לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Self Destruction


יהוה

כינוי:  Time Flies

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

היום השלישי? רביעי?


לזה שאני מעופפת. ההרגשה כבר לא מדהימה כמו ביומיים הראשונים, כי אז זה בא בגלים וכל פעם חיכיתי לזה. עכשיו אני כל הזמן בזה.

 

אני לא יודעת בדיוק איך להסביר את זה.

אני פשוט לא מרגישה דברים מוחשיים בצורה מחשבתית. קשה לי לראות את המורה ולדעת שהיא באמת קיימת.

אני לא מרגישה שמה שהוא דומם באמת קיים, אני מרגישה שרק הנשמה שלי כאן והאמת שזה מסתכל כמישהי שבכלל לא מאמינה בדבר הזה שנקרא 'נשמה'.

כשאני חותכת אני מרגישה כאב וזה קצת מעורר אותי, אבל זהו, לא יותר מכך.

אני פשוט מרגישה שהכל יכול להסתיים ברגע, כאילו להכל אין המשך ואנחנו חיים בנקודת זמן שלא זזה.

 

אני שומעת מוזיקה הרבה לאחרונה, זה מעודד אותי מעט. לא עוזר ממש אבל מעודד - זה מנתק אותי יותר וזה גורם לי להרגיש שהמוזיקה אחראית לכך ולא מה שעובר עלי.

 

אני מדברת עם אנשים כאילו זו אני אבל לא באמת חושבת בזמן שאני מדברת איתם, כאילו אני לא באמת כאן.
כל מה שאני לא נוגעת בו באותו רגע מרגיש לי לא אמיתי וגם אם אני נוגעת במשהו זה רק בנקודה הקטנה והמסוימת שקצות האצבעות שלי בדיוק עוברות עליו.
קשה לי להרגיש מה שאנשים מנסים להעביר, אני לא מצליחה להקשר למילים שלהם ולא מצליחה להבין דברים פשוטים. מילים מתבלבלות לי. 

 

ועדיין, לא יודעת אם אני רוצה שזה יעבור או יישאר.

 


 

מה שקורה לי נובע או מבעיה פסיכולוגית או משתייה \ סמים \ חוסר שינה\ לחץ - אני לא שותה כבר כמה שבועות, לא עושה סמים, ישנה סבבה ואני לא בלחץ בכלל.

 

דה ריאליזציה

דה פרסנוליזציה

 

נכתב על ידי Time Flies , 27/12/2012 22:38  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תוסיפו אותי בפייסבוק


בבקשה בבקשה? 

 

http://www.facebook.com/having.scars

 

אני אתחבר כל יום, רק תוסיפו אותי אני אאשר

יותר נוח לי ממייל

 

(וסליחה על השם העילג, זה מה שאפשר בפייסבוק.)

נכתב על ידי Time Flies , 26/12/2012 22:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מתעצבנת שזה קורה ועצובה כשזה מפסיק


נכון שהשעה רק 4 10

אבל כל היום הרגשתי פשוחט מנותקת מהגוף שלי

כאילו הנשמה שלי והגוף לא ביחד (אני מטריאליסטית, אבל רק לצורך ההגדרה השתמשתי ב'נשמה').

עוד רגע בכיתי מזה

זה שיגע אותי

ויחד עם כך היה ממש טוב

אני עדיין ככה

לא יודעת מה עובר עלי

ישנתי לא הרבה בלילה אבל היו ימים של בצפר שישנתי רק שעתיים בלילה וזה בחיים לא קרה לי

 

כבר כמה ימים קשה לי להרגיש דברים

אני לא יכולה להגיד את זה לאמא שלי כי היא תהיה בטוחה שאני צומי ושזה סתם

וזה משגע אותי

כי אני לא מרגישה

אם כואב לי בגוף, לא כואב לי בפנים, אני לא חווה את הכאב, זה רק מכאיב - לא באמת פוגע.

אתמול כשהתחבקתי עם אמא

פשוט לא הרגשתי

שאני קיימת

שאני פה

 

כמשהו פיזי קורה לי אני לא מרגישה אותו נפשית

וכשמשהו נפשי קורה לי אני לא מרגישה אותו פיזית

הם מנותקים

 

לא יודעת אם להתלונן על זה או להנות כל עוד זה קיים

נכתב על ידי Time Flies , 26/12/2012 21:33  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,912
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTime Flies אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Time Flies ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)