לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2014

למה הצומי הזה?


אני צריכה להפסיק, אני כל הזמן מתלוננת, זאת לא אני. אני לא עושה את זה בדרך כלל, אז למה דווקא לו אני מספרת חרא, זה לא חרא, זה היה דווקא יום טוב, אני סתם רוצה צומי, אני צריכה להפסיק עם הצומי. למה מספרת לו שמגעיל לי? כי אני רוצה שירחם עלי? כן. 

אוף אני רוצה שיגיד מעצמו, לילי אני אוהב אותך, ולא אחרי שאני אומרת לו שאני אוהבת אותו או מתגעגעת. אני רוצה מישו לדבר איתו שיהיה אח שלי, שאני יוכל לספר לו הכל, יש לי כזה בערך אבל אני רוצה שתמיד יהיה שם. בקשה קצת גדולה, תמיד שם, אבל אני באמת צריכה תמיכה לפעמים. גם עם אני נראת חזקה.

נכתב על ידי לילי בלו , 29/11/2014 20:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדין שלו?..


מזמן לא רשמתי בבלוג, אבל עלו בי הרבה תחושות ומחשבות. עכשיו יש פיגועים בירושלים ואסור לנו לצאת מהפנימיה למרות שהמצב נרגע, אני רוצה לצאת, ובגלל הפיגועים גם אסור ליויו לבוא אלי למרות ששנינו לא בדיוק באיזור של הפיגועים אבל עדין מפחדים עלינו, אני רוצ לפגוש אותו לא ראיתי אותו כבר בערך שבועים. וגם בזמן האחרון הוא יותר שקט, פחות אכפתי, פחות אוהב, כאילו הוא כבר רגיל אלי, אני אוהבת אותו השאלה אם אני עדין המיוחדת שלו...
נכתב על ידי לילי בלו , 27/11/2014 17:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



The Best Day Of My Life


קמתי בבוקר, בוקר שבת שיגרתי, אכלתי ראיתי פרק אנימה עם אחותי ואז הלכתי והתחלתי ללמוד. טוב שקר, ניסיתי לפתור קוביה הונגרית כי לא היה לי כוח לשיעורי בית, בכל זאת ניסיתי ועשיתי קצת, פתאום הילדים במושב החליטו שהם רוצים טיול, איך אני יגיד לא לטיול? כל אחד הביא משהו. התחלנו ללכת אספנו כל אחד מביתו והלכנו לשדות, קטפנו תפוזים, אשכוליות, אשכוליות אדומות וזה היה ממש טעים הגענו למקום שרצינו, מקום עם אקליפטוסים אבל היה שמה ממש מלוכלך, למה אנשים לא יכולים לנקות אחריהם?! ליכלכתם תנקו!. החלטנו להמשיך וכשהמשכנו ראינו שטח ענק של דשא, ממש כמו בסרט 'צלילי המוזיקה' זה היה כל כך יפה ומיוחד, הלכנו לחלקת אקליפטוסים לא רחוקה שראינו, וגם שם היה קצת מלוכלך, אפילו יותר מבקודם ובכל זאת החלטנו להמשיך בהליכה, ואז הגענו למקום נהדר. בין כל האקליפטוסים סוג של קרחת יער, עם שביל שמושלם למדורה ודשא מסביב. הכנו את השקשוקה צחקנו וממש נהנתי עם הילדים מהמושב, פעם לא מתתי אליהם כי הם נראו לי אנשים שכל היום בטלפון, כי מה שקרה בדרך כל כשיצאנו היו ילדים בטלפונים כל אחד אצלו, ואני לא מתה על זה, למעשה אני מדברת בטלפון עם אנשים שרחוקים ממני, בפנימיה אני מדברת עם בנאדם פנים מול פנים ולא טלפון מול טלפון. חזרה לסיפור, הכנו שקשוקה ותה שהוא היה התה טבע הכי טעים שתתי כל החיים שלי, ואכלנו ונהנו וצחקנו ואז ילד אחד אמר:"היי לילי את חדשה במושב" ואז כולם נזכרו שאני יחסית חדשה, והם אמרו שלא מרגישים כי התחברו אלי מהר, אני ממש שמחה מזה אני עדין שקטה יחסית אלי אבל זה מפני שלא נראה לי שבאמת יהיה לי נושא שיחה שבאמת יעניין אותי. כשהחלטנו שעוד מעט מחשיך התקפלנו אספנו את הזבל והלכנו כשהתקדמנו ראינו את השקיעה, מעל הדשא,  ורצנו לכיף הרגשנו כמו בסרט וצילמנו את זה. ראינו את השכן שלי שיש לו מצנח ועוד מנוע שנותן לו את האפשרות לשבת ולטוס וראינו אותן טס מעלינו ואז רצנו אליו וכאשר הוא הסתובב אלינו וירד נמוך יותר אלינו אז רצנו חזרה, היה נחמד להיות כמו ילד קטן. חזרנו הביתה, התקלחתי פעמים ועדין לא ירד לי הריח של המדורה עד הסוף. לגוני היה יומולדת התלבשתי והלכתי עם עוד שתי בנות מהרחוב, כשהגענו ראינו את הילדים והלכנו אליו, זאת היתה מסיבת הפתעה, כשהגענו גילינו שהוא לא בבית. הילד שאירגן לא ידע איפה לקבור את עצמו, הוא דיבר עם אמא שלו אבל מישום מה גוני לא היה בבית. וגם אמא שלו. בת דודה שלו דיברה עם אבא שלו שיביא אותו ואז כשהוא בא הוא היה מופתע, לא הבין איך כל החברים שלו יושבים לו בסלון. דיברנו והזמנו פיצה היו ילדים שרקדו בסלון אני הוא ועוד ילד אחד וכמה פלוסים שבאים והולכים לסלון, דיברנו ניגנו בפסנתר שיחקנו עם מסוק ועשינו שטויות של חננות ואז שיחקנו ודבר כזה שמחשמל, צחקתי והיד שלי עדין רועדת, נהנתי עם גוני, התגעגעת אליו ולנגינה שלו. עזרתי לו לנקות בסוף מסכן, לא ידע ממה שקורה ונשאר לנקות לבד. לאחר שכמה הלכו נשארנו כמה ילדים ואז יצאנו כולם מהבית, ואז ילדה אחת קלטה שהחצאית של הריקודים מהבית של גוני עליה והלכתי איתה להחזיר קיוויתי להגיד לו שלום כמו שצריך, אבל לא ראינו אותו אז השארנו את החצאית בבית והלכנו כשיצאנו, יש את החלק שנועלים איתו בנעול השני בדלת והוא בלט וברוב טיפשותי נתקעתי ישר בזה למזלי יש לי משקפים, והם הגנו לי על העין ככה היא היתה יוצאת, היה לי אדום קצת ובכל זאת הלכנו שתינו וכשיצאנו אמרתי שזה כואב והיא שאלה אם לחזור לבקש קרח. ברור שהסכמתי, עוד סיבה לראות אותו. עדין יש לי קראש עליו, למרות זה שיש לי חבר ואני אוהבת אותו יותר מכל אחד אבל בכל זאת קשה להתרחק ממישהו שנכנס לחיים חזק. כשנכנסנו ביקשנו קרח ולשמחתי היה רק בבקבוק כזה ואז הייתי צריכה להישאר, הילדה הלכה להגיד לאחרים ואז גוני סידר ובדק שהכל במקום בא להתיישב ואז כולם נכנסו התבאסתי טיפה, רציתי לדבר איתו אבל הם נכנסו, הם הצחיקו אותי עד שהצלחתי לפקוח את העין. בסופו של דבר כשפקחתי את העין עשו דחקה אחרונה בכך שעמדו בצדדים ונתנו לי לעבור, כי יש לי נטיה להתנגש בדברים. כולם יצאו מהבית כולל גוני נתתי לו חיבוק נשיקה בלחי, והלכתי הביתה מחוייכת ובלי להסתכל עליו. זה היה היום הכי טוב בחיי
נכתב על ידי לילי בלו , 16/11/2014 22:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



געגועי ליויו


אוף, לא ראיתי אותך כבר כמה ימים ועכשיו לא אוכל לראותך עוד שבוע, הגעגועים שלי חזקים, חזקים מידי, חזקים ממני. היום כמעט שברתי את המגן שלי, הבכי. לבכות.. המון זמן זה לא קרה. היום זה כמעט קרה, רציתי לשחרר, לבכות קצת, לא הצלחתי. שנים לא בכיתי וכנראה גם לא אבכה. היום היינו צריכים להיפגש אבל זה התפקשש ולא יכולנו. מזמן לא שרתי אני רוצה לשיר, אני רוצה שתשיר לי, אני רוצה אותך לידי. אני מתגעגעת יויו 
נכתב על ידי לילי בלו , 4/11/2014 22:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חבר חדש


חזרתי הביתה לפני כמה דקות. יצאנו הילדים במושב, אני, הפרנדות (הפרנדות הן הבנות בשכבה שלי מהמושב) והבנים. יש כמה בנים, גוני, יהלום, זר, שעון, לארה, המעודדת ודודו (מין הסתם אלה לא באמת השמות שלהם).

אני לא כל כך רגילה שכשנפגשים עם אנשים אז אנחנו יושבים בפלאפונים, אבל במושב כשאנחנו נפגשים אנחנו בדרך כלל עם הטלפונים. זה ממש מחפן אותי. אבל פסדר נתמודד. כל הבנים חוץ מגוני, יהלום ודודו, כי דודו שומר שבת וגוני נסע, ויהלום בקושי יוצא מהבית. הבנות לא כל כך מעניינות אותי, ובכללי הגיעו חברים של כולם מבתי ספר שונים. הילדים במושב הולכים לשלושה בתי ספר ורק אני ודודו בפנימיה (כל אחד בפנימיה אחרת) וזר הוא ילד מבית הספר השלישי, ומישם לא הגיעו אז אנחנו דיברנו, ודיברנו, ודיברנו. הלכנו להסתובב, טיפסנו לגג אחד ודיברנו, אחר כך הגיעו ילדים מט' הם היו נחמדים ושאלו אם אני רוצה ללכת איתם בסוף אני זר והמעודדת הלכנו איתם. המעודדת, ילדה אחת והילד שהזמין אותי הלכו, אחרי כמה זמן אני וזר גם הלכנו, הוא ליווה אותי הביתה, ואמרנו שנחמד לדבר ולא להיות כמוכל השכבה בפלאפונים ועכשיו סוף סוף יש לו עם מי לדבר, כי קודם היה לו רק את יהלום וגוני, ואולי לפעמים לארה. זר ליווה אותי הביתה שתה כוס מים ואם אחותי לא היתה חולקת איתי חדר היינו הולכים לחדר שלי אבל פסדר הוא אחר כך הלך. הוא הילד הראשון מהמושב שבא אלי לבית, ונכנס. עכשיו אני גם רוצה לחזק את היחסים בנינו הוא נראה לי בנאדם מעניין, ועכשיו אני יכולה להגיד שהכרתי חבר חדש

נכתב על ידי לילי בלו , 1/11/2014 14:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)