לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

מה אני מרגישה...


אין לי תחושה... אני שמחה,עצובה ומאוד נרגשת ראשית נ' השתנה לטובה ואני ממש שמחה על זה מאצתי מישו שאני יכולה לספר לו הכל ואני שמחה, אני ונ' התרחקנו והתקרבנו אז עכשיו זה ממש טוב והוא רואה ושם לב אליי ומנסה לעזור לי בלי בקשה, אני בבית על המיטה שומעת Green Day אחלה להקה, היה לנו מבחנים ונ' ממש עזר לי להתצכונן מבלי שהביקשתי וחברות שלי יורדות עלי שאני עושה טעות בזה שאני אוהבת אותו ואני יודעת שזאת טעות, אבל אני ממש רוצה לטעות, הוא נחמד כשהוא רוצה. חברה שלי ליטפה לי את הפרצוף ואמרה לי לדמיין שזה נ' ומזה התרגשתי מזה ואז צחקנו על זה, היה לנו ערב שירה השבוע והופעתי אבל בבוקר קמתי צרודה ושתיתי 15 כוסות תה(עם לא יותר)ו7 תרופות גרון כל היום,ולא דיברתי עד 17:00 רק כדי לשמור על הקול ובסוף יכולתי לשיר אבל באמצא השיר התבלבלתי במילים אבל בסוף לא שמעו אותי! מזל... וואו אחלה שחרור קיטור נ' אני אוהבת אותך ותציע לי חברות כבר!!!
נכתב על ידי לילי בלו , 28/12/2012 23:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסופ"ש


אני שונאת את הסופש הזה אבל אני לא כועסת יותר מידי,
לידיד השלישי הכי טוב שלי, והראשון מהפנימיה (לא נ') יש יומולדת מחר ומזה רציתי להיות איתו אבל בת לבת דודה שלי יש יומולדת בדיוק באותו תאריך בת 18 אז אני חייבת להיות ביומולדת שלה, הבעיה היא שאין לנו אוטו והיום יום שישי שאנחנו אמורים להישאר בפנימיה המקום שאני הכי אוהבת בעולם אבל אני הלכתי הביתה לפני שירצחו אותי שלא באתי ליומולדת של בדודה שלי דווקא בשבת שנ' סופסוף נשאר עד עכשיו הוא כל הזמן הלך הביתה בסופשים שנשארים ואני מרגישה ממש הפסד כי נראה לי שהוא דלוק על החברה הכי טובה שלי ואני מרגישה נדבקת... וזה מה שאני והוא אפילו לא רוצה להתקרב אלי, הוא אמר שהוא לא רוצה להתקרב אלי אבל הוא רוצה להתקרב אל חצי כבשה (החברה שלי) וזה מרגיז כי נראה לי שהיא מעוניינת בו גם וזה יכאב לי אם היא תהיה איתו ואני יודעת שהיא תרגיש הכי טוב בעולם אם היא אוהבת אותו והוא אותה היא ממש תהנה איתו אבל תרגיש בוגדת באותו הזמן ואני חושבת שהוא מאוהב בה קשות או בחברה השניה הכי טובה שלי(אנחנו מסתובבות כשלישיה) כי היא כאילו המודיעין שלי והיא שואלת אותו כל הזמן שאלות שאני שולחת אותה אני יודעת שהיא לא אוהבת אותו אבל הדבר שאני יודעת הוא שנ' לא אוהב אותי וזה מתסכל ^~^ אני מרגישה רע כי ידיד הנפש שלי רוצה שנהיה חברים אבל אני לא רוצה כי אני מספרת לו הכל וקרה מקרה שהוא נישק אותי ולא בטעות ולא באמת או חובה וזה מתסכל שעד שיהיה לי חבר אני לא אוהב אותו ומי שאני כן רוצה שיהיה חבר שלי לא רוצה
למה החיים מתסכלים?!
נכתב על ידי לילי בלו , 21/12/2012 19:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על הפנים...-המשך(כי נקטע לי באמצע)


אני לא אומרת שזה רעה פשוט ערבית חובה עד ט' ואני בכלל לא מבינה ויש לי מחר בוחן ומעצבן אותי שרבתי ממש עם נ' ועוד ידיד כי ניסיתי לעזור לחברה ובקיצור יום חרא
נכתב על ידי לילי בלו , 18/12/2012 22:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על הפנים...


נ' בעצם סתם רצה להיפגש והתחנף כדי שאני אביא לו את שיעורי הבית (אני כותבת אבל לא עושה) וזה מחרפן אותי שכשחזרנו הוא לא מוכן אפילו להביא לי חיבוק ואפילו כיף (הוא מתנהג כמו ילד קטן ורק כשבא לו הוא מתנהג כמו ילד בוגר ומחבק אבל ככה רק כיפים) אמרתי שלום הוא הסתכל עלי חצי מחייך ולא ענה אז אמרתי לו תגיד שלום ורציתי לתת לו כיף הוא נצמד לקיר ואמר שלום זה היה מעליב. השקעתי בעבודה להגשה ואז אמא שלי התקשרה ונשפך לי על העבודה תה אז לא יכולתי לענות, וכאשר הצלחתי היא שאלה מה קורה ואמרתי לה טוב, ואז היא צעקה אלי שאני לא מדברת איתה זה ממש רע אמא שלי רעה היא רוצה להעיף אותי מהפנימיה בגלל זה, ועוד יותר מעצבן שיש לנו ערבית ח
נכתב על ידי לילי בלו , 18/12/2012 22:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה אתם חושבים...


אתם אולי חושבים שאני פשוט ילדה קטנה ולא מבינה אני עברתי דברים שחצי מהאנשים לא עברו, אני בפנימיה אני ידעת את החיים אני חוויתי חרם ועכשיו אני חווה קושי באהבתי... אני לפעמים מתלהבת, כי זה כיף ואני הייתי ממש מתלהבת כי ביסודי מי שלא היה מתלהב לא היו לו חברים ועכשיו אני מרגישה ממש טוב כי לאנשים יש עמוד שדרה והם לא שופטים בנאדם לפי היופו אלה בדיוק כמוני לפי האופי אני אוהבת לכתוב הרבה, ואני מבינה שיש הרבה אנשים מקסימים שאוהבים אותי בזכות מי שאני תמיד תהיה לי את המסכה של "אני לא בוכה כי אני לא חלשה" אני לא יכולה להיות חלשה כי פשוט אני תמיד נזכרת על מה שקרה ביסודי ואני מדברת אם ילדה מהיסודי והיא אמרה שעדין יש אנשים בלי עמוד שדרה, ואני פשוט שמחה שעברתי בית ספר ושאני לא צריכה לסבול את הילדים הרעים שהיו איתי.והבנתי שאני צריכה לקנות לי מחשב נייד כדי שאמא שלי לא תעקוב אחרי אני כותבת מהמחשב של סבתא שלי כי היא לא מבינה עברית ולא יודעת להשתמש במחשב אז אני מסודרת!

אני צריכה לאסוף כסף יש לי 750 תאחלו לי בהצלחה! 

נכתב על ידי לילי בלו , 11/12/2012 11:03   בקטגוריות אופטימי, בית ספר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חבר? עכשיו?


טוב הילד שאני דלוקה עליו, (נ) גיליתי שהוא מחבב אותי לפי זה שבנים שאיתו בחדר אמרו לי (אני בפנימיה והוא ילד מהשכבה הפנימיסטית גם) וצילמו אותו אבל גם חצי מהשכבה צוחקת עלינו בגלל שאנחנו צוחקים ביחד, או מבלים ביחד כמובן אף פעם לא היינו ביחד לבד תמיד אם עוד ילדים ואם היינו ביחד לבד... רבנו מכות! אני ממש גרועה אם בנים והוא אוהב כשאנחנו רבים מכות הוא אמר לי אבל אני לא יודעת אם הוא אוהב לריב איתי מכות כי הוא ילד שרוצה להיות "מהחבר'ה" אז הוא רב איתי מכות, או שהוא אוהב להיות איתי לבד גם אם זה לריב מכות... ולפני יומים התחיל חנוכה והוא רשם לי בהודעה כשהיגעתי הביתה שהוא רוצה להיפגש??? הוא גר ליד ירושלים ואני גרה בתל אביב ואני באה בחופשים לסבתא שלי שהיא גרה גם בקירבת ירושלים אז אנחנו יכולים להפגש והוא יודע את זה אבל אני לא רוצה להיפגש איתו בקניון מלחה, אין לי כוח לפגוש אותו אחרי שהוא פשוט התעלם ממני השבוע אז כתבתי לו שאני לא יכולה כי לא מסכימים לי ללכת למלחה חנוכה בגלל שסבתא שלי יותר מידי תדאג לי, שזה שקר ממש כי אימא שלי מסכימה לי לנסוע לאילת לבד. ועכשיו אחרי יומים הוא שלח לי בהודעה שהוא מתגעגע אליי וזה פשוט מעצבן אותי כי פעם שלחתי לו הודעה והוא פשוט סינן אותי והוא אמר לי שאין לא הודעות אז מה עכשיו הוא שולח?! בקיצור אני כועסת עליו אבל אני ממש אוהבת אותו ונראה לי שזאת פעם ראשונה שלי אני מתאהבת באמת, מעצבן אותי שההורים ששלי תמיד חושבים על חתונה אם רוסי חזק חכם? לארוצה אני רוצה את נ' למרות שהוא תימני אני לא גזענית רק ההורים שלי אני ממש רוצה שנהיה חברים אבל בלי שאמא שלי תדע ושרק הילדים בשכבה ידעו ושההורים לא ידעו אפילו לא המדריכים בפנימיה. אני אוהבת אתהפנימיה אני יודעת שכשנהיה חברים יהיו ילדים שיפרגנו אבל חצי מהבנים יצחקו עליו. אם הוא יציע לי חברות אני לא יודעת אם להסכים או לא מצד אחד אני ממש אוהבת אותו מצד שני אני יודעת שאם קצת לחץ חברתי אנחנו ניפרד בגללו.אם אתם יכולי ליעץ מה אני צריכה לעשות זה יעזור..
נכתב על ידי לילי בלו , 11/12/2012 10:18   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חברות בריב..


הצילו!!!!שתי החברות הכי טובות שלי רבו ואני לא יודעת מה לעשות... אני נהנת להיות אם שתיהן ואני נהנת לצאת אם שתיהן יחד ולא כל פעם אחת אני יודעת שהן לא יחזרו להיות חברות כי הן לא רוצות אבל זה לא כיף לצאת 2 זה כיף לצאת בשלשיה לבלות אבל הן לא רוצות ואני דיי עצובה מזה. אני יודעת שאין לי זכות להתערב אבל זה נמאס שהן שואלות אם השניה אמרה עליה משהוא ואז אני אומרת כלום כדי לא לחמם ואז הן אומרות כמה גרועה השניה. אני לא יודעת מה לעשות זה נורא פשוט לחשוב שלפני שבועיים הן עשו הכל יחד ועכשיו הן אפילו לא מסתכלות אחת על השניה... אם מישו יכול לתת עצה זה ממש טוב...  
נכתב על ידי לילי בלו , 11/12/2012 09:57   בקטגוריות שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ערב שירה!


גיליתי שיש לנו עוד מעט ערב שירה אני רוצה מאוד לשיר אני לא מתביישת לשיר מול הרבה אנשים בעצם הילד שאני אוהבת שר ממש יפה ואולי הוא ירצה לשיר אני חייבת לשתף את הרגשתי לעולם.... אני ממש שמחה שיש לנו את הערב הזה לפחות אני יצליח להתקרב אליו קצת ואני יעשה את הדבר שאני הכי אוהבת... לשיר!

 

נ.ב

בעצם השני הדבר שאני הכי אוהבת לעשות זה לכתוב...

נכתב על ידי לילי בלו , 9/12/2012 13:42   בקטגוריות שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על עצמי...


אנשים לפעמים לא מבינים אותי הם חושבים שהחיים שלי דבש בגלל שאני אף פעם לא עצובה והם אף פעם לא ראו אותי בוכה כי אני לא רוצה שהם יחשבו שאני חלשה נראה לי שזאת הפעם הראשונה שאני אומרת את זה, אבל אני כן עצובה אני פשוט לא מראה את זה כי עשו עלי חרם ביסודי בגלל שאני חלשה ובכיינית אימא שלי לא מבינה אותי כי אני הבכורה והיא תמיד הצעירה אז היא תמיד עומדת לצד אחותי אז עברתי לפנמיה היא חושבת זה בגלל הרמה של הלימודים אבל היא לא מבינה שאני ברחתי ממנה ומהילדים ביסודי לא רציתי ללכת לחטיבה איפה שהם יהיו.

אני אוהבת את הפנמיה שם לפחות אנשים מבינים אותי ועוזרים לי, בפנמיה  אני מאוהבת קשות במישו ברמה של סטוקרית אני יודעת מה הוא עושה כל דקה ביום, ואני לא יודעת מה אני אוהבת בו הוא לא יפה באופי והוא לא יפה ביופי, והדבר היחיד שמנחם אותי זה השכבה והBFF שלי שהיא גרה בכלל בעיר אחרת איפה שסבתא שלי גרה ואני באה לסבתא שלי כל חופש כל החופש אז אנחנו נפגשות, ובפנמיה אנשים תמיד איתי ומצחיקים אותי, הם לא נגררים, יש להם עמוד שדרה לא כמו האנשים ביסודי.

אני לא מפסיקה לחשוב על הילד שאני דלוקה עליו.אף אחד אף פעם לא ראה אותי בוכה חוץ מילדה אחרת שאז קרה משהו חריג, אנשים אומרים שאני גבר בגלל שאני לא מפחדת מחרקים ושאני עושה בדיוק מה שהבנים עוים אם לא יותר טוב, זה גבר זה טום-בוי אני נראת כמו בת אבל אני מתנהגת כמו בן כי ככה הכי כיף, מה כיף בלשבת לדבר גל ציפורניים ולרכל?! וזה שאם מישו מעצבן אותי אני מאיימת במכות או שמישו מעליב אותי אז אני מרביצה זה לא נקרא להיות אלימה זה נקרא להגן על עצמי.

אני גם יוצרת, אני מלחינה,כותבת ושרה שירים, אני גם כותבת שירים וסיפורים. פתחתי בלוג כדי לדבר עם אנשים שאני לא מכירה ואם מי שמזדהה איתי ומי שלא אז לשלא ישלח תגובות פוגעות... 

נכתב על ידי לילי בלו , 9/12/2012 13:11   בקטגוריות החיים של  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)