לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012


רציתי לכתוב כמה שטוב לי וכיף לי בתקופה האחרונה, אבל ההרגשה הנוכחית הפוכה לגמריי, ואני לגמריי לא מבינה למה. יש לי מן תחושת עייפות כזו שלא נגמרת, אני מרגישה כאילו שאם לא היה לי אותו, לאף אחד לא היה באמת אכפת מה קורה איתי. אני מרגישה שכל הכוחות והדמעות שלי מתפרקים, אני מרגישה שאני נופלת ומאבדת את זה, מאבדת את עצמי. הקטע המצחיק הוא שאני בכלל לא יודעת מה קורה, כשאתה שואל אותי מה קרה לי ומה מעיק עליי כל כך, אני לא יודעת לענות. אני מפחדת שזה ירחיק אותך ממני, הרי זה כל כך לא מגיע לך אחריי כל מה שאתה עושה בשבילי. ויחד עם כל הבלאגן שמסתחרר כל בגוף, אני גם כל כך כועסת על עצמי שאתה הקורבן הראשון שמצאתי להפיל לתוך כל הבלאגן הזה.... וזה מהתחושות האלה שלא משנה כמה סליחות אבקש, עדיין איפשהו תהיה מאוכזב שאתה נותן מעצמך ואני יורקת לעברך, רק אם הייתי יכולה להבין מה לעזאזל קורה כאן....
-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-
נכתב על ידי B u t t e r fly , 27/6/2012 14:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)