לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

?where have you been all my life


אתמול הוא כתב שאנחנו נפגשים, בדוק. אחריי שעתיים וקצת הוא הגיע. זה התחיל קצת צולע, ובכלל, רעדתי כמו מטורפת ואני אפילו לא יודעת למה. היה לי נורא קר לפניי שהוא הגיע, וברגע שהוא הגיע זה כאילו שהטמפרטורה עלתה. וכשהוא ישב על הכיסא ואני עמדתי לידו, הוא נגע לי ברגל והרגשתי מן זרם חשמלי כזה שעשה לי צמרמורת בכל הגוף, אני חושבת שזה היה הרגע שהבנתי שאני רוצה את זה בדיוק כמוהו. אחר כך הוא קפץ על המיטה של אמא ואבא והוריד את החולצה, אמרתי לו שלא כאן אנחנו נישן, ולקחתי אותו למיטה אחרת. שכבנו בחושך וכל כמה דקות הופיע אור מהפלאפון שלו, הוא אמר שהוא יילך עוד חצי שעה, ואני הרגשתי שאני בכלל לא רוצה שהוא יילך. בסוף הוא נשאר. שכבתי במיטה והסתכלתי עליו שוכב לידי ובכלל לא האמנתי שיש לידי בחור באמצע הלילה. רציתי לישון, אבל דווקא אז הרגשתי איך שהלב שלי מתחיל לפעום חזק יותר ויותר, ולאט לאט הרגשתי שאני נמסה לו בידיים. בערך ב1 וחצי בלילה כבר לא הצלחתי להירדם וכל מה שחשבתי עליו הוא כמה שהייתי רוצה להעיר אותו עכשיו ולומר לו "יאללה עוד פעם", אבל לא העזתי. אני לא יודעת מה עצר בעדי, אבל פשוט נתתי לו להמשיך לשכב לידי ולשמוע אותו נושם.

ויש לי עד עכשיו צמרמורות כאלה שקשה להסביר אותן במילים.

נכתב על ידי B u t t e r fly , 14/5/2012 15:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)