לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

10/2016

מישו שידאג לי


לא יודעת בעליל! החופש שלי היה יותר כמו עליו תויריות מכו בסה"כ כל החיים שלי אבל לא יודעת זה היה ממש מסובך כזה. אני רוצה להיות ביצ אבל גם לא באלי. טוב דבר ראשון נסעתי באופנוע של ילד מהמושב שלי והרגשתי את כל הרוח בשיער כי זה במושב ולא צריך קסדה ועל זה לא סיפרתי לאף אחד אבל זה היה מטורף בחינתי. זנחתי את הלימודים בחופש והאמ שדי איבדתי את עצמי, שוב, זה בר פחות מפתיע אותי זה לא כיף אבל כבר מצאתי את עצמי לא פעם שמוטה איפשהו בחדר שלי ללא יכולת להגיב עד שהתאפסתי והכנתי לעצמי תה. נראלי מצאתי את התרופה שלי. הייתי בומסד עם הטלה שלי ועם הדוב הכחול שלי ועם עוד כמה אנשים. רקדתי כמו זונה גם לא רקדתי משו סתם הזזתי תתחת כמו איזה מתיימרת. לרגע איבדתי שם תדוב הכחול שלי ואז כמובן הטרידו אותי. באתי מוכנה שיטרידו אותי אבל לא בצורה שמישו ידחף את עצמו למצב שאני ארגיש תזין שלו בתחת שלי. בכל אופן מצאתי את הדוב הכחול שלי והייתי איתו כל הערב. כשהרגשתי רע הוא קלט וישר הוציא אותי משם, ופשוט היה איתי כל הערב, גם עלינו לקומה של המטאל ושל הרוק ואני פשוט כל כך רציתי להישאר שם אבל אני הבטחתי לטלה שאני איתה כל הערב. האמת שהגד הכחול שלי הוציא אותי החזיק את ידיי ושאל אם אני נהנת ואם אני רוצה להישאר, ואז הבטתי בו ואמרתי שני הבטחתי לטלה וירדנו. אני והוא גם הינו יחדיו כל הזמן וגם אחכ הוא פשוט חיבק אותי כל הזמן ואני כל כך אוהבת להיות קרובה אליו. גם לפני המוסד הינו אני והוא בבית של האלף לבד והתחבקנו ודיברנו והינו כל כך קרובים, והבנתי בוודאות שהוא כן דלוק עלי. או למה הכל חייב להיות קשה? למה הילד הכי מדים בעולם גר בשנות אור ממני. הוא אשכרה לא התייאש ממני אחרי חצי שנה כמו כולם. אני ודרו גם בסדר אבל אנחנו בסדר כשאנחנו יחד ואני לא אצא איתו ועם חברים כי נחנו לא מצליחים סדר את זה ככה שלא נהיה רק יחד ולא שנהיה עם כולם בלי להתעלם אחד מהשני. ועם הדוב הכחול שלי אני כן מצליחה לעשות את זה כאילו אנחנו מן הסתם לא יחד אבל אני והדוב הכחול שלי, פשוט כל כך קרובים. ואני כל כך רוצה את הקרבה הזאת. אוך שהדוב שלי פשוט יהיה קרוב אלי...

עכשיו אני והוא נחזור לשגרת היומיום עד החופש הבא הוא יש לו גם יומולדת וגם ישאת הנובי גוד שזה גם יום אחרי היומולדת שלו ואני מתכננת ל משו יצירתי מהלב שאני מקווה שכן יהיה לו כוח והוא כן יהנה מזה. אני רוצה שוב להיות בין הידיים שלו. אני כל כך נהנתי. הוא רצה שאני אגע לכנרת, ואני באמת הצלחתי להגיע ואני הייתי איתו 13 שעות רצוף וכל הזמן איתו בחיבוק. זה היה כיף, הוא לקח אותי מהתחנה ואז שתינו תה והינו יחד על שפת הכנרת מול אורות טבריה. והיה כל כך כיף לדבר איתו ולשחות לידו.ופשוט ליות שנינו יחד... אני מתגעגעת לכך, למישו שאיתי ודואג לי שלא יהיה לי קר, לחבק אותי, להסתכל עליו ממש ממש קרוב ופשוט להיות כל ך קרובה ולא לנשק אותו. פשוט למישו שידאג לי. 

נכתב על ידי לילי בלו , 24/10/2016 15:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)