לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2014

הרגשה מהמחזור


תמיד אני חוזרת לאותו דבר. אותו רגש. אותה תחושה.

תמיד אותה ההרגשה ששונאים אותי. אני נהית אובססיבית.

ואז אני מרגישה רע. מרגישה שאני לא מספיק טובה.

וזה תמיד בתקופת המחזור. המחזור גורם לי להרגיש נורא וחסרת גבולות. ואני לא רוצה לחשוב על זה. הרי אני יודעת שהכל בסדר. אני יודעת שהוא אוהב אותי. אני יודעת שאני לא הדבר שצריך להעסיק אותו כל היום. ואני יודעת שאני לא צריכה להיות דבוקה לו לחיים כי לי אין חיי חברה לוהטים. מצד שני לי יש הרבה ידידים ולו ארבעה חברים.

אני רק רוצה קצת צומי עכשיו זה הכל.ואני שונאת מחזור.

נכתב על ידי לילי בלו , 27/8/2014 23:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


את מתרגשת לקראת השנה החדשה? את מחכה שהיא תתחיל?
כן היה חופש וזהו. אני מתה כבר לחזור לפנימיה ולהכיר את כל החדשים ולראות את החברים הקודמים שלי שניתקתיקשר עם כולם

למרות ’צוק איתן’, את מרגישה שניצלת את החופש שלך כמו שצריך?
תאמת כן, היו לנו הפוגות זה לא היה הקיץ שציפיתי לו אבל הוא היה טוב חוץ מי זה שנהיה לי חבר ואני מאוד שמחה מהקיץ הזה.

אירגנת כבר ציוד לשנה הבאה, או שתציצי ברשימה מחר?
אני יעשה רשימה מחר, אין לי כוח אבל אני לא צריכה המון דברים אני לומדת עם טאבלט.

מה המטרות שלך לשנה הקרובה?
באמת ללמוד ולהכין שיעורי בית.

הרגלים טובים הם המפתח כדי להישאר מסודרת ובעלת משמעת עצמית לאורך זמן. אילו הרגלים יעזרו לך השנה?
הרגל טוב שאני הולכת לישון בזמן. ושאם אני אומרת שאני צריכה לעשות משו אני באמת עושה אותו.

את עומדת להשקיע את עצמך בבית הספר השנה או בפעילויות חיצוניות?
אממ כן, יש לנו תמחוייבות אישית אבל אני גם פעילה במשצים ואני נהנת מי זה.

אילו טעויות עשית בשנה שעברה שלא תחזרי עליהן השנה?
שוויתרתי מראש על דברים, או שהייתי עצלנית מידי.

אילו זיכרונות את עומדת ליצור לעצמך השנה?
החבר שלי, כיתה י'. אני רוצה למצוא חברה ופשוט לעשות כל הזמן שטויות איתה.

לסיום, בחרי אדם אחד ואחלי לו משהו טוב לשנה שבפתח, שיהיו אנרגיות חיוביות ;)
אני מאחלת שנה טובה למי שצריך להשקיע השנה.

נכתב על ידי לילי בלו , 25/8/2014 08:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחר


מחר המבחן במטמתיקה.

מחר הפגישה עם יו-יו.

מחר אני אפגש עם BFF 2 שלי.

מחר אני הולכת לפגוש את המון אנשים מהפנימיה.

מחר אני הולכת להנות.

אבל אני גם פוחדת, מחר המבחן אני לא יודעת איך אני אתמודד איתו אני מפחדת ממבחנים, אני נכנסת ללחץ. אני גם לא יודעת מה ללבוש.

אני יודעת שאני בסדר אבל אני כל פעם רוצה שהוא יסתכל ויגיד "וואו יש לי מישהי יפה שאני אוהב" וחוץ מי זה, אהי אוהבת להרגיש יפה, זה שטחי ונוראי אבל לי כיף עם זה. אני לא הכי יפה אני מודעת לעצמי מאוד יש אנשים שבכלל לא יאהבו את הלוק שלי. אני אוהבת אותו ויו-יו אוהב אותו. אני רק רוצה שהוא יצליח לסבול אותי ולא יברח

נכתב על ידי לילי בלו , 23/8/2014 18:30  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החופש הפנימה ויויו


יואו עוד שישה ימים המבחן במטמתיקה. כן נדפקתי בסוף הקיץ יש לי מבחן במטמתיקה כדי שאני יעלה ל4-5 יחידות. 

לראות חלק מהילדים מהפנימיה ומבצפר. בקיץ חוץ מילדה אחת ניתקתי קשר עם כולם, פשוט לא היה לי כוח לאפחד. הכרתי ילדים מהמושב החדש יותר לעומק, אבל אני לא חושבת שאי פעם אהיה חברה ממש טובה של מישי שאוכל סתם ככה לבוא לילדה אחת לבית ולדבר איתה שיחת נפש.

אני כן איתם ומטיילת איתם אבל החברים מהפנימיה מין הסתם לא משנה מה יקרה הם תמיד יהיו חברים יותר טובים כי אני גרה איתם ויש את ילד שהוא הילד שהוא גם ידיד ממש טוב שלי. וכמובן יש את יו-יו שהוא חבר שלי. ולא סתם הוא החבר שלי. נכון שאנחנו רק בהתחלה אבל אני שמחה איתו. 

אני מקווה שנישאר הרבה זמן. באלי חבר לחורף לא כדי להזדיין אלה כי החורף זאת העונה האהובה עליי. אני אוהבת לראות אנשים שמתנשקים בחורף מתחת לגשם זה נראה כיף הפעם אולי אוכל לנסות את זה גם. יו-יו מזכיר לי את הדובי שלי ואמרתי לו את זה ומאז הוא מקנא בו. בצכלס הדובי שלי תמיד על הציצי שלי ומסכן יו-יו הוא לא רוצה לצאת חרמן אבל אני לא משאירה לו ברירה.מוציא לשון אני מתה שנהיה חודש כדי שזה יהיה קצת יותר רשמי כי עם אנחנו פחות אז זה פחות מוערך ובתכלס זה צודק. 

אני ויו-יו שלחנו הקלטות בלילה אחד לשניה כשאחותי החליטה שבא לה לישון מתחת למדרגות כמו הארי פוטר. אני התחלתי להקשיב להן המון פעמים עכשיו וזה כל כך כיף, הקול שלו כל כך יפה ושלי דווקא נשמע חמוד אבל שומעים ממש חזק את הבעיות שלי בדיבור אבל מה אכפת לי הוא אמר שהקול שלי בהקלטות יפה כבדרך כלל הוא נוראי 3: 

וואו אני לא מאמינה עוד שבועים בדיוק מתחילים הלימודים ועוד שבוע ושישה ימים אני פוגשת את כל הפנימיה. ואו אני לא מעכלת ועוד שבוע לראות את יויו.

וואי תאמת התגעגעתי ללימודים לפנימיה למרות שהקיץ עבר יחסית מהר.

נכתב על ידי לילי בלו , 18/8/2014 12:13   בקטגוריות אהבה ויחסים, בית ספר, החיים של  
הקטע משוייך לנושא החם: החופש שנשאר
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המרחק מאהובי


למה אני גרה רחוק ממנו? אני רוצה שוב לבוא שוב לנשק אותו אני עלולה להתחרפן כי הוא פשוט מושלם אנחנו מדברים ואני נהנת איתו תמיד תומך ואוהב פשוט החשק לחבק אותו ושוב לבוא לדשא לשכב ולהתנשק זה כל מה שאני רוצה אותו.
נכתב על ידי לילי בלו , 14/8/2014 22:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני ויו-יו


אז אני ויו-יו יחד. קמתי ובאתי לירושלים והוא איחר, ברבע שעה פסדר וויתרתי מה אני אתווכח. הלכנו לסינימה סיטי וראינו סרט אחרי זה הלכנו לפארק כשהינו צריכים לחצות כביש פשוט לחצתי לו תיד מסכן כי כביש זה ממש מפחיד. ואז ישבנו דיברנו ואז שכבנו בפארק. הוא פחדן טיפה אז אני התקרבתי והתקרבתי בהיתי לו בעיניים, בפה ונישקתי אותו ואז יצא שהינו עקומים ואמרתי לו את זה אבל זה הסתדר והתנשקנו. ואז הוא סיפר לי ממתי הוא אוהב אותי ומסתבר שהוא התאה בי כשהכרנו במיונים לקורס ששנינו רוצים והינו באותה קבוצה ולא זכרתי את זה (אופס) אבל המשכנו ללכת שיתינו מים ושוב הלכנו לשכב על הדשא. והתנשקנו שוב ופשוט היה לי כיף. אחר כך שמנו לב לזמן וראינו שאני צריכה ללכת לאוטובוס אז הוא ליווה אותי חיכיתי לאוטובוס ואז כשהוא הגיע נתתי לו שלוש נשיקות ועליתי. ונסעתי חזרה למושב שלי בדרום. ואז בלילה אחרי יצאתי עם חברים ושיחקנו אמת או חובה ואמרתי שאני לא מתנשקת כי יש לי חבר בהתחלה הם חשבו שזה גוני ושרו "גוני הזיין" ומחאו כפיים (גוני לא היה באותו ערב) ואז אמרתי שזה מישו מירושלים. ואני שמחה כי עכשיו גוני לא ינסה לשחק בי יותר. אני כן עדין מרגישה אליו משהו קטן אבל אז אמרו לי שאם באמת הייתי אוהבת את גוני לא הייתי מתאהבת ביו-יו.
נכתב על ידי לילי בלו , 12/8/2014 11:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיט, זה שוב קרה


שיט, זה קרה לי שוב. שוב אני נזכרת ומעלה חיוך. שוב אותה תחושה נעימה. כשנפגשנו היינו במקום כלשהו זכיתי בשתי בובות קטנות אחד הבאתי לך למרות שהינו בחבורה ואחד אמר שתביא לו לא הסכמת רצית את זה, למרות שלא היה לך יותר מידי מה לעשות עם הבובה הקטנה אבל שמרת אותה, מקווה שתתחבר שוב לווטצאפ ונוכל לדבר כדי שנוכל לחייך סתם בגלל שאנחנו אחד עם השניה. הבובה שלי לידי מחייכת. אם רק היתה לי תמונה שלך. מקווה שיחזירו לך את הטלפון בקרוב. אוהבת לילי בלו.
נכתב על ידי לילי בלו , 2/8/2014 10:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)