לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

love lockdown


יש רגעים שאני פתאם אוהבת אותו יותר מאת עצמי כי

הוא מתחשב בי, וכשאני כועסת ומתעצבנת הוא זוכר שזה בגלל שאני במחזור והוא יודע איך אני בתקופה הזו, 

הוא אכפתי, ואחריי וויכוח, ריב או אינספור תלונות שלי על כל העולם הוא זוכר לשלוח את הסמס הקטן הזה שמשפר לי את ההרגשה,

הוא אוהב אותי, והוא נלחץ כשאני משחקת אותה כאילו יש לי משהו חשוב להגיד כשבעצם אין לי,

הוא כל מה שלא היית, אבל בו זמנית הוא גם לא כל מה שאתה.

ואני נוסעת ונכנסת כל כמה דקות לבדוק מתי היית מחובר לאחרונה, אני כבר מתכננת מה אכתוב לך. אני רוצה לכתוב שמצד אחד טוב לי, אבל מצד שני אני כל הזמן חושבת רק עלייך, אז מה זה אמור להגיד על הכל? כבר ממזמן הייתי כותבת לך רק אם הייתי יכולה. לפניי כמה ימים כבר אפילו כתבתי, והאצבע שלי בדיוק באה ללחוץ על "שלח" כשפתאם נתקפתי פחד. אני מפחדת לאבד את הכל בגללך. אני יודעת שאם אעשה טעות, אכנס שוב לאותם מבוכים שהספקתי להכיר כל כך טוב. ואני מפחדת להגיד אבל אולי אני עדיין אוהבת אותך. דווקא אני. היום כשראיתי את האקסית שלך, זו שהייתה בדיוק לפניי, חשבתי לעצמי שעבר כל כך הרבה זמן, והיא עברה כל כך הרבה. היא אפילו לא זוכרת אותך, היא כבר לא אותה אחת שבכתה ורצה אחרייך כשעזבת אותה, אז למה אני מרגישה כאילו אני עדיין כן הבחורה ההיא שנדלקה עלייך בכיתה י'? למה אני מרגישה כאילו בכל ה3 שנים כל כך מעט השתנה? והנה אני אוטוטו 4 חודשים איתו, והייתי בטוחה שהכל יהיה אחרת, לא חשבתי שככה ארגיש עם מישהו. לפעמים כשאני רוצה לומר לו הכל כדי שיירד ממני כל העול הזה, אני מרגישה שהוא כבר מתרחק, שהוא כבר בורח ממני כמה שיותר רחוק, וזו הסיבה שאני לא מסוגלת לעשות את זה. אני מפחדת לפגוע בו פחד מוות, מפחדת לאכזב אותו כמו שאני מאכזבת את עצמי. אני מפחדת מהתגובות שעתידות לבוא אם אספר למישהו את כל מה שאני מרגישה וחושבת יום-יום, מפחדת שיגידו לי שאני כל כך טיפשה (כי אני באמת כזו). אני מפחדת לעשות טעות, אז אני פשוט נשארת תקועה באותה נקודה. לפעמים אני חושבת שאולי הפתרון הטוב ביותר הוא פשוט לכתוב לך הכל כמו שכתבת לי אז, פשוט להוציא הכל, בלי להתחרט. אבל מה אחר כך? איך אני אוכל להסתכל לו בעיניים ולהגיד שאמרתי את כל מה שאני מרגישה למישהו אחר? זה אוכל אותי מבפנים, מכרסם לאט לאט, ואני נאבדת בדרך.

 

 

i'm not loving you, the way i wanted to
what i had to do, had to run from you
i'm in love with you but the vibe is wrong
and that haunted me, all the way home
,so you never know, never never know
never know enough, until it's over love
until we lose control, system overload
"!screaming "no! no! no! n-no
i'm not loving you, the way i wanted to
see i wanna move, but can't escape from you
so i keep it low, keep a secret code
so everybody else don't have to know

so keep your love locked down
your love locked down
keeping your love locked down
your love locked down
now keep your love locked down
your love locked down
now keep your love locked down
you lose

i'm not loving you the way i wanted to
i can't keep my cool, so i keep it true
i got something to lose, so i gotta move
i can't keep myself, and still keep you too
so i keep in mind, when i'm on my own
somewhere far from home, in the danger zone
how many times did i tell you for it finally got through
you lose, you lose
i'm not loving you, the way i wanted to
see i had to go, see i had to move
no more wasting time, you can't wait for life
?we're just wasting time, where's the finish line

so keep your love locked down
your love locked down
keeping your love locked down
your love locked down
now keep your love locked down
your love locked down
now keep your love locked down
you lose

i'm not loving you, the way i wanted to
i bet no one knew, i got no one new
i know i said i'm through, but got love for you
but i'm not loving you, the way i wanted to
gotta keep it going, keep the loving going
keep it on a roll, only God knows
if i be with you, baby i'm confused
you choose, you choose
i'm not loving you, the way i wanted to
where i wanna go, i don't need you
i've been down this road, too many times before
i'm not loving you, the way i wanted to

so keep your love locked down
your love locked down
keeping your love locked down
your love locked down
now keep your love locked down
your love locked down
now keep your love locked down
you lose, you lose
you lose, you lose
you lose

 

נכתב על ידי B u t t e r fly , 9/9/2012 18:36  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)