לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

לילה


איך ברגע שהגעת הכל נהיה כל כך מושלם פתאם, וברגע שעזבת הכל מתדרדר לאט לאט....

אני חושבת על איך שהכל היה יכול להיות מושלם אם היית כאן עכשיו והיינו ביחד. בטח היית מחבק אותי ומלטף לי את הפנים והשיער, ואני הייתי שוכבת לידך במיטה בדיוק כמו שאתה אוהב. בטח גם היו לנו שתיקות כאלה מדי פעם וסתם היינו מסתכלים אחד על השני. כל יום הייתי קמה עם חיוך על הפנים, שומעת שירים וחושבת עלייך, הייתי מבקשת כל יום מחניך שלי שישפריץ עליי את ה"דיזל" שלו כי הכי כיף לי להריח את הריח הזה ולהיזכר בך. הבטן שלי הייתה מתמלאת בפרפרים כאילו שבלעתי גולם וכל הפרפרים היו מתעופפים לי שם בפנים. היית ממשיך להתעסק לי בטבעות בכל פעם שהיינו יושבים ביחד, היית מנשק אותי ומחבק אותי עם הידיים הגדולות שלך, ואני הייתי מסתכלת למעלה, עלייך, בגלל שאתה כזה גבוה והייתי מחייכת ומודה לעולם שאתה שלי. היית ממשיך לבוא לבית שלי ואני הייתי ממשיכה לקבל מחמאות עלייך מההורים. הייתי כותבת לך לכל חודש כמה שאני מעריכה אותך, כמה שאתה חשוב לי וכמה שאני שמחה שיש לי אותך ושמכל הבנות בחרת דווקא בי. לא היינו יושבים וחושבים מה היה קורה אם לא היית טס חזרה, היינו מיישמים הכל. בטח היינו ביחד, והיו לנו מיליוני תמונות ביחד מתנשקים, מתחבקים, מחזיקים ידיים, מסתכלים אחד על השני, מחייכים. הייתי חולמת עלייך המון, ואתה היית שולח לי בכל בוקר "בוקר טוב נסיכה", ואני הייתי בעננים. הייתי מביאה אותך לכל אירוע משפחתי כדי להשוויץ בך, היינו יושבים ביחד, רוקדים ושותים. היה יכול להיות מושלם.

אבל המצב לא באמת כזה. אתה שם, רחוק ממני, וכל יום שעובר אני מתחילה להרגיש בחסרונך. כבר לא כל כך מספיק לי לקבל ממך סמס או לראות אותך בסקייפ, אני רוצה להריח אותך ולהשתגע מהריח שלך, ולא לנסות להתחמק מהריח כי זה רק גורם לי להתגעגע יותר. אני רוצה לחבק אותך, לנשק, להסתכל לך בעיניים היפות שלך ולהיבלע לתוכן, רוצה להרשות לעצמי להתאהב בך, רוצה שתהיה פה, רוצה את הנוכחות שלך. ככל שהימים עוברים, זה רק נהיה קשה יותר ויותר. אני רוצה לשמוח כמו ששמחתי כשהיית כאן, איתך הלב שלי חייך מרוב אושר.

 

http://www.youtube.com/watch?v=rKAn1HvmRXM

i just wanna stay with you in this moment forever, forever and ever

נכתב על ידי B u t t e r fly , 20/1/2012 19:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)