לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2017    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 




הוסף מסר

6/2017

נגמר ומתחיל


החופש הגדול קרב אך איזה מן חופש גדול הוא? אני לא חוזרת יותר לפנימיה, למשצים, לכל מועצות הנוער, ובכללי אני עוזבת כמעט לחלוטין את חיי הקודמים. פוסטים על נגמר אני עוד לא יודעת ממש איך לעשות את זה. זה תמיד מרגיש לי בלהט הרגע החוויה עצמה. כשהריח עוד טרי והמגע ששורף את ליבך. אתה כבול התחושה שהיא כה מוזרה שאתה עוד לא וידע כיצד לעכל אותה. 

 

כאשר כולך עדין מצומרר או לא מבין. אתה בדרכך הביתה ספק עדין מבין שזהו. לא יודע איך זה שאתה לא תחזור למקום שבו היית לעולם.

 

נגמר- נגמרה הבגרות האחרונה, אני עוד לא יודעת מה לעשות לגבי שאר העבודות להגשה. אני רק מקווה לסיים עם זה.

 

נגמר- נגמר המשצים, זהו, אין אותם יותר. למעשה אני חושבת שבסופו של דבר זה היה טוב עבורי. מיציתי את זמני שם. 

 

נגמר- נגמרה הפנימיה. על זה כנראה יהיה עוד פוסט בהמשך כי כרגע אני עוד לא מבינה. 

 

אני מתחילה חיים חדשים בעוד שבוע, עכשיו אני בהקדמה. יש לי לארגן את הדברים האחרונים ודברים לטיול סיום שלנו ואחר כך לגמרי אני כבר לא אהיה חלק מחיי הקודמים. יש לי את הרשימה של מה אני רוצה לעשות לפני הגיוס לשנת שירות. אני עוד צריכה לשבת על זה. 

נכתב על ידי לילי בלו , 25/6/2017 22:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טור דעה- פרידה


"הסיבה שכל כך כואב לנו להיפרד נעוצה בעובדה שהרי הנשמות שלנו מחוברות" -מיכאל לייטמן

 

פרידה היא ניתוק קשר ועזיבה.


פריד ממישהו שהוא קרוב אלינו כמו מישהו שהוא נותן תחושה ובעיקר מצב ודבר שאתה כבר לא יכול בלעדיו. הוא החלק השני בליבך, בחייך, בשכלך ובנפשך. פרידה שאת מרגיש כאילו הוא יד ימין(או שמאל).


מי שחולק איתך את כל סודותיך ולא בהכרח איתך בקטע רומנטי. האהבה שברגע שהיא תהפוך לפרידה, לא תדע איפה לשים את עצמך. אתה אולי תפחד אבל בעיקר תרגיש אבוד.

 

הפרידה הזו, אם באמת הכרת מישהו כזה, תקרה.

 

יש המון שאלות שמתלוות לזה תוך כמה זמן? באמת בכל התקופה הצלחתם אם האדם להיות עצמכם במלוא מובן המילה? והאם זה מה שגרם לפרידה? 

מה שגרם לפרידה, היה שנשארתם עצמכם או שהשתנתם? או שזה בכלל הצד השני?

איך תגיבו כשזה יקרה, תילחמו או שתוותרו כי עייפתם מהמצב?

נכתב על ידי לילי בלו , 2/6/2017 19:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השבוע האחרון


האמת שהתחלתי לצערי פחות להתמיד בטור שבועי מה שקצת מציק לי אז אני חושבת להעביר את זה לראשון. כי תמיד בשישי אני רוצה לדבר על עצמי ועל החיים קרו לי השבוע...

ואיזה שבוע זה היה

 

היה לי מבחן ונשארו לי רק עוד שניים עד סוף שנה ועד סוף החיים. אני היתי עם דרו יום שלם. יותר נכון מהצהרים, והפעם הוא חיכה לי ולא אני לו! זה היה חידוש שהיה לי כיף ואני תכלס מבינה איך הוא מרגיש אם זה. אבל הינו יחד וגם לכמה זמן יחד עם המשפחה דלו שזה עודד אותי גם להיות איתם. הם נורא כולם... אוהבים אחד את השני. מבלים יחד ואוהבים אחד את השני בלי המון שוני, אבל זה מאוד שונה אצלם. אצלנו זה כמו שיחת קבע ועבודת צוות ואצלם זה פשוט משפחה. ויצא לי להיות עם כל המשפחה שלהם והיה לי נחמד איתם כלכך.

 

אחר כך גם הלכתי לחפש עבודה. אני מתחילה לעבוד בשבוע הספר ואני חושבת שיהיה נחמד אבל שאר הזמן פשוט נמנמתי. ויום אחרי היה למושב חג שבועות. בחג שבועות כמובן שהלכתי והיה לי כל כך נחמד שם. שתיתי איתם לפני ואכלתי והיה לי סבבה איתם. באמת אני מאוהבת בהם. כולם שם מההתחלה חברים טובים. הספידו אותנו והביאו לנו מתנת גיוס. צילמו אותנו ואני רוצה לעשות למושב מתנת פרידה. אני רוצה אבל שתהיה לנו תמונה יםה כזאת מושבית.

 

אחרי המושב אני הייתי צריכה ללכת לילד אחד שאני מכירה מט יחד שם הייתי עם האקס שלי החברה החדשה שלו אבל אני והוא ניפרדנו לפני שנתיים וחצי ודיברנו עמוקות גם על מתי נפרדנו ומה היה שם משני הצדדים. שאל עם אני ודרו שכבנו והאם הוא שכב. הוא לא שכב הוא רוצה לעשות עם מישי שהוא אוהב אותה. מסתבר שהוא אהב אותי הכי הרבה שהוא אהב מישי. זה היה מרגש גם. ישבנו על חצי בקבוק ערק. זה היה נחמד איתו. וכמובן עשיתי שיחת בנות יחד עם הבנות. אני מאוד אוהבת אותן, הן באמת בנות חמודות שאני מרגישה בנוח לדבר איתן והן חלק מהאנשים שטוב לי איתן. 

 

אני והילד יומולדת דיברנו וראינו ארתור בסוף ופתאום נהיה אור ונאלצתי להתארגן ולצאת ליום עם הש"ש. התאפרתי והלכתי בלי יותר מידי הצגות. הלכתי היה לי פיפי כל הנסיעה. בסוף הגעתי למרכזית עשיתי את הפיפי של חיי. לא הוצאתי את כל האלכוהול מהגוף שלי. שתיתי כוס תה והלכתי לתחנה כדי להגיע לילדה שאיתה אני נוסעת ותחנה אחרי שעליתי היא עלתה ונסענו. הגענו לשם וראינו עוד שתי בנות שבדרך. הן דיברו ודיברו על דברים שקשורים לתנועת נוער שלהם והרגשתי מאוד לבד. אחרי זה יויו התקשר אלי. יויו האקס שלי התקשר אליי ושוחחנו שוב ופתאום לא הרגשתי כל כך לבד. היה לי כיף לדבר איתו שוב אחרי השיחה של הלילה. אחר כך באמת הגענו לילדה ושם דיברתי איתן קצת יותר ואני באמת שמחה לדבר יותר ויותר עם אותה ילדה שהינו אצלה. היה לי איתה נורא כיף. הכנו פסטה והכנו אוכל והיה לי סה"כ מאוד נחמד. יצא לי אחר כך לדבר עוד עם דרו. וכך לאחר המון זמן ללא שעות שינה כשחזרתי ב11 הביתה נרדמתי דוך. את האיפור הורדתי כבר ברכבת חזרה.

 

 

נכתב על ידי לילי בלו , 2/6/2017 17:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)