לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012


אני מרגישה שבורה כי הכל התנפץ לי מול הפנים ולא היו ברירות, כל הפינות סגרו עליי. ולא אמרתי אפילו פעם אחת שהשקרים שסיפרתי לך היו הדבר הנכון לעשות, אבל לא יכולתי לספר לך הכל ואחר כך להסתכל לך בעיניים. זה פשוט לא הגיע לך. וכשאמרתי לעצמי שאולי הגיע הזמן, היו דברים שלא הצלחתי להוציא ולהגיד בקול למרות שידעתי שיש סיכוי גבוה שהכל ייגמר בקרוב. קראת להכל בגידה ברגע שגילית את הדברים האלה שלא הצלחתי להגיד, ואני רציתי לצעוק שלא בגדתי, שהכל קרה כל כך מהר ולא חשבתי פעמיים על מה שאני עושה. האמת, לא חשבתי בכלל. ולמרות הכל, הדבר האחרון שחשבתי שאקבל ממך זה שיחה דרך הטלפון שלך ואת הקול שלו בצד השני. כשהרמתי את הטלפון ועניתי, ישר זיהיתי, אבל שאלתי רק כדי להיות בטוחה, כי זה היה סיוטי מדי לשמוע אותו מדבר מהטלפון שלך. ולמרות שהקול שלו גרם ללב שלי לצנוח למטה, השאלה שהוא שאל חנקה את כל הגוף שלי. "תגידי לו ששכבנו", ואני הייתי בהלם מדי בשביל להגיד. המחשבות התחילו להציף לי את הראש ולא הצלחתי להבין איך יכלת למכור לי סמסים מזוייפים במשך יום שלם, להגיד שאנחנו נעבור הכל ושאתה אוהב אותי, ופתאם ללכת מאחוריי הגב שלי, לכתוב לו, לצלצל אליו, להגיע אליו ולומר לו לבקש ממני להודות שהיינו ביחד, ככה, מבלי לחשוב אפילו כמה משפיל זה יכול להיות.

נכתב על ידי B u t t e r fly , 30/11/2012 15:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)