לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  skinny jeans

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

לא נעים


הקטע הזה שבו נרדמים אחרי ידידים פלוס ומותירים את חברה שלך ערה לפני שתיים עשרה בלילה לאחר תיכנון של צפייה במרתון המסור... לא נעים

נכתב על ידי skinny jeans , 14/7/2012 13:52   בקטגוריות שחרור קיטור  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין סוף


פעם, עד לא מזמן, הייתי בטוחה שליצור חברויות זו משימה פשוטה מאין כמוה. קלי קלות. "מה הבעיה?" הייתי אומרת לאחת מחברותיי שהייתה ביישנית עם אנשים שאיננה מכירה לעומק, "זה נורא פשוט.. מדברים - ומתחברים". כשהייתה שואלת אותי "על מה בדיוק אפשר לדבר? אם עוד לא מכירים?" הייתי אומרת לה- "זה כלל לא משנה, העיקר להיות חיוביים". הקלות הזו, שבלדבר עם אנשים חדשים, בחברותיות, הכל נעלם לי. אפשר לומר שאיבדתי את זה.

אין יותר.נגמר. יכול להיות שמלאי החביבות של אנשים כלפיי אזל? אולי זו אני, שבכלל משדרת 'אל תתקרבו אליי אלא אם תרצו חלילה להידבק בתיסבוך'. בסופו של דבר, הסיבה בכלל לא משנה. הנקודה היא שחברותית תמידית אני כבר לא. מובן שיש בי עדיין 'ניצוצות' של ידידותיות, אך.. ככל שחולף הזמן הם הולכים ואוזלים. זה מעיין מעגל קסמים שכזה. גורם רודף תוצאה הרודפת אחר הגורם. אינני יודעת לשים את האצבע על מה התחיל לפני מה. מהו הגורם ומהי התוצאה. אני רק יודעת שהם, בסך הכל, תחושת הלבד והעצב. שתי התחושות ההן, או אפילו רק אחת מהן, אם תהייה באדם למשך תקופה, ללא ספק תוביל אותו בדרך לא טובה.

 

תמיד אמרו לי לשדר אופטימיות, כי רק כך אנשים ירצו לשהות בחברתי, להכיר אותי. זה נורא קשה לי, בתור אחת שלא אוהבת להעמיד פנים. זה מרגיז אותי.. בכלל, להתאמץ, בשבילה,בשבילו, בשביל מישהו, כשאני יודעת שהם לא באמת מתאמצים בשבילי.

 

הבנתי שהתשובה לכך היא... בעצם, אין לי תשובה. לאף אחד אין.

 

כשאני רואה אנשים, אני מייד שופטת,משווה. אם הם מספיק טובים בשביל שארצה להיות בקרבתם. אם הם מספיק חכמים,נחמדים,יפים פנימית וחיצונית(מצטערת.. כמו רוב האנשים, גם אני מעט רדודה בפן הזה),מצחיקים או סתם אופטימיים שידביקו אותי בשמחת החיים שלהם. 

ולבסוף, כשאני מגלה שהם לא עומדים בציפיות שלי, אני עוברת הלאה. רק חבל שלהלאה הזה לא נראה שיש סוף.

נכתב על ידי skinny jeans , 13/7/2012 12:26   בקטגוריות ביקורת, שחרור קיטור, פסימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה אין לי מה לקנות?!


זה מבאס ומרגיז אותי שאין לי מה לקנות בחנויות בגדים. אז נכון, אני אוהבת דברים מאוד מסויימים -
 

מכנסיים : או קצרים מאוד או ארוכים. לא באמצע. לא שלושה רבעים או שבע שמיניות שנראים על הגוף בצורה מגוכחת להפליא. אם אפשר שהמכנסיים יהיו מבד של ג'ינס בבקשה. בלי הרבה כפתורים (ז"א- לכל היותר אחד). אה, אני לא אוהבת מכנסי שק שצריך להיזהר וללבוש איתם חגורה.

חולצות : לא פרחוניות מידי, שנדמה כאילו חזרנו אחורה בזמן לשנות ה-60 העליזות, לא רחבות, לא עם כתפיים כאילו אני ממשפחת אצולה בריטית, לא מנוקדות,מנומרות (כ'כ סבתאי..), לא עם פסים. זה נראה עלי כאילו אני אסירה בבית כלא ששיחררו אותה להעיד במשפט כלשהוא ואחריו מחזירים אותה לכלא רק לעוד 20 שנה 19 שנים, 11 חודשים,23 שעות, 59 דקות. בלי פפיונים. בבקשה!! רק בלי פפיונים! בלי משפטים קיטשיים מידי, לא חולצות מקושקשות מידי. אה ו.. חמודים? התבגרתי. כבר לא בא לי פיות על החולצה.

שמלות : בבקשה לא שמלות שנדמה שהן נקנו באיזשהוא באזר. למען השם, אני לא משלמת הרבה כסף בחנויות בעלות הרבה סניפים כדי שהשמלות יהיו כאלו נוראיות. מה בסך הכל רציתי? את המקסי הזו? מה לעשות שאתם עילגים ומנסים למכור שמלות שאורך הבד שלהן מגיע עד הרגליים. של החברה שעל ידי.
נעליים : נו נו, אי אפשר לעד להשתמש בתירוץ של 'חמוד'לה יש לך כף רגל של בנות בגילאיי 11, אנחנו מוכרים ממידה 36? תחזרי עוד שנה-שנתיים', אני כבר מידה 36. כמה חבל שזה לקח יותר משנתיים. לא חשוב. למה עדיין אי אפשר למצוא נעלי עקב ליציאות? נמאס לי מההוויאנס. 


באמת מאכזב, שבאים עם כסף, זמן ונכונות ומאוד קשה למצוא בגדים. ושלא תאשימו את הסטנדרטים שלי. 

מישהו מכיר רשת אופנה כזו?!?

נכתב על ידי skinny jeans , 13/7/2012 10:12   בקטגוריות ביקורת, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,713
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לskinny jeans אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על skinny jeans ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)