לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מעבר לסקס


מרגישה שאני מתחילה משהו חדש. מה שכן אולי אאלץ לעזוב את העבודה שלי. האם אני עובדת במשהו מעל לכמה חודשים? 

אני מתה ליחידת דיור ואני רוצה לדעת איך אני אוכל להשיג אותה. אני עוד צריכה לחפש על זה באינטרנט. אבל דירה קטנה עבורי זה פיתרון של השמחות. 

פגשתי את דרו אחרי הרבה זמן שלא. האמת התרגשתי ממש. היינו יחד ונהנו והתחברנו אחד בתוך השניה, היה לנו מדהים כשהגעתי והתנשקנו על המיטה. הוא הביא לי חיבוק דוב מדהיפ שעטף את כל כולי בצורה כלכך נעימה שהרגשתי ביטחון ובעיקר שלווה גדולה. יצאנו עם חברים שלו והרגשתי מחוברת, אחת מהחברה ואפילו חניתי טוב. כשסיימנו עם החברים שלו עלינו הביתה במעלית. המעלית הזו היא הדבר הכי סקסי על כדור הארץ, תמיד היא מגרה אותך. דרו נישק אותי עם ידים על קו הגזרה שלי אישית זו הנקודה בגוף שאני הכי אוהבת. יצאנו והלכנו לחדר ומשם הענייניפ התחממו.

זה לחלוטין הסקס הכי טוב שהיה לי. לא האמנתי כמה הוא מכיר וכמה הוא זוכר מה אני אוהבת ומה פחות. גם עכשיו אחרי יממה הלב שלי מחסיר פעימה כי זה מעבר לסקס מה שהיה שם. היה שם געגוע, תשוקה והמון המון אהבה שהורגשה בנינו, הרגשתי הבחורה הכי ברת מזל בעולם. 

הוא עושה אותי מאושרת.

בזמן האחרון אני ישנתי מאוד רע, היו לי המון כאבי ראש וגם התקף חרדה (משהו שלא קרה לי בשלוש שנים האחרונות). אני לא מסוגלת להירדם כשנוגעים בי ואם הזיזו או נגעו בי אפילו בטעות אני מתעוררת. אתמול הרגשתי אחרי הסקס לא רציתי לשחרר ואחרי החיבוק הבנתי שאני צריכה ללכת לישון. הפעם ביקשתי שיניח עלי יד. ונתרקתי.

 נתרקתי לשינה בשניה וישנתי כמו בול עץ ושינה עמוקה. אני חושבת שההתקף חרדה שינה אצלי משהו. דרו הניח יד על הגב שלי ומעולם לא ישנתי כלכך טוב. זה גם יכול להיות פשוט בגלל שזה דרו. 

אבל הערב שינה אצלי משהו. ואני מקווה שלטובה.

נכתב על ידי לילי בלו , 24/10/2020 21:53   בקטגוריות אהבה ויחסים, שחרור קיטור, סקס  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)