לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ע"פ בלונדה (:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

12/2012

קצת בדיחות לא יזיקו :3



וואו יצאתי פה עד כדי כך פקאצה ... שגם אני בהלם ממני ומהתמונה ... >< 

אז היי נרגעתי קצת מהסערה של הבכי , הלכתי לקניון לבד לטייל ... בזבזתי שמה את כל הכסף ואני דיי מצטערת על זה .
איפור זה לא דבר כל כך חשוב שהייתי צריכה להוציא כמו "בלונדינית" את כל הכסף שלי ..

מחר יש לי הכנה לבגרות בעברית :( .. וואו כל כך לא בא לי .
ועדיין "בעלי" היקר לא דאג לדבר איתי .. אוף נמאס לי ממשחקי האגו הזה ! 
למה להגיד שכל הגברים אותו דבר .. כל אחד מטומטם בדרך שלו .... 
אז לשם שינוי בא לי לשים בבלוג קצת בדיחות בפוסט הזה :) 

 ילד שנחשב יחסית טמבל מגיע לחנות ממתקים ושואל: "יס לכם סוקולד?" המוכר אומר לו "לא".למחרת הוא מגיע שוב לחנות ושואל "יס לכם סוקולד?" ושוב המוכר מגיב בשלילה.יום אחריי הוא בא שוב ושואל "יס לכם סוקולד?" המוכר אומר לו "לא, ואם עוד פעם אחת אתה בא לפה ושואל אותי אם יש פה שוקולד אני ממסמר אותך לקיר!" למחרת מגיע הילד לחנות ושואל "יס לך מסמרים?" המוכר: "לא" הילד: "יס לך סוקולד?" D:
למה יש יותר מגעיל מזה שאתה הולך ברחוב ואתה רואה ילד בן 8 עם חליפה של אדידס, אייפון ביד, אתה אומר לעצמך בגיל הזה פאקינג הייתי הולך עם סנדלים וגרביים, והפלא היחיד שהיה לי זה צעצוע עם סוכריות בפנים ואפילו הסוכריות לא היו אמיתיות .. P:
ילד : את יפה ..
ילדה : אני לא .
ילד : את כן !
ילדה אני לא נו !
ילד : טוב את לא .... 
ילדה : יואווו אל דבר איתי בחיים ביי !!
חחחחחחחח אני לא מצחיקה כל כך אבל ... מקווה שהצחקתי אותכם D: 
ערב טובוש ;) Adopt a Pixel Graphic @ CarrieLynnesWorld.com
נכתב על ידי , 24/12/2012 19:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 16

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLife of a blonde אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Life of a blonde ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)