לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

1


כשאני והוא יצאנו בפעם הראשונה, אני חושבת שישר התאהבתי. היה בו משהו קסום, מיוחד שלא היה באף אחד אחר. באותה תקופה הייתי ביישנית וחסרת ביטחון, לא היה לי הרבה ניסיון עם בנים. בחודש לחברות בינינו, הוא פתאם התחיל לדבר על הנושא. בהתחלה לא ידעתי איך להגיב כי מעולם לא באמת חשבתי על הנושא לעומק, מעולם לא ישבתי וחשבתי איך תהיה הפעם הראשונה שלי כי לא ראיתי את עצמי עושה את זה בשלב כל כך מוקדם. אני זוכרת שכשהוא התחיל לדבר על הנושא איפשהו הרגשתי שהוא מכריח אותי לעשות את זה. ישבתי עם עצמי וחשבתי אם אני באמת מוכנה, והתשובה הייתה מהירה, כנראה כי כבר מההתחלה הרגשתי שהוא האחד שלי, שהוא הבחור שאיתו אני צריכה לעשות את זה בפעם הראשונה.

זה היה יום רביעי, ה31 בדצמבר 2008, כמה שעות לפניי 2009. לי היה יום קצר ומיותר בבית הספר, ולו היה טיול של"ח. ההורים לא היו בבית, והחלטנו להיפגש אצלי. הוא הדליק נרות ריחניים ושאל אם אני בטוחה, עניתי שכן. הוא נראה מאוד בטוח בעצמו, וגם אני הייתי בטוחה ורגועה. ממש רגע לפניי שהתחלנו, ראיתי שהוא נלחץ. אני זוכרת שרצתי להביא לו מים, והוא שתה הכל במהירות. הסתכלתי עליו ופתאם הרגשתי שיש לי בחור כל כך מקסים שהפעם הראשונה של שנינו מרגשת ומפחידה אותו בו-זמנית. הרגשות היו מעורבים כשהכל קרה. הרגשתי שאני נמצאת בעולם אחר, שאני מכירה משהו חדש, משהו שכולם מדברים עליו כל הזמן. הרגשתי כל כך טוב עם עצמי, שעכשיו אני והוא זה לנצח. הוא גם אמר שביום שהוא ראה אותי, הוא ידע שאהיה הראשונה שלו ושהוא יהיה הראשון שלי, וזה גרם לי להרגיש טוב יותר לגביי הכל, עד היום זה מרגיש ככה.

נכתב על ידי B u t t e r fly , 25/10/2012 17:30  
הקטע משוייך לנושא החם: הסקס הראשון
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)