לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי:  B u t t e r fly

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

for the crown you've placed upon my head feels too heavy now


הלוואי שהייתי יכולה פשוט לשפוך כאן הכל.

הלוואי שהכל היה קצת יותר פשוט, כי זה קשה ככה.

זה קשה כשאני מסתכלת על כל הקשר הזה ופתאם קולטת שמהצד שלי זה לעולם לא יהיה אותו הדבר. כי היום-יום שלי מתטלטל בלי הפסקה בכל פעם שאני אוהבת אותך נורא, ודקה אחריי בטוחה שהחיים שלי יכולים להיות הרבה יותר טובים אילו לא היית כאן. ואני חושבת על דברים שיכולתי לעשות אם לא היית איתי, וזה נשמע פתאם הרבה יותר טוב. ואתה, כל המילים האלה שאתה אומר שאתה מרגיש, חותכים לי את החזה ונכנסים עמוק ללב. ומכאיבים ומרפאים בו זמנית. אני רוצה להגיד לך כל כך הרבה דברים אבל אני עוצרת את עצמי כי אני לא רוצה לשקר. אני מוצאת את עצמי כותבת כל כך הרבה מילים יפות זו אחר זו, אבל אחר כך מוחקת. וזה הגיוני בכלל? אני רוצה לתת לך את כל האהבה שאני יכולה לתת אבל אני לא מסוגלת.

וכמה פעמים כבר הספקתי לחשוב על משהו שלא היית מעז לחשוב עליו? וכמה פעמים תיארתי לעצמי את החיים בלעדייך? וברגעי האמת, אני לא מצליחה לתת לזה ללכת. כבר אמרתי כמעט הכל, אבל לעיקר לא הצלחתי להגיע. המילים שאולי מתות לצאת מתוכי, לא יוצאות. אני כל הזמן בחששות של מה יקרה אם. ובכלל, אני לא יודעת מה אני צריכה ורוצה. אני לא יודעת אם אני באמת זקוקה לך כמו שלפעמים אני אומרת. ונמאס לי להרגיש רגשות שמתחלפים כל הזמן, בלי לדעת בדיוק מה מהם אמיתי.

לפעמים מתחשק לי לצעוק את הכל בבת אחת מבלי לחשוב על כל התוצאות, אבל אני בולעת יום-יום את מה שאני מרגישה בלילות וברגעים פתאמיים ביום. זה כל כך מעייף לחיות ככה, רק אם היית יודע. אני מסתכלת על עצמי מהצד ורואה את כל המעשים שאני עושה ואומרת שככה מתנהג מי שאוהב, אבל כשאני מסתכלת פנימה, גם שם הכל ככה? אני לא יודעת. אני לא יודעת פשוט כלום, ואני כבר לא מרגישה שיש מישהו שיוכל לגלות לי את התשובות.

וזה כואב לדעת שאני מכאיבה לך מבלי שבכלל תדע.

נכתב על ידי B u t t e r fly , 20/7/2013 11:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לB u t t e r fly אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על B u t t e r fly ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)