לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מעבר לסקס


מרגישה שאני מתחילה משהו חדש. מה שכן אולי אאלץ לעזוב את העבודה שלי. האם אני עובדת במשהו מעל לכמה חודשים? 

אני מתה ליחידת דיור ואני רוצה לדעת איך אני אוכל להשיג אותה. אני עוד צריכה לחפש על זה באינטרנט. אבל דירה קטנה עבורי זה פיתרון של השמחות. 

פגשתי את דרו אחרי הרבה זמן שלא. האמת התרגשתי ממש. היינו יחד ונהנו והתחברנו אחד בתוך השניה, היה לנו מדהים כשהגעתי והתנשקנו על המיטה. הוא הביא לי חיבוק דוב מדהיפ שעטף את כל כולי בצורה כלכך נעימה שהרגשתי ביטחון ובעיקר שלווה גדולה. יצאנו עם חברים שלו והרגשתי מחוברת, אחת מהחברה ואפילו חניתי טוב. כשסיימנו עם החברים שלו עלינו הביתה במעלית. המעלית הזו היא הדבר הכי סקסי על כדור הארץ, תמיד היא מגרה אותך. דרו נישק אותי עם ידים על קו הגזרה שלי אישית זו הנקודה בגוף שאני הכי אוהבת. יצאנו והלכנו לחדר ומשם הענייניפ התחממו.

זה לחלוטין הסקס הכי טוב שהיה לי. לא האמנתי כמה הוא מכיר וכמה הוא זוכר מה אני אוהבת ומה פחות. גם עכשיו אחרי יממה הלב שלי מחסיר פעימה כי זה מעבר לסקס מה שהיה שם. היה שם געגוע, תשוקה והמון המון אהבה שהורגשה בנינו, הרגשתי הבחורה הכי ברת מזל בעולם. 

הוא עושה אותי מאושרת.

בזמן האחרון אני ישנתי מאוד רע, היו לי המון כאבי ראש וגם התקף חרדה (משהו שלא קרה לי בשלוש שנים האחרונות). אני לא מסוגלת להירדם כשנוגעים בי ואם הזיזו או נגעו בי אפילו בטעות אני מתעוררת. אתמול הרגשתי אחרי הסקס לא רציתי לשחרר ואחרי החיבוק הבנתי שאני צריכה ללכת לישון. הפעם ביקשתי שיניח עלי יד. ונתרקתי.

 נתרקתי לשינה בשניה וישנתי כמו בול עץ ושינה עמוקה. אני חושבת שההתקף חרדה שינה אצלי משהו. דרו הניח יד על הגב שלי ומעולם לא ישנתי כלכך טוב. זה גם יכול להיות פשוט בגלל שזה דרו. 

אבל הערב שינה אצלי משהו. ואני מקווה שלטובה.

נכתב על ידי לילי בלו , 24/10/2020 21:53   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור, סקס  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החופש הפנימה ויויו


יואו עוד שישה ימים המבחן במטמתיקה. כן נדפקתי בסוף הקיץ יש לי מבחן במטמתיקה כדי שאני יעלה ל4-5 יחידות. 

לראות חלק מהילדים מהפנימיה ומבצפר. בקיץ חוץ מילדה אחת ניתקתי קשר עם כולם, פשוט לא היה לי כוח לאפחד. הכרתי ילדים מהמושב החדש יותר לעומק, אבל אני לא חושבת שאי פעם אהיה חברה ממש טובה של מישי שאוכל סתם ככה לבוא לילדה אחת לבית ולדבר איתה שיחת נפש.

אני כן איתם ומטיילת איתם אבל החברים מהפנימיה מין הסתם לא משנה מה יקרה הם תמיד יהיו חברים יותר טובים כי אני גרה איתם ויש את ילד שהוא הילד שהוא גם ידיד ממש טוב שלי. וכמובן יש את יו-יו שהוא חבר שלי. ולא סתם הוא החבר שלי. נכון שאנחנו רק בהתחלה אבל אני שמחה איתו. 

אני מקווה שנישאר הרבה זמן. באלי חבר לחורף לא כדי להזדיין אלה כי החורף זאת העונה האהובה עליי. אני אוהבת לראות אנשים שמתנשקים בחורף מתחת לגשם זה נראה כיף הפעם אולי אוכל לנסות את זה גם. יו-יו מזכיר לי את הדובי שלי ואמרתי לו את זה ומאז הוא מקנא בו. בצכלס הדובי שלי תמיד על הציצי שלי ומסכן יו-יו הוא לא רוצה לצאת חרמן אבל אני לא משאירה לו ברירה.מוציא לשון אני מתה שנהיה חודש כדי שזה יהיה קצת יותר רשמי כי עם אנחנו פחות אז זה פחות מוערך ובתכלס זה צודק. 

אני ויו-יו שלחנו הקלטות בלילה אחד לשניה כשאחותי החליטה שבא לה לישון מתחת למדרגות כמו הארי פוטר. אני התחלתי להקשיב להן המון פעמים עכשיו וזה כל כך כיף, הקול שלו כל כך יפה ושלי דווקא נשמע חמוד אבל שומעים ממש חזק את הבעיות שלי בדיבור אבל מה אכפת לי הוא אמר שהקול שלי בהקלטות יפה כבדרך כלל הוא נוראי 3: 

וואו אני לא מאמינה עוד שבועים בדיוק מתחילים הלימודים ועוד שבוע ושישה ימים אני פוגשת את כל הפנימיה. ואו אני לא מעכלת ועוד שבוע לראות את יויו.

וואי תאמת התגעגעתי ללימודים לפנימיה למרות שהקיץ עבר יחסית מהר.

נכתב על ידי לילי בלו , 18/8/2014 12:13   בקטגוריות אהבה ויחסים, בית ספר, החיים של  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חבר? עכשיו?


טוב הילד שאני דלוקה עליו, (נ) גיליתי שהוא מחבב אותי לפי זה שבנים שאיתו בחדר אמרו לי (אני בפנימיה והוא ילד מהשכבה הפנימיסטית גם) וצילמו אותו אבל גם חצי מהשכבה צוחקת עלינו בגלל שאנחנו צוחקים ביחד, או מבלים ביחד כמובן אף פעם לא היינו ביחד לבד תמיד אם עוד ילדים ואם היינו ביחד לבד... רבנו מכות! אני ממש גרועה אם בנים והוא אוהב כשאנחנו רבים מכות הוא אמר לי אבל אני לא יודעת אם הוא אוהב לריב איתי מכות כי הוא ילד שרוצה להיות "מהחבר'ה" אז הוא רב איתי מכות, או שהוא אוהב להיות איתי לבד גם אם זה לריב מכות... ולפני יומים התחיל חנוכה והוא רשם לי בהודעה כשהיגעתי הביתה שהוא רוצה להיפגש??? הוא גר ליד ירושלים ואני גרה בתל אביב ואני באה בחופשים לסבתא שלי שהיא גרה גם בקירבת ירושלים אז אנחנו יכולים להפגש והוא יודע את זה אבל אני לא רוצה להיפגש איתו בקניון מלחה, אין לי כוח לפגוש אותו אחרי שהוא פשוט התעלם ממני השבוע אז כתבתי לו שאני לא יכולה כי לא מסכימים לי ללכת למלחה חנוכה בגלל שסבתא שלי יותר מידי תדאג לי, שזה שקר ממש כי אימא שלי מסכימה לי לנסוע לאילת לבד. ועכשיו אחרי יומים הוא שלח לי בהודעה שהוא מתגעגע אליי וזה פשוט מעצבן אותי כי פעם שלחתי לו הודעה והוא פשוט סינן אותי והוא אמר לי שאין לא הודעות אז מה עכשיו הוא שולח?! בקיצור אני כועסת עליו אבל אני ממש אוהבת אותו ונראה לי שזאת פעם ראשונה שלי אני מתאהבת באמת, מעצבן אותי שההורים ששלי תמיד חושבים על חתונה אם רוסי חזק חכם? לארוצה אני רוצה את נ' למרות שהוא תימני אני לא גזענית רק ההורים שלי אני ממש רוצה שנהיה חברים אבל בלי שאמא שלי תדע ושרק הילדים בשכבה ידעו ושההורים לא ידעו אפילו לא המדריכים בפנימיה. אני אוהבת אתהפנימיה אני יודעת שכשנהיה חברים יהיו ילדים שיפרגנו אבל חצי מהבנים יצחקו עליו. אם הוא יציע לי חברות אני לא יודעת אם להסכים או לא מצד אחד אני ממש אוהבת אותו מצד שני אני יודעת שאם קצת לחץ חברתי אנחנו ניפרד בגללו.אם אתם יכולי ליעץ מה אני צריכה לעשות זה יעזור..
נכתב על ידי לילי בלו , 11/12/2012 10:18   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)