לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dream



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

7/2016

אז באמת, עד מתי?


אני לא רוצה לקרוא לזה שביזות

הפחד מהיום יום שלי בצבא רודף אותי בשבתות

התחושה הזאת שכל האחראיות בעולם מוטלת על הכתפיים שלי

שאני צריכה להיות חזקה יותר מכולם

שאסור להישבר, שהתפקיד שלי הוא החיים שלי

שוברת אותי

אני מתקשה להעביר שבתות ברוגע, עסוקה במחשבות

כל הזמן חיה בתחושה שעשיתי לעצמי טעות

שאלוהים נתן לי מתנה ואני החלטתי להפנות לו עורף

להיות גיבורה ולקחת על עצמי פי 2 אחראיות ממה שאני רוצה לקחת

אני לא רוצה להיות כאן, אני לא רוצה לחוות את הפחד הזה יותר

נשארו עוד 10 חודשים

איך אשרוד אותם?

האם כל בוקר אקום עם תחושת מחנק בגרון

עוד יום עוד קושי

או שמתישהו זה יעבור?

עברתי יותר מחצי ועדיין לא השתנתי

נשארתי פחדנית,דאגנית ולחוצה

האם הייתי כזאת גם לפני יום גיוסי?

האם גם כשאתשחרר אמשיך לחיות כך?

האם עשיתי טעות? האם יכולתי לחוות שירות טוב יותר? 

או שהכל באמת תלוי בגישה

שהאנשים לא חשובים שהאוכלוסיה לא חייבת להיות קלה

שהכל מתחיל ונגמר בי

רוצה וחייבת להפסיק לחשוב

 

נכתב על ידי The woman with the red coat , 2/7/2016 17:23  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  The woman with the red coat

בת: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe woman with the red coat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The woman with the red coat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)