לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 24

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2020    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

12/2020

לחרוש


אם לומר את האמת אני כרגע לא מצליחה. לא מצליחה להבין מה שיעורי הבית רוצים ממני. לא מבינה מה אני צריכה לעשות בחיים העלובים האלה. אני קצת כועסת ודי חבוטה בגלל זה. 
שלא תבינו לא נכון אני לרגע לא מתחרטת על זה שהתחלתי ללמוד. לרגע אני לא אומרת יואו איזה באסה ואולי במבט לאחור. אני קצת כועסת על עצמי שאולי התואר הזה קשה ועוד לא פיצחתי את שיטת הלמידה שלו. אני עוד לא מבינה איך ללמוד כדי להשיג מאה. אני צריכה לשבת וללמוד ולשבת ולחזור ולשבת ולעשות ואני לא מצליחה להביא את עצמי למצב הזה. אני יודעת שאני צריכה לחזור ואני יודעת שאני צריכה להסתכל ואולי זה שאני פחות מסתכלת גורם לי לא להצליח ולא להבין מה לעזאזל הדבר הזה רוצה מחיי. 
אני מרגישה שאין לי רגע לשבת וללמוד את זה מההתחלה ועד הסוף ועוד מעט המבחן ואני עוד מעתיקה מהתרגילים של הדוגמאות בשיעורי הבית. אני צריכה פשוט להתאמץ קצת יותר אבל זה מעבר ללהתאמץ. זה לשבת על התחת ולחרוש. 

קיבלתי בבוחן 50. באיזה שהוא מקום אני מבינה גם למה. אני לא באמת ידעתי את החומר ולא באמת הצלחתי להבין מה זה רוצה ממני. אני ידעתי את החומר חמישים אחוז ואני הייתי צריכה לנסות ולהבין לעומק מה באמת נדרש ממני. האם אהיה מצטיינת? כנראה שלא. זה כואב? קצת מפריע? לא יותר מידי. אני יודעת שאני לבד בבית הזה יחסית. אבל זה גם בסדר. מה אני עושה חוץ מללמוד ואולי הסגר הזה לא יהיה נורא כי תכלס אני צריכה קצת לחרוש. ועדיף שעה אחת קודם

נכתב על ידי לילי בלו , 28/12/2020 19:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שקט


אני לא מבינה כמה הכל מוזר אבל אני רק מבינה כמה וכמה דברים. כמו שהסגר הזה מוציא ממני דברים שאני לא יכולה להוציא ולא יכולה לעשות כמו שצריך. אני חושבת שאני לא אצליח לעמוד בזה. מאוד קשה כאן בבית ועכשיו גם מתחיל סגר. אני לא יודעת מה אני אוכל לעשות במקרה הזה. אני מאוד רוצה לא להעות פה אבל אני גם לא כלכך רוצה להיות אצל סבתא כי אני אוהבת את הפרטיות ושאף אחד לא שואל אותי דברים. אין מה לעשות, אני אוהבת את הלבד. וקשה לי כשכולם ביחד. 
נכתב על ידי לילי בלו , 27/12/2020 09:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לחץ בוחן


מחר יש לי בוחן. אני לחוצה. אני לא יודעת איך יהיה לי. מצד אחד מרגיש לי שלמדתי ומצד שני מרגיש לי שאני לא יודעת כלום. אני חושבת שאם אני אקבל 70 אני בהחלט אהיה יותר ממרוצה והפעם גם לשים לב שיש דברים שאני לא יודעת את התשובה שלהם בוודאות לנחש טוב יותר ולעשות אלמינציה. לא ישר ללחוץ כי זה נכון חלקית. אני רוצה לקבל לפחות 70. האמת שמאוד הלחיצו אותי עם הבוחן הזה ואני מקווה לענות על חלק מהשאלות נכון, לפחות 7. אלוהים אני מקווה כלכך שאני אקבל מעל 70. אני גם רוצה שיהיה לי 238 במבחן אמי"ר למרות שגם שם אני לא באמת יודעת מה יקרה. אני פשוט רוצה לעבור את הבוחן מחר. ואז אולי אהיה שקטה יותר על הלימודים. יש לי להכין את שיעורי הבית דאת חלקם סיימתי וחלק אני אוכל להעתיק. שלחו לי הכל כמעט. אני יכולה תכלס עכשיו לעשות עבודת העתקה ולגמור עם זה. אבל זו לא הדרך ללמוד לצערי. השאלה כמה אני באמת יכולה עם כל הכוח אפס שיש בי עכשיו. אני גם יודעת שזה מבאס שלא תמיד אפשרי.
נכתב על ידי לילי בלו , 24/12/2020 21:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



19/12


מה אהיה? אני מרגישה שאני בר לא יודעת יותר מידי. אני יודעת שאני רכבר לא ממהרת להיות מצטיינת אבל אני בהחלט מקווה להצליח בלימודים.אני רוצה להיות דמחה ומאושרת. אני צריכה קצת חהיכשל מבחינת הכשלות. אני אוהבת לכתוב כאן זה תמיד נעים לפרוק. 
מחר אני ממשיכה בלימודים בתואר, יש לנו מחר חזרות על שיעורי הבית. יש לי בוחן בקרוב ואני מאוד מקווה שילך לי טוב. אני לא יודעת איך ילך לי אבל אני באמת מקווה שיהיה לי טוב.אני בוכה האמת מהסרט "נשמה של כלב" סרט כל כך נפלא. אני מקווה שאני אצליח. אני יודעת שאני אצליח כי אני באמת לומדת קשה. אני אהיה בסדר בסה"כ אני בדרך כלל מסתדרת. הייתי היוםהאצל סבתא שלי והיא עשתה לי טוב על הלב.
הדגיע הזמן שאני אעשה קצת ספורט. דרו מתמיד בזה אבל אני חצי כוח מצליחה.
נכתב על ידי לילי בלו , 19/12/2020 22:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שמים בוערים


מכירים את השירש של גיא ויהל? ראיתי ילדים שאין להם לאן לחזור? אני אגרסיבית ולא נעימה. אמרו לי את זה כבר פעם. אבל הורי אומרים לי את זה תמיד. לא גדלתי איתם, אני גדלתי בפנימיה. אני מפחדת לאבד את העבודה שלי ואני רוצה מאוד מאוד להצליח לעמוד בה כי בסה"כ אני צריכה כסף ואני עוד יותר רוצה להיות במקום דהוא בסדר וטוב. אולי באמת הייתי צריכה ללכת לעבוד שנה כדי להצליח לממן שיהיה לי קצת יותר כס,. קצת כמו רומיה מהעבודה שלי. רומיה היא אחת העובדות אצלנו ואני מאוד התחברתי אליה. אני צריכה להיות חכמה יותר מהבית שאני מתגוררת בו. "ברגע הראשון שאפשר הוא יתנתק ממך" תודה לאבא חורג מספר אחד שקיים. הוספתי שם משפחה כדי לעשות טוב למקום הזה ואני יודעת שהוא השתדל יותר מהאבא האמיתי שלי. 

אני לא יודעת כמה אני רוצה שדרו יהיה בתוך זה אבל אני גם לא יכולה להוציא אותו מזה אבל זו גם טעות. באמת יש לי פה גדול אבל כל העניין זה לשתוק פה קצת כי אני מוציאה מעצמי את כל הפאסון שיש לי. אני הולכת להיות הכי טובה גם בלי להגיד את זה לכולם אבל מספיק שאני חושבת את זה וכל השאר כבר יבוא מעצמו. אני לא צריכה לחשוב איך הם יראו אותי כשאני אכבוש את העולם אני צריכה לכבוש את העולם.

 

זו היתה קריסת מערכות רצינית. 

ה

נכתב על ידי לילי בלו , 17/12/2020 22:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחר המבחן


מחר המבחן ואני בסטרס. אני לא יודעת מה לעשות. למדתי מספיק? אני אצליח בכלל? יהיה לי מבחן קל יותר או שהמבחן שיהיה לי יהיה קשה יותר מכולם? אני לא יודעת ואני גם מפחדת לדעת. אני רוצה להצליח ואני מקווה שילך לי טוב. אני רוצה לעלות רמה אחת זה כל מה שאני רוצה. רמה אחת. זה בעיקרון לא אמור להיות קשה אבל אני כמובן לוקחת הכל קשה וללב אז אני לא יודעת מה באמת לעשות. אני היום עוד אלמד ועוד קצת אשקיע כנראה עד שאני לא אוכל יותר. ובלילה לקינוח אני אעשה עוד קצת קריאה. מחר על הבוקר אני אקרא את עוד קצת ואני מקווה שבסוף הציון שלי יהיה טוב ואני בסה"כ ארגיש כאילוהכל טוב והכל בסדר ומי יתן אולי אולי אני אעלה רמה אחת. למרות שאני ממש ממש ממש מקווה שהמבחן יהיה קל. אם אני לא עולה רמה אני מאוד אתאכזב מעצמי. הלוואי ויהיה בסדר ויהיה טוב ואני אצליח אלוהים בבקשה שאני אצליח ואני חושבת שהרב זמן לא השתוקקתי לקבל ציון גבוה או שהיה לי רצון עז כמו זה ואני יודעת שאני פורקת ולא לומדת אבל זה בשביל הנפש ובשביל האני הפנימי, שירגע קצת. אני כל כך מקווה שילך לי טוב מחר אמן ואמן.
נכתב על ידי לילי בלו , 13/12/2020 10:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אצליח באנגלית?


והנה אני הגעתי יומיים לפני מבחן אמיר. אני עוברת בקושי את הציון הקודם ואן אני אעבור את הציון הקודם כל הכבוד לי. אני מאוד מקווה שאני אצליח לעבור את הציון הקודם שלי. מעבר לזה אני מקווה שיהיה לי טוב ובסדר במבחן אני מקווה יותר נכון שמשהו כמו כוח עליון פשוט יעשה לי את הבחינה ואני אקבל ציון מספיק. זה לא עובד ככה ואני צריכה לעבוד קשה אבל אני עבדתי קשה! אני פשוט לא חושבת שמספיק קשה וזה גם מה שמשגע אותי כי אני למדתי וכל שבוע תרגלתי בנוסף ללימודים וכל יום אני קוראת ספר באנגלית כדי לעלות ברמה אז למה אני עולה רק ברמה אחת בודדת במקרה הטוב? אני מתוסכלת מזה שאני משפיעה ולא מצליחה. אני יודעת שעכשיו אני כותבת כאן וזה מסיח את הדעת אבל אני מרגישה שאני חייבת לפרוק את שעל ליבי. אני חושבת שהפחד הכי גדול שלי זה שפשוט אני לא אצליח לעבור ואני אהיה מבואסת שלא התחלתי עם האנגלית קודם לכן. שהייתי נרשמת לאנגלית בסיסית ואז לאחר מכן עוברת את המבחן אמיר"ם טוב יותר. ואולי הייתי יכולה להגיע לציון של פטור ועכשיו אני רק מקווה שאני אעבור בצורה טובה את הרמה של מתקדמים א. אני מתוסכלת גם מהקורס בחירה שלי שאני לא מוצאת לו זמן ואני יודעת שאם הייתי מוצאת לו זמן אולי הייתי יכולה לקבל בו ציון מעולה אבל זה לא המצב. אני בעיקר מקווה לעבור אותו בצורה טובה ולסיים עם זה. ככה אני אוכל לסיים עם 4 נקז בצורה טובה. האמת? אפילו אם אני אקבל 85 אני ארגיש מעולה כי אני לא חושבת שבמציאות הייתי יכולה להצליח ולהגיע לציון גבוהה יותר. ככה ישאר לי רק לעשות עוד משהו אחד ונניח שנה הבאה לבקש מהמכללה לעשות שתי נקודות נקז במקום איזה קורס שטות או לחלופין שאני אסיים את הקורס העשה בסמסטר קיץ. האמת שאני רוצה פשוט לסיים עם כל השטויות שיש לי בצד ורק לסיים את הדברים שאני מחוייבת להם אני בהחלט רוצה להיות נקייה ומהמסביב ואני יודעת שזה הולך להיות קשה והאמת שהמבחן באנגלית מאוד קשה לי ואני הולכת לעשות אותו ומי יתן הלוויא הלוואי אני אצליח לעלות רמה או שתיים ואני חושבת שלעלות רמה אחת זה לא יהיה לי קשה במיוחד אני חושבת שלעלות שתי רמות זה יהיה האתגר האמיתי אבל זה הכל קם ונופל על מה יהיה לי במבחן וכמה אני אקבל בו. אני יודעת שאני יכולה ואני יודעת שבסה"כ אני לא גורעה באנגלית וסה"כ אני יכולה להיות בסדר אבל זה יקח לי עוד זמן. כרגע אני יודעת שאני באמת יכולה לעשות הרבה דברים ואני יודעת שאני גם יכולה להצליח ולאט לאט אני גם אצליח!! 
אני רוצה שהבחינה תהיה מאחורי ואני רוצה להאמין שאני אעלה ברמה אחת. אני כל כך רוצה לעלות ברמה אחת ואז בסמסטר הקרוב להיות ברמה מעל למה שהגעתי במבחן הקודם. אלוהים אני רוצה שתעזור לי לעבור את המבחן הזה ואני מאוד רוצה לטפוח לעצמי על השכם ואני עבדתי קשה בשביל הדבר הזה אז מה שאני רוצה בסה"כ זה לומר לעצמי הנה הלימודים והעבודה הקשה שלך השתלמו. כל מה שעשית לא היה לחינם, הנה, הצלחת. אני רוצה לצאת מהמבחן בתחושה טובה ולא בתחושה של אוף אני לא הצלחתי אני רוצה לצאת בתחושה של יופידידו ובתחושה של יופי. שחודש וחצי אחרי כשיגיעו התוצאות אני אגיד בסדר ושאני אצליח. אני לא מאמינה שיש משהו שאני לא יכולה אני מאמינה שלכל דבר שאני עושה לוקח זמן וזה בסדר. אני אממינה שכל מה שיקרה יהיה בסדר כמו שדרו אומר. ואני יודעת שהולך להיות בסה"כ טוב.
נכתב על ידי לילי בלו , 12/12/2020 13:10   בקטגוריות שחרור קיטור, לימודים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה קשה


אני חושבת שזה קשה. אני לא בטוחה עד הסוף מה אני עושה ואיך ואני רוצה להיות הטובה מכולם אבל נאי גם יודעת שזה הולך להיות חתיכת תהליך. אני עוד חודשיים מסיימת את הסמסטר הראשון ואני יודעת שזה לא עוד המון זמן ואני גם שמחה על זה וזה מרגש אותי. החודש וחצי האחרון עבר עלי כמו עלום ובהחלט עבר לי מהר והיה מאוד כיף אבל אני רק באמצע הסמסטר ואני מרגישה את הסוף. זה נורמלי? מרגישה כאילו החשק שלי עבר אבל אני גם יודעת שזה טוב. אני הולכת להגשים את החלום שלי בגיל צעיר וזה מדהים בעיני. 

כשאני מסתכלת לאחור אין שום מצב בעולם שהיית מוותרת על להתחיל ללמוד השנה. כלכך טובה לי המסגרת הביתית וכל כך טוב לי העניין של לשבת ולכתוב. למרות שזה אחד הדברים הקשים ביותר שאני חובה.אני הולכת לעבוד קצת יותר מכולם זה ישתלם בכלל? אני לא באמת יודעת. אני מקווה שילך לי טוב ואני מקווה שזה יעזור לי להשיג את המטרות שלי. אני לא רוצה להוריד רגל מהגז אבל קמתי היום עייפה ועם כאבי גב. אני רוצה לדבר עם דרו הוא עושה לי תמיד נעים על הלב. אבל לא יוצא לנו בזמן האחרון. 

נכתב על ידי לילי בלו , 6/12/2020 09:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני אצליח אני חושבת


אני אומרת לעצמי שיהיה בסדר. דרו גם אומר לי שיהיה בסדר. אבל למעשה אני קצת טובעת. אני אומרץ לעצמי שלא נורא וכולם טובעים בסמסטר בראשון שלהם ולא יודעים מה לעשות ואני מאמינה שאני פשוט גם ככה. אני יודעת שאני אצליח ואני יודעת גם שאני אצליח בגדול כי אני משתדלת. אני מכינה את כל שיעורי הבית ואני לומדת מהמרצים ומסכמת ועושה בתכלס כל מה שתלמיד טוב עושה ואפילו בבוחן קיבלתי ציון סביר עד גבוהה אז אני מניחה שסה"כ אני מאוד בסדר. 

אני קצת רוצה להיות הרמיוני מהארי פוטר, היא חכמה לא כי היא גאון או משהו. היא חכמה כי היא עבדה קשה כל הקיץ ועובדת הרבה יותר קשה מכוםל ולכן גם מצליחה יותר מכולם. ואם אני רוצה להיות כמוהה אני גם צריכה להתאמ. כמוהה. 
סהכ אני חושבת שאני כן ככה. אני לומדת מאוד קשה ואני יודעת גם שאצליח. אולי אני באמת מעמיסה על עצמי בחלק מהדברים ואני צריכה גם קצת להירגע ולנוח. אבל אני גם מאמינה שאני צריכה להיות על הדברים כל הזמן. אני אראה פרק מסדרה ואז אחזור ללמוד. נשאר לי לסכם מאמר אחד מסכן לעבור על הלימוד של הקורב ואני מאמינה שבשבועיים הקרובים אני אסיים את הקורס חרטה שלי וזה יוריד לי אבן מהלב לשלוש שנים הקרובות. אני אוכל להיות מספיק טובה ואני חייבת להמשיך לומר לעצמי שזה בסדר וזה קשה אבל זו גם הדרך להצליח ואני באמת מאמינה בעצמי. בחופשת הסימסטר אני אשב ואנוח ואלמד מעט ואולי סוף סוך אלמד כתיבה עיוורת כמו שאני רוצה הרבה זמן. ואני צריכה ללמוד לאנגלית. האמת שאני מרגישה שאני מתייאשת מזה אבל אסור לי להתייאש. מה נשאר לי? שבוע עד המבחן אמיר ומאז פשוט לנוח עד שאקבל את התוצאות? אמן ואמן אלוהים שיהיה לי רק קורס אנגלית אחד. בבקשה. לא שנים, אני רוצה לעשות קורס אחד עם לא לעשות פטור מהדבר המרגיז הזה. אני מתחרטת שלא למדתי בזה קודם. אבל מי יודע אולי הדבר הזה יעניק לי מעט נקודות ולא אצטרך ללמוד קורס חרטה נוסף. אני אשתה תה וקצת ארגע. אחזור ואסיים לעבור היום על החומר שאני צריכה. אני אצליח אני חושבת

נכתב על ידי לילי בלו , 5/12/2020 16:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני והאנגלית


האמת שלא הייתי פה כמה זמן. אני עמוסה בלימודים ואתמול נזכרתי שעור שבועיי יש לי את המבחן באנגלית. הבנתי שזה מדכא אותי שאני אשכרה לא לומדת אני אומרת לחברה שלי שהיא חייבת ללמוד לפסיכומטרי ושפעם אחת וזהו ואני יודעת ומבינה עכשיו שאני לא מקשיבה לעצות של עצמי. אני בעצמי צריכה ללמוד.

אני כל כך רוצה לגמור עם האנגלית הזה ואני חושבת שיש לי גם אחלה סיכוי אם אני אחזור להתאמן. אני לא רוצה לגשת לעוד מבחן אבל אני חייבת לעלות לפחות רמה אחת ואם אני אצליח 2 מה טוב. ואני חייבת לעלות לפחות עוד רמה אחת ולעשות פעם אחת בסמסטר הבא ואולי בסמסטר קיץ כדי לא למשוך את זה לשנה הבאה. סמסטר קיץ גם יותר קצר ואני באמת מקווה שאצליח לדחוף לשם את הקורס באנגלית. 

מי אמר שבכלל אצטרך? יכול להיות שלא אצטרך בכלל ואני אצליח לעברו וישאר לי ללמוד רק קורס אחד. אני צריכה להאמין בעצמי דבר ראשון שאני אצליח. הדבר השני הוא לתרגל המון. השקעתי המון! לאמירם הראשון ובשני אני קצת מזלזלת למרות שאני יותר טובה עכשיו ממקודם ואני רק צריכה לחזק את זה. 

נכתב על ידי לילי בלו , 1/12/2020 08:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,081
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)