לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2012

euphoria


אני אוהבת!

היום הסתכלתי עליו ופשוט כל דבר בו היה מושלם. וכהרגשתי איך כל הרגשות מתערבבים לי בבטן מרוב כל הבלאגן שהולך לי שם לאחרונה, הבנתי שאני לא יכולה לעמוד בפניו. פתאם הרגשתי שאולי אני אוהבת, אבל לא רציתי להגיד סתם. ואז, כשהיו כל כך הרבה רגעים שבהם הרגשתי שאני לא יכולה להוריד ממנו את המבט, זה קצת הזכיר לי את הרגעים האלה איתו, ואותו באמת אהבתי. ואז זה עלה לאט לאט, וכל מה שרציתי זה רק לומר לו את זה ולראות את הפנים שלו כשזה קורה.

הוא גורם לי להרגיש כאילו אני על איזה ענן בגן עדן. איך שהוא מדבר איתי, מסתכל עליי, נוגע בי.... זה מרגיש הכי טוב בעולם. ואני יכולה להיות איתו ולהרגיש ששום דבר לא יכול עליי כשהוא לידי, מן תחושת ביטחון והגנה שעוד לא יצא לי להכיר. ו24/7 כל מה שאני חושבת עליו זה הוא, ואפילו כשהוא הולך יש לי רצון להגיד לו לחזור. כמו עכשיו.

 

http://www.youtube.com/watch?v=xK8VKc24RaM

....in every breath i take i'm breathing you

נכתב על ידי B u t t e r fly , 27/5/2012 22:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)