לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2014

לא רוצה!


לא רוצה, אחרי שלושה ימים יצאנו כזה כמה ילדים לבחוץ בלילה והיה לי חרא כאילו י כבר לא בא והיה איתי אלה התרחק ואז בלילה אמר שהוא לא רוצה חברה ואני אומרת לעצמי אז למה לעזאזל אמרת לאנשים שאתה נדלקת עלי וגרמת לי להכיר אותך?! מצד שני ככה אני מתחברת לאחרים, אני רק מקווה שהכל יסתדר, אני כל כך רואה את עצמי הילדה שאפעם לא יהיה לה חבר בתיכון, אבל אני גם לא אהיה מהבנות שהן "פס יצור" שהן פרחות שמות אדידס, אודם/ שורט-חצאית פרחים וטבע נאות, כולן נראות אותו דבר ואני גם לא נואשת כמוהן שאני אהיה ילדה מוכה שמתחילה עם שמיניסטים זה פשוט מטומטם לפי דעתי, ובימים האחרונים הוא מייבש אותי כלומר רק אני מתחילה שיחה והוא מייבש כזה כשהוא עונה, אנשים לא מסוגלים לראות בי יותר מידידה, אני רוצה שאנשים ירצו אותי שאנשים יתאהבו בי, ולא יפסיקו שאני יוכל לחזור למקום הבטוח שלי שיהיה לי אחד כזה. בעצם אולי אני ממהרת יותר מידי הרי כמה פעמים נפגשנו? 6 בלחץ, נכון שדיברנו המון בטלפון אבל בכל זאת זה שונה במציאות, אני רק מקוה שהכל יסדר, עוד בערך שבועים וקצת נגמרת השנה והיא היתה טובה אני רק מקווה שהיא תמשיך ושהשנים הבאות יהיו מדהימות מבחינה רגשית, פיזית (אני רוצה ציצי) וחברתית בדיוק אני עוברת דירה ואני עירונית ופתאום מעבירים אותי למושב ואני מתה להתחבר לילדים שם ולא רק לי' שעכשיו בקושי מתייחס אלי
נכתב על ידי לילי בלו , 28/5/2014 00:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הלילה שהיה ובכללי


טוב אז ילדים לא הזכירו לי שטויות שעשיתי וחצי מהזמן דיברתי עם י' והתקרבנו ממש, נשארתי בל"ג בעומר עד הבוקר וי' גם זה שלקח אותי מהבית והינו יחד ראינו תמשחק של מכבי, וואלה היה אחלה משחק, ואני ממש נהנתי נישקתי אותו איזה 4 פעמים בלחי כמובן כי הוא בתול שפתיים  וגם שכבתי על הכתף שלו והחזקתי לו את היד וזה היה כיף, ובבוקר אחרי לילה שלם יחד,בבוקר כשהחזקנו ידים חבר שלו שאל אותו עם אנחנו חברים שמעתי את זה אבל רציתי להיות בטוחה ולשאול אותו עם יש לו רגשות כלפי ואז שאלתי אותו:אפשר לדעת מה הוא שאל? וי' ענה:כן הוא שאל עם אנחנו חברים, אני:י' שאלה יש לך רגשות כלפיי? הוא:כן אבל אני צריך זמן אני לא יודע בדיוק מה אני מרגיש כלפייך אני צריך טיפה זמן אני: אוקי אני אחכה", המשכנו להחזיק ידיים, ודיי היה כיף אבל עכשיו שוב רק אני מתחילה שיחות, אבל הוא זורם כזה והוא מנגן בפסנתר המון אז אני מידי פעם מפריעה לו, ולמה בזמן האחרון נראלי שאנשים שונאים אותי.. זה מתסכל כי אני מרגישה רע עם עצמי שאנשים לא נהנים לדבר איתי ועל זה שאולי אני חופרת מידי או שאני סתם בנאדם שפשוט לא כיף לדבר איתו, ההרגשה הזאת מתסכלת
נכתב על ידי לילי בלו , 22/5/2014 21:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הלילה שיהיה.. מלחיץ


טוב אז היום ל"ג בעומר... אני עושה עם הילדים מהמושב ועוד כמה ילדים... אני לחוצה, מאז פורים שפגשתי את י' התחלתי לדבר איתו ובתכלסיש בנינו קליק אבל לא יודעת עם פתאום יעבור לו החשק שהתחיל לו? ובכלל האנשי במושב לוחצים עליו ואנחנו פתאום כזה בשבוע האחרון דיברנו פחות ועכשיו פתאום אני זו שמתחילה את השיחות ולא הוא, נראלי אני מתחילה להימאס עליו, אני מקווה שאני לא יעשה יות מידי שטויות עמו פעם קודמת שנפגשנו רק איזה 7 ילדים לא זוכרת איך אבל אמרתי את המידת חזיה שלי וזה מושב שמועות עוברות יותר מידי מהר ואני עכשיו טיפה מתביישת אבל עם הם יזכירו את זה אני יגיד שזו לא המידה שלי ואיזה מין בת תגיד את מידת החזייה שלה. נראל אני מציקה יותר מידי לאנשים בזמן האחרון או שסתם נמאס להם ממני,אני רק רוצה שהלילה שיהיה היום יגמר בשלום ואולי שיהיה לטובתי, אני גם במחזור אז זה יכול נוראי עם פתאום אני אתעצבן, הכל יכול להיות כל כך רע וי' יהיה שם וזה יכול או להרוס או לחזק את היחסים אוףףףףף אני לא אוהבת חוסר ודאות
נכתב על ידי לילי בלו , 18/5/2014 13:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)