לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תמיד חלמתי


בייסקלי נאי בסדר!

מדהים כמה מוזיקה ודימיון יכולה לעזור לי בהרבה! 

רבתי עם אמא שלי... שוב, אבל הפעם גם באמת יצאתי מהבית. אין לי שם דברים וזה קשה לי באיזשהו מקום. כי אני רוצה שיהיה לי מקום שהוא שלי ואני יודעת שעד שלא יהיה לי חדר לא יההיה לי את המקום הפרטי שלי ולא משנה מה אני יעשה אני לא אוכל להרגיש בבית כי אין לי מקום בבית. אני מקווה שעוד שבועיים זה יסתדר. אני רוצה שזה יקרה. 

 

המון זמן לא עשיתי משהו עם עצמי היחידה. כאילו אני עוד לא התגייסתי לצבא אבל אני סוג של עובדת, אני תורמת לקהילה. אני מרגישה רע. כי אני משקרת לשנת שירות שאני חולה. ובשביל מה? אני האמת "חולה" בשביל להיות במסיבת גיוס. אני רוצה להרגיש פתוחה עם השנת שירות שלי ולא תמיד זה עובד אז אני לא יודעת עוד מה לעשות עם הפאקינג הכל. 

 

אני תמיד אומרת איפה כל הדברים שאני רוצה לעשות אבל אני פשוט לא מספיקה כלום והאמת שזה בגלל שאני כל פעם אני נשאבת לטלפון כמו איזה ילדה חסרת מעש. והאמת שלא חסר לי. איפה כל הרצונות שלי לעשות דברים? 

 

אני כל פעם אומרת משהו ובסוף אני לא עומדת בו. והנה שוב נזיפה שלא מועילה בכלום. בכלל איםה הרשימה שאני צריכה לעשות? 

 

טוב העיקר שהמוזיקה שלי פשוט מעודדת אותי כל פעם מחדש 

נכתב על ידי לילי בלו , 8/11/2017 19:13   בקטגוריות החיים של, אופטימי, עבודה, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)