לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

7


יש משהו שעוצר אותי מלדבר, מלשתף. שמתי לב לזה בתקופה האחרונה, איך שהכל גרם לי קצת להיסגר בתוכי ובקושי לדבר. יש רגעים שהכל מושלם ויש רגעים שאני רוצה לברוח כמה שיותר רחוק. אבל המצב השתפר, ולפעמים אני אומרת לעצמי שאז מה אם קצת קשה לי, בסך הכל אתה ממלא אותי בהרבה אנרגיות ובשמחת חיים כזו. והסופ"ש האחרון היה כל כך חלומי שפתאם נזכרתי למה התאהבתי בך לפניי חצי שנה. יש לי לפעמים הרגשה שאתה היחיד שאני יכולה לדבר איתו, אבל גם איתו הרגשתי את אותה הרגשה, ועכשיו אני סתם שרמוטה ופארשית בשבילו, לא? אז איך אני אדע שאתה לא תגיד את אותם מילים יום אחד? זה כאילו שכל האמון שהיה לי נעלם בבת אחת. היו חודשיים מטורפים, מכל בחינה. אני מסתכלת אחורה ועד כמה שכל תא בגוף כאב לי, אני חושבת שזה קצת חיזק אותי ואותנו. אחריי כל הבלאגן הזה אני מסתכלת עלייך ואני שוב טובעת במחשבות נפלאות שאתה גורם לי להרגיש. 

נכתב על ידי B u t t e r fly , 17/12/2012 15:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)