לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2015

אני יותר טובה


אסור לתת לי לדבר עם אנשים בלילה אננ אומרת הכל ולפעמים יותר מידי מוקצן, אני זמן בלי חבר כי אני ויויו רק נפרדנו ואני ודרו (הודיני) רק התחלנו לדבר למרות שאני רואה שיכול להתפתח פה משו אני לא רוצה שזה יהיה מהיר מידי, בפורים יש כנס אנימה, ששם גם אני וגם יויו נהיה זה אומנם כנס גדול אבל בכל זאת רואים אנשים, זה נשמע מטופש אבל אני רוצה שהוא יראה שטוב לי, שאני מכירה אנשים, שאני עדין שמחה וחייכנית. יש לי צורך להראות שאני בסדר ואפילו יותר טובה, של היי אני הצלחתי, כי יויו איכזב אותי. זה טיפשי אבל אני רוצה שהוא יסתכל ויגיד פאק למה אני כזה טיפש שנתתי לה ללכת.
נכתב על ידי לילי בלו , 10/1/2015 09:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להיות אני


אני כבר לא יודעת, הודיני הוא ילד שמצד אחד כיף לי לדבר איתו אני רוצה לדבר איתו, מצד שני אני בקושי מכירה אותו, אני ילדה שנראה שקל לדבר איתה וצוחקת והכל, אבל ניפגשנו ביום שהייתי מתוסכלת, כל פעם שאני מדברת איתו אני לא מרגישה עצמי, הוא רוצה שניפגש, כן ראיתי אותו ודיברנו שלוש שעות בלי להפסיק. קצת מפחיד לי להיפגש איתו, אני אבקש מחברה שתבוא איתי שאני לא אהיה לבד. אני רוצה להיות אני לידו ולא להיות מתוסכלת קרציה
נכתב על ידי לילי בלו , 4/1/2015 16:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נפרדנו


אני ויויו נפרדנו, הינו כמעט חמישה חודשים יחד. לא בכיתי כי הייתי מוכנה, ידעתי שזה יקרה, אפילו רציתי. כן אני מתגעגעת, טיפה מתגעגעת אבל מרגישה הקלה, הקלה כל כך גדולה איתך הרגשתי עוגן ועכשיו אני נוצה. מידי פעם אני מעבירה את ההודעות הקודמות שלנו למקומות שהינו מדברים והינו אוהים ושמחים. וגם מסתכלת על התמונות זה מעלה לי חיוך, השאלה היא מתי אני יתחיל לבכות.
נכתב על ידי לילי בלו , 3/1/2015 01:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)