לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

1/2013

מה שעבר עלי


טוב אז אני אתחיל בדבר כזה אני ונ' נהנו ממש ביחד התקרבנו קצת וזה נחמד,
בירושלים ירד שלג ששם הפנימיה שלי ובדיוק אז באותו יום רביעי סיימנו ללמוד ב12:00 וכל הפנימיסטים פשוט תכננו מה נעשה בשלג ואז המדריכה אמרה לנו שהיום הולכים הביתה טוב אז אני ונ' הלכנו אבל כדי שלא יראו אותנו יחד הוא אמר לי שיש לו כמה דברים ושאני אתחיל ללכת, אז הלכתי בקצב רגיל ואז אחרי 2 דקות הסתובבתי וראיתי אותו הולך מהר פשוט המשכתי ללכת בקצב שלי ואז הוא היה לידי והאט לקצב שלי:)
דיברנו על כמה שקר סתם שיחה זורמת, עלינו לאוטובוס ואז גיליתי ששכחתיאת הרב-קו בפנימיה ולא היה לי כסף הנהג וויתר לי על הנסיעה כי זאת רק תחנה אחת עד לרכבת הקלה (מי שיודע מי אני בבקשה שלא יגלה לנ') ואז בתחנת רכבת התחלתי לבכות ונ' ידע למה הרגשתי כמו כלב שאפילו לאוטובוס אין לי כסף ואז נ' ניסה לעזור לי אבל גם לו לא היה כסף רק לנסיעה הביתה היה לו. אמרתי לו שאני ארד בעוד שלוש תחנות ששם אמא שלי עובדת ואז ניסה לעזור לי וללמד אותי להתגנב לרכבת למרות שידעתי אבל הייתי מנומסת ואמרתי תודה ירדתי אחרי שלוש תחנות ונזכרתי שאמא שלי לא עובדת שם באותו יום התקשרתי עליה והיא ביקשה מחברה שלה לעבודה שתביא והיא הביא לי ואני הגעתי הביתה בשלום, שוב יש לנו תקופת מבחנים ויש לנו שתי מקצועות שאני שונאת רוח יהודית ומחשבת ישראל (מחשי) אני אתאיסתית! וכשרשמתי את הדעות שלי במבחן היא פשוט אמרה שאני סותרת את עצמי וכשהוכחתי לה שאני לא סותרת את עצמי היא פשוט אמרה לא משנה את סותרת את עצמך ושהיא צודקת כאילו שאם היא אומרת שאחד ועוד אחד זה שלוש אז כל העולם טועה ורק היא צודקת שימות העולם!
הבנתי שאני שונאת את זה שאני אוהבת את נ' ובצדק הוא ממש נמושה, פחדן ויותר מידי ילד אמא והוא גם ממש ממש אבל ממש נשי! זה ממש מעצבן אבל מתי שאני מסתכלת בעניו אני ממש מרגישה כל כך טוב כל כך רגועה יש לו עיניים חומות וגומה רק בצד שמאל... זה ממש חמוד ויש לו משקפים, אני ממש אוהבת אנשים אם משקפיים מצד שני כשאני חושבת על זה לא אכפת לי שהוא נשי ולפעמים פחדן אבל לא יותר מידי ונמושה זה גם בסדר אוףףףףף! אני בדילמה אם זה רע או טוב היינו בטיול אם מערת מים וכדי להתמצא צריך לשים יד על הקיר ויד על מי שלפניך בהתחלה הוא היה מלפני ונגעתי בוא ולכמה רגעים חיבקתי אותו והוא לא הרגיש ואז פשוט נגעתי לו בקטנה בתיק והוא לא הרגיש את זה הוא שאל אם אני נוגעת בו אמרתי כן והוא פשוט צעק על תגעי בי אמרתי טוב ושיקרתי ונגעתי שוב אחרי 5 דקות הוא חיפש את היד שלי ואמר תעזבי אותי ולא יכולתי כי לא רציתי ללכת לאיבוד והתחלנו לריב בקטנה וכל הבנים (כי הייתי רק אם הבנים והבנות היו הרבה מאחורה וטאז כל הבנים צעקו לו יאנמושה מה אכפת לך! בסוף עברתי 2 מקומות אחורה והיד מלפני אמר שבכלל לא מרגישים את זה ושהוא סתם נמושה היינו 7 בנים ואני, אז נ רצה פנס כי הוא פחדן אז ה4 בנים מקדימה אמרו לו טוב מי שרוצה אם פנס שיחכה אותו ומי שלא שילך איתו ה4 בנים הלכו אמרתי שיתנו לי לעבור כדי שאני אלך איתם והם קראו לי שאני אלך אבל ה3 מלפני לא נתנו לי לעבור אז נתקעתי אם פנס בסוף לא דיברנו.
הטלפון שלי היה בתיקון והביאו לי טלפון חלופי נוקיה וידיד שלי המוכשר שבר את נוקיה אז לא תקשרתי אם העולם שבוע והוא אתמול חזר מתיקון וגם קנו לי כרטיס זיכרון אם יותר נפח אז עכשיו אמי שמחה אבל צריכה להוריד הרבה שירים תאחלו לי בהצלחה!
נכתב על ידי לילי בלו , 25/1/2013 19:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה שהיה, צריכה לשמר חלק ואת השאר לשכוח


וואו אני ונ' התקרבנו ממש ישבנו אחד ליד השניה והיה נחמד אנחנו בתקופת מבחנים וביום המבחן בגאוגרפיה הוא בא ואמר אם אני צריכה עזרה למבחן אמרתי לא והוא פשוט בא ועזר לי בלי שרציתי ואז כמו תמיד הנחתי תראש על השולחן כי אני תמיד עייפה ואז הוא אמר שאני צריכה להיות ערנית ואז הוא פשוט תפס לי את הראש וניער לי אותו רק כדי שאני אקום ואהיה ערנית ואז הוא אמר לי תשובה של שאלה למרות שידעתי אותה, אחרי יומיים אני והוא הלכנו יחד חזרה לפנימיה אחרי בית ספר ואז חבר שלו שרק לנו כאילו אנחנו זוג ואז הוא נעצר ואני התקדמתי יותר מהר לחדר ושכחנו מזה. ביום שלישי שזה האפטר שלנו ויש לנו כיבוי רורות מאוחר יותר אני וילד אחד דיברנו ואז ילד אחר רצה לדעת על מה דיברנו, ואני לא סיפרתי לו אז הוא לקח לי את הטלפון והוא בחדר אם נ' אז כשהוא וילד נוסף מהחדר קוראים לו ש' חסמו לי את הדלת החוצה ונ' היה בחדר (זה ממש לא נשמע טוב שהייתי לבד בחדר אם 3 בנים) ובאותו יום כתבו לי על השולחן שאני אוהבת אותו וישר מחקתי את זה ולצערי הוא ראה ואמרתי לו שלא אני כתבתי את זה ובערב הוא אמר שאני אוהבת אותו ושאני לא מבינה שזה לא הדדי ואז אמרתי שהוא חיי בסרט שאוהבים אותו רק כדי לא לצאת פאטתית והוא שתק לא דיברנו יומיים ואתמול הייתי צריכה לארגן דברים אז התעקבתי קצת ומסתבר שגם הוא אז הלכנו יחד הביתה אם עוד ילד שישן אצלו, ודיברנו וביום ראשון נשכח מהכל או לפחות מקווה שנישכח, גם חידשתי קשרים אם ידיד הנפש שלי עד שהוא פגע בי ואמר לי דבר שממש פגע בי וזהו כלך עבר כל השבועיים שלי
נכתב על ידי לילי בלו , 4/1/2013 17:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)