לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

winter


אני אוהבת את החורף כי הוא מציף לא רק את הרחובות אלא גם את הלב שלי עם כל הזכרונות מהתקופות איתך. לפניי שנה בדיוק גם כתבתי עלייך ועל כמה שאתה חסר לי, וזה מדהים איך שהחורף תמיד גורם לי להיזכר ברגעים האלה שהיינו הולכים מצומקים ומנסים לחמם זה את זו, או את הרגעים שהייתי מגיעה אלייך ספוגה במים ובשביל שלא יהיה לי קר, היית מביא לי גרביים שלך. ואני רוצה גם עכשיו להיות עם הבחור הזה שיחמם אותי כמו שאתה חיממת, ואני רוצה להתכרבל עם מישהו כמו שהתכרבלתי איתך ותמיד נלחמנו על הפוף כי לא היה מספיק לשנינו. וזה לא יחזור לעולם כי אנחנו כבר הרבה אחריי התקופה הזאת, אבל כמה שהייתי רוצה לשתף אותך בכל מה שאני מרגישה. לפעמים, עד כמה שאני שמחה שיש לי איפה לכתוב את כל המחשבות האלה, אני עדיין מרגישה שזה לא מספיק. אני לא באמת מאושרת, אתה יודע? אני מרגישה שכל מה שקורה כאן בתקופה האחרונה לאט לאט קובר אותי חיה. נכון שאני אמורה להיות מאושרת עכשיו? אז אני לא. אני מוצאת את עצמי חושבת על הכל ואומרת הכל חוץ ממנו. מיום ליום זה נהיה ברור יותר שהמקום שבו אני נמצאת עכשיו זה לא המקום שאני מחפשת, או המקום שאני צריכה. "הרצון לעזוב את הכל ולהתחיל מההתחלה מתעצם", כבר יומיים שאפילו ההורוסקופ שלי מסכם את הכל.

מה שעוצר אותי זה

שאני מפחדת

לפגוע בו

ומפחדת קצת יותר

ממך.

 


אז אני עייף מדי בשביל לחשוב עמוק,
ואני כבד מדי בשביל לעוף רחוק,
ואני רוצה כל כך אבל לא יכול לצעוק
כי שקט פה מדי

ואני הולך יחף ברחובות ריקים,
ואני נזכר פתאום בזכרונות מתים,
וכשעולה האור מעל לילות קשים
הוא עובר מעליי
נכתב על ידי B u t t e r fly , 26/10/2012 18:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)