לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

8/2016

כמה אפשר?


אני יודעת מה אומרים. החיים מאתגרים את מי שמסוגל לעמוד בהם. אבל כמה אפשר? השנה האחרונה איבדתי כמעט את שפיותי, התעלפתי, וכמעט את עצמי, עברו שינויים כל כך פתאומים מן הקצה לקצה. הכוונה? ממש לא, קושי אפילו רב יותר, אולי עם הייתי חכמה בבית הספר הייתי עוד מסוגלת להעלים עין מהבחוץ. אני לא חכמה בבית הספר לא משנה כמה אשקיע, אני לא חכמה בחיים כי פשוט שכחתי מכך שיש אנשים שחולים בשכל. שלוש מטרות: שלוש מטרות: שהיו לי בחיי. נכשלתי בהן השנה. 1: לעזור לעצמי; את השפיות כמעט איבדתי, כמה פעמים זרוקה באיזה חור מצאתי את עצמי? כמה פעמים נתתי לאנשים לפגוע בי בלי מאבק על המחשבה שלי? כמה פעמים הרמתי את עצמי מן התחתית? 2: להצליח קצת לימודית כדי לא להיות בלי השכלה והיכולת לא להיות ההורים שלי. אני משקיעה, בעתיד זה יעזור לי כי אני מוכנה ללכת עד הסוף אבל בנתיים זה פשוט לא עובד. 3: לעזור לסובבים אותי. כמה נחמד שאמא שלי כמעט איבדה את השפיות וחזרה למחשבות הלא בריאות, וללהכות ולצרחות. אחותי ניסתה להתאבד. החבר הכי טוב שלי פשוט כל פעם מחדש מרגיש שאני חרא, ומכאיבה לו. החברות האחרות שלי אני דואגת לשלומן ומנסה היות פיזיתנפשית מנטלית ופשוט הן נעלמות כמה שאני מנסה שלא. כרגע אני פשוט רוצה להיעלם. טוב זה שקר. אני רוצה להצליח. איך אני עוה את זה ומה המטרות שלי השנה? אני צריכה להספיק לעשות רישיון נהיגה, אני רוצה להיות בפנימיה, ובעיקר לא להיות מטומטמת. מ שיותר מצחיק אותי שאנשים אשכרה חושבים אותי סתומה. סליחה שבזמן שטיילתם עם אנשים ודיברתם עם אנשים אני קצת ניסיתי לעזור למשפחה שישיגו לי כסף למחברות וספרים. די אין לי כוח. אני כבר לא רוצה להילחם. אבל ככה זה, ומה אני בוכה עכשיו יש לי עוד 3/4 מהחיים להילחם. כי לי לא כל דבר מגיע בקלות, לי יש קלפים מסויימים, יש לי קלפים שאני לא יכולה להחליף. וגם כשאני מקבלת גוקר זה רק בג'וחה. טוב אני צריכה לנקות את הראש. 
נכתב על ידי לילי בלו , 29/8/2016 14:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ימיי וכאמי


אתמול היה הכאמ"י. כנס אנימה מנגה ישראל. נהנתי שם כל כך. הכנס השני הכי טוב שהיה לי. באמת אני נהנתי להיסתובב נהנתי בהתנדבות נהנתי באירוע המתנדבים נהנתי מהכל בעצם. זה התחיל שיום לפני חזרתי מחו"ל חולה ואני עדין קצת וכשקמתי הרגשתי טוב אז החלטתי שאני אסע לירושלים איפה שהכנס אפגש עם דרו ואסע לסבתא שגרה ליד. נפגשתי עם דרו בתחנה והוא חיבק אותי ונישק אותי כל האוטובוס. פשוט ראה לי אהבה והביע מלאן חיבה, שזה בדיוק מה שאני צריכה, מישו שיציק לי תמיד. הייתי אצל דרו ושכבנו הפעם הראשונה, זה היה נחמד בסהכ, קצת כואב אבל סבבה וכיף. אחכ התקלחתי אצלו ולבשתי מכנסיים וחולצה שלו כי באתי עם שמלה ולא היה לי כוח כל כך לשים אותה. ונימנמנו מחובקים. כשהבנתי שאני חייבת להתעורר וללכת לסבתא בחוסר חשק כי רציתי עו זמן להיות איתו, אז הכנו תה ולו טחינה (כי הווא לא יודע להכין טחינה, ולא נורא למד), ונסעתי לסבתא. אצל סבתא החלפתי לפיגמה הורדתי חזיה ונשארתי ככה. פתאום משום מקום מגיע בן דוד שלי החורג. מה הוא קשור למה וכמה אין לי מושג אבל רצתי שמתי חזיה ובאתי דיברתי איתו קצת וזהו לא יותר מידי. וסבתא גיהצה לי את השמלה היפה שלי. בבוקר קמנו בחמש וחצי ונסעתי לכנס.

 

הגעתי לכנס והתחלנו לעבוד, פגשתי את תומר זה חייל שאני פגשתי גם בהתנדבויות הקודמות והוא אוהב אותי ואני אותו אחלה באחלה של בחור עם מגפון הוא תמיד משעשע אותי. מה שעיצבן אותי היה ילדה אחת שהיא פעם ראשונה בכנס ופשוט דרשה דברים, כאילו שתקי את פעם ראשונה תידפקי, ואז דיברתי על זה עם פרי והיה נחמד לנו. אני והיא הינו מצמידות כרטיסים וקיבלנו את כל הכנס. אחרי הזמן הזה הלכתי לאירוע מתנדבים וגם שם היה לי כל כך מצחיק. אני נורא אוהבת אותם. ואז הסתובבתי וגשתי את בונה ואת התאנה וגם אנשים שאני פחות מחבבת לדוגמא השם. השם היה חבר של בונה ואני באופן אישי לא מתה עליו והוא הגיע ואמרתי לו שאני ל רוצה להביא לו חיבוק ואז תירצתי את זה שבונה היתה לידי. משם אבל הוא לא התרחק. ומשום מקום פתאום הופיע המושיע שלי מתתיהו. מתתיהו הוא איש נמוך עםזקן שהוא אומנם קצת פדופיל ומחבק הרבה אבל תמיד ציל אותי אני בכללי מתה עליו. ואז הוא חיבק אותי וישר אמרתי לו 'תשמע יש כאן מישהו שאני לא רוצה שיתקרב אליי' ואז הוא לקח אותי כי אני מתנדבת והעיף אותי משם ואז איתי את טיקוצין שזה נער שפגשתי בפולין שהוא מהמרכז וא חרה שלו ודיברנו ואני נהנתי כמון לראות אותם מתנשקים. זה פשוט וואו. באמת שיהיה לי חבר קוספלייר ואנחנו נתחפש ונלך יחדיו לכנסים. אחרי זה עוד קצת הסתובבתי בעיקר חיפשתי חרב שאני רוצה לקנות ולא מצאתי. הייתי באירוע קוספליי גם ששם הכרתי מישהו ושמו איגור הוא מאשדוד ובכללי. יצאתי אחרי שעה ומשו ואז הצטרפתי לאופק. אני תמיד אחרי התחרויות אומרת ששנה הבאה אני עולה לבמה. שנה הבאה אני יעשה קוספלי מדהים. ואני מתכוונת לעשות את זה להארוקון. אחרי האירוע קוספליי הייתי עם הבסטי ועם נחום חבר שלה. אני נהנתי לספר לה הכל ולאחר מכן הלכנו לראות את המחזמר. הם שיחקו שם יפה והכל היה מצחיק משעשע וממש יפה, באמת יחודי. ואז כבר נסענו הביתה. פגשתי כמה דרומים מהכנס וישבתי עם מתנדב אחד. ואז הממשלה היקרה החליטה לפוצץ גר ולהודיע על כך עשרים דקות קודם וכך נסיעה של שעה וחצי הפכה לנסיעה של חמש שעות וחזרתי בשלוש הביתה. ישר נרדמתי.

 

אני חושבת שמה שאני הי נהנתי בכנס היה העובדה שהמוני אנשים זיהו ואמרו לי שלום. הרגשתי מיוחדת ובעלת כוח. כי היו לי אנשים שיהו אותי ואמרו לי שלום. היו אנשים שסתם הצטלמו איתי ויש כאל שביקשו לצלם אותי. אני לא הייתי בשום תחפושת, צילונ אותי כי אני יפה. וזה שימח אותי. את י לא משמח שמצלמים ותו רק בגלל שהוא יפה. זה נותן לי ביטחון גם כי אני ממש לא הייתי יפה פעם, או לפחות לא הרגשתי ככה. המון בנים התחילו איתי ואני שמחה על כך, כי ככה אני מרגישה טוב שוואלה אני בנאדם חברותי וטוב כי שם לא מתחילים עם בנות רק בגלל שהן יפות. אז אני עוד יותר שמחה על כך. אני גם יודעת שאני בנאדם טוב. אני מנסה לפחות לעזור כל פעם שאני יכולה. אני מנסהס ואמשיך לנסות להיות אדם טוב יותר ממה שהייתי אתמול ולדבוק אחרי מה שסבא אמר וממשיך לומר. "עם את יכולה לעזור למישו איכשהוא, תעשי את זה וגם לקבצן תתני כמה שתוכלי, כי זה תמיד יבוא טובה בסוף" ואני מאמינה בזה.

לסיכום אני חושבת שהיה לי כנס מוצלח יחד עם אנשים שאני אוהבת עם העניין שיש לי שם שם. ואם האימרות שלי שאני חיה ועושה איתם דברים. 

נכתב על ידי לילי בלו , 26/8/2016 12:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת מתוחה


אני בעיקרון מתחילה מסע. אני הייתי בפולין וחזרתיו אני נסעתי לטיול שורשים איפה שאמא גרה. המדינה הזאת הידרדרה והאמת שנורא קשה כאן וגם אמא בכתה כשהיא ראת את איך שזה נראה היום. אמא לא היתה שם מאז גיל 18 כשעזבה וכיום היא בת 37. אני עוד פה תלויה בין הרצון לגלות לבין הרצון לחזור. אני רוצה להיות בארץ עם דרו ועם הדוב הכחול שלי ואם החברות שלי מהפנימיה שאפילו התחלנו יותר להתגש כקבוצה קטנה ומאוחדת אז אפילו הרבה יותר נחמד לי עכשיו כאילו יש לי גם חברות בנות. ואני כל כך אוהבת את הבנות האלה. הן אשכרה חברות טובות שלי. גם עכשיו כשאני בחול הן מדברות ומעודדות אותי בפעם הראשונה שיש לי חברים שהם לא רק בנים. כי תמיד בסוף יוצא שאני עם בנים מכל היוונים וההורים מגעילים אליי ואומרים שאני לא צריכה את זה ושיש לי את דרו. דרו באמת מקסים ואני שמחה איתו והוא האהב שלי בחיים אבל הוא לא אמור להיות החבר היחיד שלי ( יענו בצורת חבר ולא בנזוג). מה לשם יש לי מתאיים אלף דברים לעשות ואני עוד לא יודעת איך לסדר את זה ואת הראש שלי בכללי. אני צריכה לסדר הכל כי אני בבלאגן של עצמי ואני כרגע מאבדת את עצמי... יאך אני עוש את זה? איך אני עכשיו מסדרת הכל? אני גם בחול ושכחתי את יומן שלי בארץ ואני קצת אבודה בלעדיו. וגם עכשיו אני לוצה קצת יותר בגלל מחזור וגם מותשת אז בכלל אני רק רוצה לפרוש מהחיים. אני כרגע חולקת חדר עם אחותי שוב אבל יהיה טוב אני חושבת למרות שהתחלנו ברגל שמאל. אני מתוחה בגלל הכל עכשיו למען האמת, כי אני מפחדת מההורים קצת ומהזמן שאין לי ושאני רוצה להספיק לעשות דברים כי גם רוב הדברים שלי בארץ ואני פשוט צריכה לסדר שכל הפגישות שלי יהיו אונליין שזה הרבה יותר קשה לי מן הסתם. אני צריכה להפיג את המתח שלי ולסדר את מחשבות שלי ני בעיקרון צריכה תה. 
נכתב על ידי לילי בלו , 16/8/2016 20:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)