לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Let’s Twist Again


בלוג שכולו מוסיקה מכל ז'אנר אפשרי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2013

פוסט גדוש בנוסטלגיה נישכחת


 

בוודאי כבר נתקלתם כמוני המון פעמים בפוסטים שמפרסמים שירים מהילדות. קשה להכניס הרבה שירים בפוסט אחד, אבל יש כאלה שהם פשוט חובה ומשום מה אנשים נוטים לשכוח מהם שוב ושוב.

אז כן, זה הולך להיות פוסט די בנאלי אבל יחד עם זאת אני מרגישה צורך להזכיר את המקופחים ואת הנשכחים קול

 

*אני לא חושבת שהמוסיקה הזו נחשבת לטובה יותר מהלהיטים של היום. אני מניחה שיש לי ערך אליה בגלל שהיא מזכירה לי כ"כ טוב את הילדות. הילדות הייתה טובה ותמימה, ובגלל זה אני נוטה לחשוב שגם ככה היו החיים בעבר- נאיביים יותר. למרות שזה לא תמיד היה ככה המצב, אני כן חושבת שתעשיית המוסיקה היום היא די מזעזעת ושוביניסטית מאוד (בפער עצום מאז). אבל זה כבר נושא לפוסט שלם.

 

1. מתחשק לי להתחיל עם דאנס דווקא. בכל מקרה, אני לא חובבת גדולה של הז'אנר, אבל אני כן מאודמאוד אוהבת את השיר הזה, והמילים חזקות:

 

 

2. ועוד שיר, שפשוט לשמוע אותו מעביר בי פלאשבק ענקי על הילדות:

 

 

3. קול

 

 

4.

 

5. אחד השירים המעצבנים, אבל תודו שהוא נשכח לגמרי קריצה

 

 

6.

 

7.

 

8. כי אי אפשר בלי השיר הזה

 

 

9. וגם בלי זה! שיר אחרון של רובי, מבטיחה סבבי (ואם מישהו רוצה עוד רובי לנוסטלגיה- שיחפש את Let Love Be Your Energy)

 

 

10. אין אחד שלא מכיר את המנגינה המעצבנת בהתחלה!

 

ויש לה עוד שיר מאוד נוסטלגי, Murder On The Dance Floor קול

 

11.

 

12. זה פשוט שיר אדיר!

 

13. עוד אחד נשכח סבבי

 

14. כי אני לא אלכלך את הפוסט עם ברבי גירל!!

 

15. זה היה לחלוטין הקליפ האהוב עליי מהילדות קול ובלי קשר, טראוויס אדירים ואני מתה עליהם.

 

16. כי פשוט אי אפשר להשאיר אותו מאחור!

 

17. גם להקות בנות היו פעם אופנתיות

 

18. פתאום אני שמה לב שהקליפ הזה ממש מזכיר את הקודם אוף

 

19. העדפתי אותה על בריטני

 

20. נסיים עם להקת הבנים המאוד מקופחת לטעמי, בקאבר לבילי ג'ואל מוציא לשון

 

21. תמיד התלהבתי מהשיער שלה

 

ואם כבר אני מעדכנת פוסט (לאחר המון זמן) ברוח נוסטלגית, הנה כמה פתיחים לסדרות שממש אהבתי לראות:

* זו סדרה מקסימה. כלכך אהבתי אותה כשהייתי קטנה, ואני ממשיכה לראות אותה גם היום סבבי

 

* צער גידול בנות מאוהב ג'סי עודנה הדמות הטלוויזיונית האהובה עליי

 

* דוסון קריקקק! אני זוכרת שג'יימס היה בארץ ואבא שלי הצטלם איתו קול

 

וכמובן שיש את הנסיך המדליק מבל אייר, חברים, אריזה משפחתית, 90210 וכו' וכו'...

 

וזה היה מספיק קיטש לפוסט אחד קריצה

נכתב על ידי BigApple , 8/4/2013 18:06  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  BigApple

בת: 28




578
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , אומנות , מדעי הרוח
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBigApple אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BigApple ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)