנראה תעבור לבית שלנו או של דודה. זה מפחיד קצת. כלומר סבתא תמיד רוצה להיות עצמאית ופתאום הי בעצמה כבר לא תהיה עצמאית. ואני יודעת שתמיד כשאני באה היא מכינה לי את החדר ותמיד כשאני מגיעה אז היא מזמינה אותי אליה. עכשיו פתאום זה ילקח ממנה. 

 

אני מתגעגעת לסבא ומה יקרה עכשיו? מה אנחנו נעשה בלעדיו? ומה יקרה עם הצד השני של המשפחה? ואיך זה יסתדר עכשיו? ולצחוק או לקבל את זה בדרך שונה? אני לא יודעת איך להגיב לזה ומה לעשות ואני מרגישה יותר שבורה מהרגיל...

נכתב על ידי לילי בלו , 12/5/2017 19:51   בקטגוריות החיים של, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)