לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dream



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

11/2014

אני בסדר


אז אני לא באמת בדיכאון אני לא באמת חולת נפש
בכי משום דבר מצבי רוח מסוכנים לסביבה
זה לא אני זה הגלולות
טוב לגלות את זה

מחר אני מתכוונת לומר לבוס שלום ולא להתראות


נכון שכבר יש לי משמרות לשבוע הבא אבל רע לי לעבוד שם
ואני לא מתכוונת להישאר במקום שלא טוב לי בו
אז אני צריכה קצת עזרה מאימא שתגיד לי מה לומר וקצת עידוד
אבל בסוף אני מבינה שאני צודקת שמנצלים אותי שהשכר שלי משפיל
שאני פראיירית ואלוהים יודע כמה אני שונאת ליהיות פראיירית אז מחר אני חותכת
צעקות? ריבים? שכנועים?
אולי.. אבל אני פשוט מתכוונת לומר "זו הייתה המשמרת האחרונה שלי כאן"
אני חזקה אני אעמוד מאחורי המילים שלי וזה שהאחראית משמרות כבר תכננה
לא לעבוד ביום שישי
מעניין לי את התחת
די ליהיות עלה ברוח

צהל
בהתחלה נשברתי מה עכשיו חצי שנה?!?!?!
דחיית גיוס בחצי שנה מה אני אעשה עם עצמי חצי שנה
עוד לפני שקלטתי שקיבלתי את התפקיד כמעט הכי טוב לבנות בצהל
כבר בכיתי חצי מכמות הדמעות שהיו לי במלאי
המחשבה על עוד חצי שנה שבה אני אזרחית שצריכה ליהיות עצמאית
צריכה להבין שהיא כבר ילדה גדולה.. להתבגר לבד בלי שיפילו אותי למים
זה יותר קשה..
במיוחד שכבר הכנתי רשימה של כל הדברים שאני צריכה לעשות לפני הגיוס
זה היה כל כך קרוב.. היינו אמורים להתגייס כמעט ביחד אני ואתה הפרש של ארבעה ימים
אבל עכשיו אני אמורה להעביר חמישה חודשים בלי לראות אותך כל יום
נכון שגם אם היינו מתגייסים יחד היינו מתראים פעם ב.. אבל לפחות הראש שלי היה בצבא
ולא בבית, כמעט ואין יום שאני לא רואה אותך .
החברים שלך כבר מאמינים שאנחנו גרים יחד גם אני מתחילה להרגיש ככה
אבל כיף לנו וטוב לנו ואנחנו לא מעיקים אחד על השני
לוקחים הפסקונת של יום אחד מהשני וחוזרים לשגרה בה אנחנו מתראים כל יום כל היום
מסתלבטים שוכבים שותים
חיים את החיים הטובים 

נכתב על ידי The woman with the red coat , 7/11/2014 00:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  The woman with the red coat

בת: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe woman with the red coat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The woman with the red coat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)