לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

goodbye my almost lover


הוא טס. אתמול בכיתי כמו ילדה קטנה כי לא יכולתי להחזיק את עצמי ואמרתי לו שהוא הדבר הכי טוב שקרה לי בתקופה האחרונה, אחרי שעברתי כל כך הרבה חרא. הוא לא אמר שום דבר ורק חיבק אותי, ואז הבנתי כמה שחיבוק יכול להגיד הכל, אפילו מעבר למילים.

והיום קמתי עם כאב ראש נוראי, ופשוט שכבתי במיטה בין כל השמיכות וניסיתי לעכל את כל מה שקרה בשבועיים האחרונים. אני חושבת שייקח לי כמה זמן לחזור לשגרה שלי אחרי ה"חלום" שזכיתי לעבור. ואני מנסה להיות הכי אופטימית בעולם, לזכור שזכיתי, ולא הפסדתי שום דבר. זכיתי בבנאדם כל כך מיוחד שהאיר לי את העולם ושינה אותי כל כך, כאילו שנולדתי מחדש, אבל רציתי שהוא ישאר, רציתי לזכות בו עד הסוף, ולא כמעט עד הסוף.

הייתי האחרונה שממנה הוא נפרד, ממש בדרך לבן גוריון הוא ואני נפרדנו; הוא קנה לי עגילים מקסימים, מן עלים מזהב ופנינה קטנה; הוא חיבק אותי כל כך הרבה פעמים בערב, שכבנו זה לצד זה והוא אמר שעשיתי לו את הנסיעה הזו לטובה יותר, הוא אמר שהוא ייחפש עכשיו מישהי שתהיה דומה לי, שהוא ישווה כל בחורה אליי, והוא בטוח שהוא לא ימצא אף אחת כזו.... ואני שכבתי שם והעיניים שלי התמלאו בדמעות.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Y0KxZz5k-RE&ob=av2e

תתארו לכם באמצע יום יפה
שמיים מעליכם, האהבה איתכם
כן, ככה זה קרה, לפתע היא אמרה
אני עוד זוכר אותה, כמו בסערה
תתארו לכם אותי נופל לתוך זרועותיה

נכתב על ידי B u t t e r fly , 14/1/2012 14:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)