לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012


אני פשוט זקוקה לך, לחום שלך ולאהבה שלך. בימים האחרונים קצת התרחקנו כי עבדת וכי אני שקעתי במחשבות המטופשות האלה, אני פשוט צריכה את הזמן שלי איתך. תודה על זה שאתה מתגעגע ותודה על זה שאתה אוהב אותי. כל מה שקורה בראש שלי בזמן האחרון אפילו לא מובן בשבילי, והייתי רוצה לספר לך מה עובר עליי, אבל אני מפחדת שלא תבין. אני מפחדת לאבד אותך, מפחדת לוותר עלייך כי אני יודעת שבלעדייך אני אעשה טעויות. טוב לי שאתה כאן איתי, כי אני יודעת למתן את עצמי בזכותך. אם לא היית כאן, הרי ממזמן הייתי שולחת לו שאני מתגעגעת ושהלוואי שהיינו יכולים להיות חברים טובים למרות הכל. אני מצטערת שאני בכלל אומרת את זה. אני מצטערת שאני הולכת לישון וחושבת עליו, מנתחת כל אות שהוא כותב. אני מצטערת ששוב חזרתי להקליד את השם שלו בחיפוש בפייסבוק, מצטערת שאתמול לא התפנתי אפילו לטלפן אלייך כי הייתי שקועה בתמונות שלו. אני מצטערת שהפגישה איתו גרמה לי להרגיש את כל הדברים שאני מרגישה עכשיו, את כל הכבדות הזו ואת כל החנק הזה. בעצם, שום דבר לא קרה, אבל אני ממשיכה לנתח הכל ולהעצים את מה שקרה. אני מצטערת שאני מרגישה כל כך רע לגביי הכל. 

אני באמת אוהבת אותך, רק אל תחשוב שלא.


משהו ממני ישכיח בך 
את כל הרע שמאחור,
ובחושך מר הוא ישאל אותך 
אולי הגיע הזמן לחזור?

נכתב על ידי B u t t e r fly , 22/8/2012 19:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)