לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת איך זה ילך, אני רק מקווה לטוב ~לילי בלו


Boring life that make me crazy

כינוי:  לילי בלו

בת: 25

Google: 

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2014

החברה שלי


 

החברה שלי, החברה כי טובה שלי, לאן נעלמת לי? אני רואה שקשה לך גם כשאת שמחה ומחייכת אני רואה שאת רוצה לצרוח ולברוח. אני מכירה אותך.

לפעמים אני רעה אני רואה שאת רוצה חברה שהיו איתך. אבל שיראו ויבדקו איך את. לפעמים את פשוט רוצה לברוח. 

אני גם רעה ולא מבינה אותך לפעמים אני עושה דברים מטופשים בשבילך. פעם הייתי איתך, כל הזמן ודיברתי איתך על הכל, את יודעת עלי המון. את מאושרת איתו. עם חבר שלך, כל הזמן איתו. אני מקנא בו, גם אני רוצה אותך, אני רוצה לדבר איתך לעומק אבל השנה לא יצא לי. אני כל הזמן רוצה חיבוק ממך כי אחר כך אנחנו לא נדבר, אני דואגת לך ואוהבת אותך, בתור חברה הכי טובה שלי שני יוכל לבכות לידה. הייתי איתך כל זמן, עכשיו עברת שנה קשה, מאוד קשה. ראיתי מהצד. רציתי לבו לדבר אבל מידי פעם פשוט הסתגרת. באתי לדבר הלכת, לא סיפרת לי כל כך הרבה דברים. את יכולה לדבר עם כל אדם אפשרי, כולם אוהבים אותך, את לא צריכה להתאמץ בשביל למצוא חברה טובה. נראלי שהחלפת אותי. אבל שתדעי שלא חלפתי אותך, תמיד חשבתי לספר לך. אבל מידי פעם אני פוחדת שתשפטי אותי. כל פעם פשוט באת ואמרת חבל, או באסה לך. על כל מיני דברים. אני רוצה אותך בחזרה, לבוא לבכות לך. אבל אין לך זמן. את צוחקת, יש לך חברות אחרות בחדר, אני כבר לא איתך בחדר. למרות שרק אותך רשמתי. המדריכים לא יכולים לשים אותנו שוב באותו חדר הינו בכיתה ז חצי שנה. ובח מחנוכה עד סופה, בט התרחקנו מאט למרות שבתחילת שנה בכית וכמעט התעלפת לי. שנה עברה כמעט העיפו אותך נשארתי איתך בלילה שתרשמי מכתב למנהל על כך שלמה כדי שתישארי, את הדפים לא קראתי, כי ידעתי שזה אישי צילמתי ושלחתי לך כי לא יכולתי לבוא אלייך. נדלקת על מישו והלכת אליו. גם הוא נדלק עליך. היית אצלו המון. אני ידעתי שאת נדלקת עליו. רציתי שתגידי לי בעצמך, רמזת. אני גם לא כל כך סיפרתי לך על יויו. אני ידעתי שהוא אוהב אותך, אני יודעת לקרוא בני אדם, הוא גם נרתע מלספר לי. אבל התייעץ איתי. אני רוצה שתשמחי. אבל אני רוצה גם שתהיי איתי. אני זוכרת שפעם אחת בטיול קאסמים בחופש כשהיה המבצע ונסענו לפנימיה כל הדרומים. אני עזבתי אותך שלא רצית לאכול. והוא נשאר ובסוף הלכת לאכול. עזבתי אותך כי  בשנה החולפת על כל דבר שאמרתי את הכחת שזה לא נכון. ועשית פרצוף תמים של סליחה אבל אני צודקת. ולי זה היה נמאס, גם על דברים של קשורים לך.

 

אחרי כל זה אני אסתכל עליך מהצד מקווה שתראי את זה אולי תביני שלא כולם לרעתך. ושאת יכולה להאמין בי, למרות שאת לא מאמינה באנשים.

נכתב על ידי לילי בלו , 27/9/2014 09:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתמול מחר נגיעות וישרא


הציעו לי להיות חלק מרשת בלוגים חדשה אחרי שקראו את הבלוג שלי אמרתי ניתן לזה ניסיון אבל אני עדין לא עוזבת את ישרא.  

אתמול אני ויויו הינו בחדר שלי אנחנו כבר יותר מחודש וחצי. בפנימיה שנה שעברה היה לי יזיז שהיו לנו רק נגיעות (אני בתולה). אל תשפטו אותי כי כן גם בנות חרמניות אפילו קצת יותר מבנים. אבל השנה הוא עבר לפנימיה אחרת, אל תבינו לא נכון הוא היה הידיד הכי טוב שלי סיפרתי לו הכל. אבל רצינו טיפה מעבר גם אני וגם הוא. בקיצור אתמול יויו היה אצלי ורציתי ואני בוטחת בו. אז נתתי לו לגעת בי. כן זה קצת מוקדם אבל רציתי. אז היה לי כיף וגם הוא נהנה. מחר אני הולכת אליו לבית ויהיה לו בית ריק מה שזה אומר שאפשר לעשות שטויות, אבל אני לא אזדיין איתו א) אני במחזור ב) אני לא רוצה לעשות אץ זה בגיל ממש צעיר, טוב לי עם נגיעות.

 אני אוהבת את יויו אני גם יודעת שהוא אוהב אותי. אני נשמעת עכשיו ממש קיטצית, כאילו אני בטוחה שזה לא יגמר. אבל לא זה יגמר מתישהו השאלה מתי.

נכתב על ידי לילי בלו , 23/9/2014 22:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



געגוע שעובר


אני רוצה לשמוע אותך שוב מנגן, למה, למה אני מתגעגעת אליך גוני? לא דיברת איתי כל החופש. לא ניסית ואני כן ניסיתי. יש לי את יויו, אני אוהבת אות. אבל אני רוצה שוב לבוא לתת לך נשיקה על הלחי. לבוא לדבר כמו פעם לשמוע אותך מנגן שוב. אניעכשיו למרות שהיו פעמים שלא חשבתי אליך. וגם עכשיו אני לא צריכה את הרגשות האלה. לא עכשיו. יש לי חבר. אני אהבת אותו, אז לה עכשיו חזרת לי לראש?

וצ' עכשיו דיברנו בפנימיה על יו-יו והוא מנסה להצחיק, לא עובד לו (צ הוא האקס שלי שהייתי איתו חודש) פעם הבאה שנדבר על יו-יו והוא יעיר הערה אני פשט יגיד את האמת, יו-יו מנשק הרבה יותר טוב מצ' ועוד כל מיני דברים שיו-יו הרבה יותר טוב מצ'. אבל זה לא קטע אני גם אוהבת אותו יותר משאהבתי את צ'. אנשים אומרים יויו נראה יותר טוב מצ' לי זה לא אכפת. אני אפילו לא מייחסת לזה חשיבות. עכשיו אני מסתכלת על הכל ולוקח לי זמן לכתוב את הכל כשאני מסתכלת על זה אני רואה שהמחבה על גוני היתה סתמית. ובקשר ללסתכל לאחור, הינו בטיול לבקעה ועלינו את הר סרטבה (הר שרואים בערך מכל מקום בבקעת הירדן) אני ממש נהנת בטיולים כי זה זמן לחשוב וגם לראות מקומות ודברים. וזה היה טיול עם המדריך ואנחנו רואים כל וגם זה היה טיול שכל אחד הלך בקצב שלו. אני אוהבת לדמיין את המסלול שאני עוברת עם מישהו ואני מנהלת דיאלוג בתוך עצמי. הסתכלתי על איך השתנתי אני נהנת משינוי. ואני כל כמה זמן הסתכלתי כמה עברתי וכמה עוד נשאר. זה היה מעייף אבל נהנתי.

נכתב על ידי לילי בלו , 20/9/2014 18:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פדיחות


כן קצת נטשתי תבלוג, קראו לי המון דברים. אני ויו-יו כבר יותר מחודש הייתי אצלו בבית והיתה לי פדיחה. באתי אליו הביתה והלכתי לשירותים ואז ננעלתי שם, ונשבר המפתח. וגם הוא בא לפנימיה ואנשים בהתחלה חשבו שהוא חטניק (הקטע שהוא יותר גבוה ממני) (אני שישיסטית) וגם הלכנו והתנשקנו ואז הגיעו שני אנשים לספסל התיישבו ולא התייחסנו אליהם ואז בלילה אחרי שהוא הלך בנות באות ואומרות לי שצילמו אותנו באינסטה (אין לי) ואז אני קולטת ששני האנשים היו שני שמיניסטים מהפנימיה. אפילו המדריך שלי צחק עלי.עכשיו טוב לי איתו. ולחברה הי טובה שלי גם יש חבר אבל הקטע הוא שהם תמיד יחד והיא כבר לא איתי אני כבר לא איתה היא תמיד איתו. אני יודעת שהיא מאושרת אבל אני רוצה שהם יפרדו, כן אני כלבה
נכתב על ידי לילי בלו , 20/9/2014 00:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילי בלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילי בלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)