לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

רק רציתי להגיד ש


אתה לא חבר אמיתי.

אנחנו מכירים כבר 4 שנים, ומעולם לא אכזבת כמו שאכזבת הפעם. אתה הרי יודע כבר כל כך הרבה זמן עד כמה אנחנו קשורים, אז איך לעזאזל אתה שוכח את זה עכשיו? אם הכל היה ההפך, בחיים לא הייתי נותנת בזה יד. אני חושבת על הכל וזה נורא מעציב אותי. במשך השנים הקשר שלנו נהרס עשרות פעמים, אבל עדיין לא נפרם לגמריי. היום, אני מרגישה שלא נותר כאן אף אחד, שהקשר שלנו פשוט נגמר. לא משנה כמה תהפוכות עברו, תמיד הרגשתי שיש לי אותך, שתמיד תגיע ותחלץ כשיהיה צורך. עכשיו, אני מרגישה שכבר אין אף אחד. זה כאילו שברגע אחד החלטת שזהו, אין יותר כלום, וזרקת הכל. זרקת את כל הזכרונות, החוויות, הרגשות, החיבור, האהבה ובעיקר אותי.

אני עצובה כבר כמה ימים כי הכל כל כך מעיק מבפנים. זה עולה ויורד מדי פעם אבל תמיד יש הרגשה של חנק. לפעמים, כשאני מרגישה קצת לבד, אני לא מוצאת כבר למי לפנות.

נכתב על ידי B u t t e r fly , 3/12/2012 12:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)