לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סגור. חתום.


ואף על פי שזה הצליח רק בעבר, זה לא אומר שלא אצליח שוב..

Avatarכינוי:  סגור.חתום.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

מנכוליה


\

 

עוד 54 ימים. 

נכתב על ידי סגור.חתום. , 6/1/2013 22:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הכל כרגיל.


 

חייבים להפסיק לעשן אצבעות לפני השינה.

לקום עם סדין קרוע ותחבושת על היד.

חייבים להפסיק לעשן..

נכתב על ידי סגור.חתום. , 5/1/2013 10:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



A Mistake


ההרגשה שגורמת לך לדעת שמשהו רע עומד לקרות.

עיקצוצים באוזניים ומיגרנות נותנות לסחרחורות טוויסט אחר..

ולא משנה כמה קפה אכין ואשתה, זה לא יגמר.

הולך להיות כאן רע.

 

הגוף תפוס מימים קודמים, זה לא יעצור בעדי לרוץ עוד שעה.

נפלתי ובלסתי היום בעבודה אבל הקאתי הכל אני מקווה..

מצחיק שאחרי באה הכוס קפה והסיגריה.

לא מספיק הגרון עולה באש, וכמובן שמיד היד כבר נחרטת.

עונש, טיפשה. מגיע לך.

אבל,

אני אמרתי שאני אמשיך לכיוון המטרה.

אני לא אעמוד במקום יותר. לא הפעם..

את זה אני מבטיחה.

הולך להיות כאן ממש רע.

 

אני עומדת לעשות משהו רע.

 

"מה זה, מה יש לך ביד?"

"נייר."

"למה?"

"השרוול התרטב לי.."

 



נכתב על ידי סגור.חתום. , 3/1/2013 22:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסגור.חתום. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סגור.חתום. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)