לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

new-old start


אני כותבת כאן עכשיו כדי לסגור מעגל חדש-ישן שנפתח ונסגר מיליוני פעמים, אבל הפעם כדי לסגור אותו לחלוטין, לעטוף אותו ולאחסן הכי רחוק.

בימים האחרונים חשבתי עלייך קצת. בבלוג הזה ובעוד כל כך הרבה מקומות כתובים דברים שלא יכולתי להתנגד להם ולהרחיק אותם ממני. גרמת לי להרגיש רגשות כל כך חזקים בעוצמתם, שמעולם לא חשבתי שאדם יכול להכיל בתוכו כל כך הרבה. ניסיתי להכריח את עצמי לחשוב עלייך דברים רעים ולחפש את כל התכונות הרעות שקיימות בך במחשבה שזה מה שיעזור לי להמשיך הלאה בחיים שלי, לשכוח ממך ואולי אפילו לשנוא. לא הצלחתי לשכוח אותך במשך יותר מ3 שנים ויותר מזה, במשך 3 שנים, החל מהחודש הראשון שלנו ביחד, נלחמתי על הקשר הזה עם השיניים ועם כל הכוח שלאט לאט אזל לי עד שהתרוקנתי והפכתי למישהי שהתחלתי לשנוא. אני מסתכלת אחורה ומתפללת שהכל היה אחרת, ולא איתך, עם עצמי. הלוואי שהייתי מקשיבה לעצמי ברגעים האלה שהייתי קולטת שאני עושה טעות ולאנשים סביבי שניסו להסביר לי כל כך הרבה שלא היה שם שום דבר אמיתי. הייתי בעיוורון מוחלט. ראיתי בך מישהו מושלם, מכל בחינה שהיא, למרות שכל יום התמודדתי עם הפאקים שהיו לך, אבל למרות הכל המשכתי להכריח את עצמי למצוא סיבות הגיוניות להתנהגות שלך ולהצדיק אותך. אתה היית אחראי לתקופות הכי שחורות שהיו לי עד עכשיו. לא היה שבוע אחד בכל הקשר שלנו שהיה מושלם מתחילתו ועד סופו, בכל יום קרה משהו שהכאיב לי, שהעציב אותי, שהשאיר לי צלקת. מעולם לא הרגשתי שלמה איתך, מעולם לא הרגשתי שהקשר הזה אמיתי מהצד שלך. אני אהבתי, ואהבתי יותר משמישהו יכול לדמיין לעצמו, אבל מהצד שלך זה היה משהו כמעט נייטראלי, וזה מה שהכי כאב. כואב לי להסתכל אחורה ולראות כמה עשיתי בשבילך ולגלות שבתמורה קיבלתי.... כלום. אם בנאדם לא היה לומד מהטעויות שלו, הייתי שונאת את עצמי על זה שהכרתי אותך, אבל הקשר שלי איתך עכשיו מחזק אותי. יש לי מן רשימה בראש של כל הדברים שאני בחיים לא אתן שיעשו לי, וכל הרשימה נרשמה בזכותך ובזכות דברים שעשית. ועכשיו, אני יכולה להמשיך ולהעריך את הדברים האחרים ששווה להעריך, ובשביל אותם דברים, לעשות הכל. לקח לי אומנם יותר מ3 שנים להבין את כל הדברים שאני כותבת, אבל עכשיו כשאני מבינה אותם, הכל נהיה פשוט יותר. אז פגשתי מישהו שנתן לי הרגשה שאתה לא הצלחת לגרום לי להרגיש במשך 3 שנים, וכשהערכתי את כל מה שקיבלתי ממנו, הרגשתי טוב עם עצמי. זו הייתה הערכה כנה ושמחה טהורה ואמיתית. הרגשתי איתו בשבועיים מה שבחיים לא הצלחתי להרגיש איתך. הרגשתי שאני חיה במן חלום כזה, שאוטוטו מישהו יבוא ויעיר אותי ממנו. החלום הזה ניער אותי מכל הדברים שעשית, ניער אותי ממך ומאותו רגע אני מרגישה פשוט משחוררת וחיה. אני יותר לא חיה בצלם שלך, אתה יותר לא נלקח בחשבון, אתה כבר לא רודף אותי בכל דבר שאני עושה, אתה נמצא שם איפשהו בעבר, רחוק-רחוק ממני, איפה שמקומך נמצא. אני אומנם עצובה שאותו חלום שזכיתי לחיות בו נפסק, אבל אני בחיים לא אפסיק להעריך ולהודות על אותם שבועיים קצרים שהצליחו לשנות משהו שאני לא הצלחתי לשנות כל כך הרבה זמן. אני לא יודעת למה, אבל אפילו לא הרגשתי פתאם כמה זה כואב וכמה זה קשה לשחרר טיפה את היד ולתת לך ללכת. זה בכלל לא כאב כמו שחשבתי שיכאב.

 

 

"מתעלם ואז נאכל מבפנים למה לא התייחסת אליה, כי אתה זה שיודע שהיא בוכה עלייך כל לילה ובכל זאת לא עושה כלום. אתה זה שמתנשק ויוצא עם אלף בנות מול העיניים שלה בשביל שהיא תקנא, אבל כשהיא מחבקת את ידיד שלה סתם בלי לשים לב שאתה מסתכל, אתה מקנא פי אלף. אתה זה שמחפש תחליף, אבל לא מוצא! בנתיים אתה זה שמשחק אותה גבר וקורא לעצמך גיבור, אתה זה שפוגע בלי שיהיה לו אכפת, ובלב אתה מת. אתה זה שבסופו של דבר מפסיד אותה ומפסיד לה ברגעי האמת. אתה זה שמשחק אותה חסר רגשות וקר כלפייה כשהיא רק רוצה להגיד לך בוקר טוב. גם לך הכול מציק וקשה ואתה משחק אותה שהכול מעולה, קשה לך להודות בכך שאתה אוהב, אז מה מונע ממך את זה? מה עוצר בעדך? האגו שלך, המחשבה של מה אחרים יגידו ומה הם יחשבו, אתה מישהו שאתה לא.... אתה בסה"כ רוצה שיאהבו אותך, אבל אתה לא מבין שאם תהיה אתה ככה יאהבו אותך! ואז - כשהיא תעבור לידך וכבר לא תסתכל, ולא יפריע לה דבר, לא יעניין אותה דבר, שהיא לא תשתין לכיוון שלך ולא תספור אותך.... רק אז תבין.... ותצטער. כי בזמן שהבאת לה בעיות מישהו אחר מצא לה פתרונות, בזמן שהורדת לה דמעות מישהו אחר ניגב אותן, בזמן שהיית עסוק באחרות מישהו אחר היה עסוק בה, בזמן שחשבת רק על עצמך מישהו אחר חשב רק עליה, בזמן שאתה לא היית שם מישהו אחר היה שם בשבילה, בזמן שהיית אדיש לאהבה שלה אלייך ולא הערכת מספיק היא התחילה להעריך מישהו אחר, אצלה לאט לאט הלב מתרוקן מרגשות. היא שוכחת - אתה נזכר, היא לא נלחמת כי היא הרגישה שאתה מוותר, והיא לא מתחרטת - היא יודעת שמגיע לה משהו טוב יותר. כשישאלו אותה עלייך היא לא תגיד לאן הלכת, ליבה יהיה חזק יותר, היא תביט קדימה ותזכור את כל מה שלא נתת לה, היא תחכה לרגע הזה שתחזור ותגיד שטעית. ואתה, לאן שלא תלך זה יחזור אלייך...."

 

נכתב על ידי B u t t e r fly , 6/2/2012 20:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)