לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2014

פשוט חרא של תקופה


הכל כבר צפוי מישהו יבוא יהיה איתי יהנה איתי יהיה הכי אח ואז פשוט יעבור לחברה הכי טובה שלי שכבר די מעצבנת אותי

עד שאני יכיר מישהו תמיד בסוף הוא יבוא לחברה הכי טובה שלי. אני כבר לא רוצה ללכת איתה למקומות או שתהיה איתי אני רוצה להכיר אנשים אחרים להיפתח לאנשים אחרים ואולי להכיר ילדה אחת שאני אתחבר יותר כי בנתיים היא מעצבנת ולא בגלל שלא מתייחסים אלי אני לא מקנאה בה. היא השתנתה בצורה שכדי שאני אהיה חברה שלה אני צריכה להתחנן שתהיה איתי וכשקורה לה משהו אני צריכה לחסות את התחת שלה. ולי כבר נמאס. וידיד שלי שהוא לא גוני אלה יו-יו עד שאני בעיר שלו הוא רב עם ההורים ואין לו טלפון (הוא לא נראה בווטצאפ) אז באסה ואני רוצה לפגוש אותו לנסות לדבר איתו יותר ושאולי משהו יקרה אבל לא הוא היה חייב לריב עם אמא. והמשפחה שלי ממש מעצבנת אני בפנימיה לשבוע הפןגה מהקאסמים והם לא מפסיקים להתקשר וזה משהו של היום רק 11 שיחות וזה נמאס כשבדרך כלל הם מדברים איתי פעם בשלושה ימים ואני לא מסוגלת לסבול אותם ואני מרגישה נוראית. אוף פשוט חרא של יום.וגם התקופה.

נכתב על ידי לילי בלו , 28/7/2014 21:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא יבחרו בך


למה את עדין חושבת עליו? 

הוא לא שווה את זה את יודעת הוא מתבייש מידי בשביל להיות איתך מי אמר שהוא עדין אוהב אותך? הוא אמר לך שהוא מרגיש משהו אבל לא יודע מה זה. הוא היה דלוק עליך אבל כבה. עכשיו הוא נכבה, הוא לא מת פשוט החלק שרצה אותך מת. את מסתכלת עליו ומחסירה פעמיה. הוא לא נראה טוב נכון אבל את אוהבת אותו בכל מקרה. את צריכה לזכור אפילו עם קשה את מדהימה תמיד כשמכירים אותל אומרים לך את זה כי את יודעת המון דברים אבל בסופו של יום לא יבחרו בך.

נכתב על ידי לילי בלו , 27/7/2014 01:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היית החבר הכי טוב ונעלמת.


אתה לא מדבר, אתה מחובר אבל מתעלם. לא רוצה לדבר איתי אז למה אני עדין מנסה. הדמיון שוב מציל אותי מזין אותי נותן לי להאחז במשהו למרות שהוא דל ולא אמיתי, יו-יו אמר לי שאני מיוחדת שבזכותי הוא מחייך למה אני לא מוצאת על מה לדבר איתו? וגוני תמיד הכל נקשר אליו בסוף הוא לא רוצה אותי, למה בהתחלה אני אומרת נכיר ונראה ובסוף מתאהבת, הבנאדם שאני יודעת שלא רואים בו את היופי הפנימי בגלל החיצוניות וכשאני רואה אני מבינה עד כמה הוא מדהים והוא לא רגיל שאוהבים אותו. ובסופו של דבר אני נפגעת למרות שהוא אמרו לי שהוא מרגיש כלפי משהו אבל רוצה לחכות עם זה. ומאז פשוט מתעלם. בסדר הבנתי אתה לא אוהב אותי לא צריך להתייחס אלי כמו אל זבל, דיברנו שעות שכבתי לצידך ישנתי עליך ונכון גם נמרחתי עליך, היית החבר הכי טוב שלי ונעלמת.
נכתב על ידי לילי בלו , 21/7/2014 13:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולי לא לבד אחרי הכל


טוב אז אולי לא לבד אחרי הכל...

אתמול ביומולדת הם זכרו שרו לי יומולדת שמח והלכנו לBBB קיבלנו קערת כנפיים גדולה כי אנחנו מהדרום בגלל שאני צימחונית אז לא אכלתי הזמנתי פחזניות והם הגיעו מלאות באבקת סוכר וזיקוק ואז הם שרו לי יומולדת שמח ואני כל כך נהנתי זה היה היומולדת הכי טוב שהיה לי חוץ מהקטע שגוני שכח והחברות הטובות שלי החברה הטובה שלי לא השקיע לי בברכה ואני תמיד משקיעה לה בכל דבר ונמאס לי שכל פעם אני צריכה להשקיע כשהיא נהיית דפוקה אהבתי אותה לפני שהיא השתנתה

נכתב על ידי לילי בלו , 13/7/2014 19:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומולדת..


כמו כל יומולדת אני לבד אפחד לא זוכר, לא החברים הטובים שלי, רק ההורים שלי למרות שגם זה משהו, אבא שלי רשם לי יומולדת שמח עלהקיר בפייסבוק, לא חשבתי שהוא זוכר את היומולדת שלי, כל יום מגלים משהו חדש. עדין אני אהיה לבד שוב כמו תמיד בעצם מה חדש? אני יודעת שזאת ההתחלה אבל זה שהחברים הטובים שלי לא זוכרים זה כבר פשוט מעליב
נכתב על ידי לילי בלו , 12/7/2014 10:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קקין- קורס קאסם יו-יו נסיעה לצפון


אז הייתי בקורס משצים מתקדם שנערך בכל הארץ ובאמצע פשוט שלחו אותנו הביתה באמצע ואז בכיתי ובעצם הינו שם רק 3 ימים והכרתי שם אנשים ממש חמודים, ומקסימים. הכרתי שם את יו-יו, ילד עם תחומי העיניין שלי ויש חו את השיער הכי מגניב בעולם יש לו שיערות שחורות ושערות לבנות יחד וזה פשוט יפיפה. הוא דאג לי דאגה בקורס וגם אחריה שאל מה שלומי, איך אני, כי אני מהדרום, הוא אחד האנשים הכי נחמדים וחמודים שהכרתי. והוא מחבק מצוין(!) ועעשיו כשהקורס נגמר (נקווה שזה רק ענין זמני) ועכשיו נהיו הקסאמים אז נסענו הילדים של המושב לצפון להפוגה מהקסאמים לסופש, עכשיו נוסעים מקווה כבר להגיע
נכתב על ידי לילי בלו , 10/7/2014 16:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ציפיות ייתר


למה אני מצפה בכלל? אנחנו לא זוג, סתם היתה הבן אדם הכי קרוב אליי, שדיברתי איתו הכי הרבה, שהחזיק לי תיד למרות שלא היו יחד. למה שכחת אותי? נשארתי רק אני וחברי הדימיונים, הדבר שגרם לי לחייך בבוקר היא הצפיה שאני ידבר איתך בהודעות שתצחיק אותי, תספר לי משהו ועכשיו מה שגרם לי לחייך הפך למה שגרם לי לזעוף, להיחלש, לבכות. ועל מה? על זה שהפסקת לדבר איתי? בכלל לא היית חייב וזה הרי ברור למה, למה לדבר איתי? סתם ילדה חדשה, טיפשה, חופרת שלא יודעת כלום, ונמרחת עלי. עוד שבוע יש לי יומולדת כמו תמיד אני כנראה אשב בבית לבד כשאפחד לא יזכור שיש לי יומולדת חפרתי לחברה שלי שיש לי יומולדת כדי שבכל זאת תבוא אלי ואני לא אהיה לבד. הוא בטח ישכח ואפילו מזל טוב לא יגיד למרות שהבטיח לי גלידה, אבל למה שיזכור אני לא חשובה מספיק. לצפות למשהו זה פשוט להכאיב לעצמך כי בדרך כלל זה לא מתגשם
נכתב על ידי לילי בלו , 4/7/2014 22:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התסכול שלי


טוב אז עברתי דירה אתמול והמובילים וואי כמה התחרפנתי מהם הם פשוט שברו לי המון דברים אחר כך תיקנו אותם אבל בכל זאת זה היה זוועה הם איחרו באיזה 4 שעות כשהם לא עשו חלק מהעבודה וזה פשוט מחרפן. גם אני ניסיתי להכין פיצה אתמול וזה לא עבד אז אני וחבר של אמא שלי הלכנו לדומינוס, וואלה היה טעים. אני מחפשת עבודה ולא מוצאת כלום וזה מתסכל, וגוני גם פשוט מתסכל דיברנו בווטצאפ ואז אמרתי לו שאני צריכה ללכת ואחרי כמה זמן שלחתי הודעה והוא פשוט התעלם היה מחובר והתעלם. זה ממש מחרפן והכל מתסכל בזמן האחרון וזה פשוט מציק כבר, למה אני נמשכת לחננות? בתכלס אנשים אומרים לי שאני מתאהבת באנשים שהם לא ברמה שלי, שאני כל כך הרבה יותר טובה מהם, ובכל זאת אני מתאהבת בהם. אנשים במושב יודעים שאני וגוני הינו מדברים מלא אבל הם לא יודעים שהתרחקנו, יצאנו אתמול הילדים במושב ואמרו לי להתקשר אליו התקשרתי ובקושי שמעתי משו אבל מה שמעתי היה שהוא אצל אבא שלו ברביעי וחמישי ובשישי הוא כאן ורוצה שנעשה משו כולם בתכלס עכשיו שני הילדים שמארגנים את זה לא יהיו כלומר רק ילד אחד הבנות אני וגוני. והם לא מתחברים כל כך והילדים במושב הם ילדים שפשוט אומרים מילים ושמות ולא אני לא יודעת מזה אז אני שואלת והם פשוט חושבים שאני טיפשה. אני פשוט רוצה מישו שיואהב יחבק אותי אני רוצה אותו אשכרה בכיתי בגללו וידיד שלי פשוט שאל איך זה אפשרי שאני בוכה בגללו הוא לא שווה בכלל ולא מגיע לקרסולים שלי

טוב אני אפסיק אולי זה נכון ואולי הם סתם מנסים לעודד אותי בנתיים אני רק מקווה שהוא יתפוס ראש ויפסיק להתבייש או פחות יראה שהוא בענין כמו פעם

נכתב על ידי לילי בלו , 3/7/2014 11:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)